Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naděje umírá poslední a já se nehodlám vzdát bez boje! ... 2. kapitola


Naděje umírá poslední a já se nehodlám vzdát bez boje! ... 2. kapitolaDalší kapitolka, tady se dostaneme do přítomnosti, pochopíme, co se vlastně stalo a jak to Bella nese.

Naděje umírá poslední a já se nehodlám vzdát bez boje!

 

Pravda

 

Důležitá je přítomnost, to co je teď, nyní. Není důležité co bylo včera. Můj život je jak na horské dráze, chvíli jsem nahoře a jindy zase dole. Smířila jsem se s tím, že mě Edward opustil a už ho nikdy nevrátím. On se rozhodl a já za nějakých sedmdesát let zemřu, ale nechám tady nádherného syna, který je celý po něm.

 

S těmito myšlenkami jsem usnula.

,,Bello, Bello, vstávej. Musíš do školy," slyšela jsem Jasperův hlas.

,,Brácho, mám tě ráda a jsi pro mě důležitý, ale ráno mě nebuď, aniž bys mi nesl velikánský tác s jídle," řekla jsem mu.

,,Tak co je potom tohle?" zeptal se mě a tím mě donutil rozlepit víčka. Přede mnoustál tác s palačinkami.

,,Hodnej bráška!" pochválila jsem ho a posadila se. Vzala jsem si vidličku a pustila se do toho.

 

,,Bylo to skvělý,děkuji," řekla jsem Jasperovi pochvalu, když jsem to všechno zdlábla.

,,Nemáš zač, sestřičko, jen, chtěl jsem si s tebou o něčem promluvit," řekla potom byl potichu a zahleděný do země.

,,Ale, no ták! Neumírám a nevzdávám se, tak co chceš, abych dělala?" zeptala jsem se ho, protože jsem přesně věděla, kam tato diskuze spěje a čím skončí.

,,Nečerti se, víš, že to dělám jen proto, protože tě mám rád. Nemohu dovolit, aby jsi dále stárla, co potom, až umřeš, co řekneme Chrisovi? Co mu máme povědět, až se bude ptát? Víš, že nemluvím o tom, že nechodíš, ale moc dobře víš, kolik času ti zbývá. Víš, že se u tebe nádor objeví za necelý rok a půl, ty to víš, jelikož to Alice viděla a pochybuji, že se nádor rozhodne jinka," opět to stejné téma. Budeš mít rakoviny, nech se přeměnt, co řekneme Chrisovi?

,,Jsi paličatá, jelikož tě Alice, už za tři roky nevidí, to už totiž budeš mrtvá, co pak máme říct tvému synovi?" zeptal se mě.

,,Jestli tohle, někdo slyšel, tak tě zabiju. Japere Cullene. Víš, že je tohle pouze naše tajemství!" rozeřvala jsem se na něj. v tu ránu do pokoje vtrhl zbytek rodiny.

 

,,Tak a už toho mám tak akorát dost Bello, kdo je k sakru ten Chris?" zeptala se Alice.

,,Pravdu nebo milosrdnou lež?" zeptala jsem se cinicky.

,,Pravdu," řekl Carlisle. Uzkostlivě jsem se podívala na Jaspera a ten jen záporně zakýval hlavou.

,,Už tě nebudu krýt," řekl jen a sesunul se  k zemi, asi pod náporem emocí v téhle místnosti.

,,Tak tedy dobrá, ale snad si to zklamání užijete," řekla jsem jedovatě.

,,Nikdo z Vás neví, proč Edward odešel, proč mě podle Vás opustil. Není to tak, odešel, protože se jednou večer neudržel a vzal si mě. Vyspali jsme se spolu, pro ty, co by tomu nerozuměli. Bylo to tehdy jak jsem za tebou přišla s tím zlomeným zápěstím," řekla jsem Carlisleovi. ,,Vyčítal si to a neunesl to, proto odešel. Potom, zhruba za dva týdny jsem zjistila, že jsem těhotná.

Tehdy, když se zabil Charlie, nejela jsem s ním. Byla jsem doma, když začal porod. Jasper byl tehdy asi nejblíže, jelikož přišel a pomohl mi. Narodil se mi syn. Chris. Jasper se choval profesionálně a i když jsem věděla, že by mě mohl zabít, nedělal to a přinesl mě k Vám. Nechtěla jsem, aby jste to věděli, prozatím. Chris je u Tanyi, ale za tři týdny s ním přijede sem, až tehdy jsem Vám to chtěla říct. alpředběhli jste tok událostí, tady kvůli panu uřvvanému," udělala jsem na Jaspera obličej.

 

,,Bello, ty a Edward jste... když já myslel, že..." snažil se nějak popsat situaci Carlisle.

,,Bože, jako by jste to nikdy nedělali. Jste s těmi vašimi otázkami otravní. Bylo to jen jednou, ale i tak, co kdyby odešel i kdyby se to nestalo? Tak na něj mám alespoň přenádhernou vzpomínku a něco, kvůli čemu se nehodlám vzdávat. Chrise," řekla a sáhla jsem pod postel a vytáhla jsem z malého kufříku zarámovaný obrázek. Podala jsem ho ostatním, kteří si ho prohlíželi a posílali dále mezi sebou.

 


 

Pardon, že je tak  krátký, ale nejede mi Word, tenhle týden by mi to měli přijet opravit, tak uvidíme, jinak krásné počteníčko...

 


 

Předchozí


Shrnutí

 

Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naděje umírá poslední a já se nehodlám vzdát bez boje! ... 2. kapitola:

 1
1. kikuska
09.06.2011 [12:49]

páni Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!