Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naděje budoucích dnů - 9. kapitola

kelsvětla4


Edwardův pohled na přeměnu Belly v upíra.

9. kapitola

 

Pohled Edwarda

 

Seděl jsem v koruně stromu a pozoroval vysokou, jak se snaží, v tom sněhu napadaném všude kolem, najít alespoň nějakou potravu. Znovu jsem se nadechl čerstvého vzduchu a pro sebe se usmál. Bylo tak… osvobozující být z dosahu vůně. Její vůně.

Jako kdybych ji měl zarytou pod kůží, někde hodně hluboko. Nevadilo mi to, ale bylo to… zvláštní. Ona byla zvláštní. Tak křehká, zranitelná, a přitom kouzelná a odvážná. Znovu jsem se usmál nad vzpomínkou, kdy jsem ji vzal za ruku a jí to nevadilo.

Zaměřil jsem oči na potravu pár metrů od sebe. Ten, který hlídal stádo, zvedl hlavu a zavětřil. To byla má chvíle. Seskočil jsem neslyšně na zem a rozběhl se za největším z nich. Neměl jsem chuť si hrát, jen jsem potřeboval vyčistit hlavu a zaměřit se na něco jiného.

Najednou se zdálo, že je skvělé být upírem – má mysl se mohla soustředit na více věcí najednou, aniž bych se musel bát, že narazím do stromu. Nebo zakopnu.

Rozběhl jsem se ještě rychleji a vyskočil. Zvíře podivně zaskučelo, když jsem ho povalil na zem. Víc už ale nestihlo.

***

Když jsem se pořádně posilnil krví, vyrazil jsem najít ostatní z rodiny. Neměl by to být problém, protože ani jeden z nás nechtěl jít hlouběji do lesa, než bylo potřeba – protože co kdyby se náhodou něco stalo.

Esme s Carlislem jsem našel nejdřív. Seděli v objetí na kmeni spadeného stromu na jedné z menších pasek. Oba se na mě podívali, když jsem se postavil vedle nich.

Asi se tady chvíli zdržíme…

Přikývl jsem a chtěl jít najít Jaspera, ale nebylo to potřeba. Už na mě čekal na kraji lesa, schován mezi stromy.

Došlo mi to až o pár vteřin později. A o jeden krok navíc. Byla tady cítit další stopa. Nějaký cizí upír tudy šel – a nebylo to dlouho.

Jasper to ucítil později. Rozběhli jsme se nastejno, přesto já byl rychlejší. Předběhl jsem ho ještě dřív, než jsme přeskočili potok.

Věděl o nás.

Musel slyšet to dupání, jak jsme se hnali kupředu. Blížili jsme se.

Už bylo vidět světlo vybízející z oken domu. Rozpoznal jsem i všechny vůně v domě.

Tiché skučení proťalo tříštění nějakého porcelánu.

Alicin výkřik následovaným o trochu tišším. Lidštějším.

Zrychlil jsem.

Když jsem si znovu dovolil jeden nádech, byla vůně Belly cítit intenzivněji. Krev, došlo mi.

Proběhl jsem skleněnou výplní dveří a zastavil mě až ten výjev přede mnou. V tu chvíli bylo všechno jako filmové pásmo. Každý okamžik měl svoje okýnko.

Cizí upír svíral za paže Bellu – a přesto, že se bránila, jak jen uměla, nepouštěl ji.

Viděl jsem každý její sebemenší pohyb, sebemenší nádech.

Viděl jsem, jak pomalu její tělo ochabuje.

Jak se ten parchant usmívá. Jeho škodolibé myšlenky, když jí ubližoval.

Jasper vytvořil díru ve dveřích vedle té moji a sevřel Alici v náruči.

Skočil jsem.

Že vrčím, jsem si uvědomil až ve chvíli, kdy jsem ho odtrhl od Belly. Nezdržoval jsem se s ním, nestačil ani nic říct. Jakmile se jeho tělo bez hlavy skutálelo k mým nohám, přestal jsem mu věnovat pozornost.

Bella ležela na zemi, podivně zkroucená. Chvěla se, lehce pootevřené rty vydávaly podivné chrčení a skučení dohromady. Jako by skutečně umírala.

Padl jsem na kolena vedle jejího těla a vzal ji do náruče.

„To bude dobré, ššš…“ Tohle uklidňování bylo naprosto k ničemu. Věděl jsem to. A bylo mi to jedno. Pevněji jsem ji objal a přitiskl k sobě. Za mými zády se ozývaly vzlyky.

Slyšel jsem další myšlenky – Esme a Carlisle dorazili za námi, ale mně to bylo jedno.

Esme vzlykla a společně se svým mužem udělali krok ke mně a Belle.

Zavrčel jsem.

Edwarde, oslovil mě Carlisle v myšlenkách, musím se na ni podívat! Jeho hlas byl naléhavý, ale já jen zavrtěl hlavou.

Než jsem to postřehl, klečel vedle mě a držel mě za zápěstí. „Musím zkontrolovat, jestli začala přeměna.“ Skousl jsem si ret a paži ovinutou kolem ní trochu povolil.

Nechal jsem ho, aby ji z mojí náruče posunul do té své a zkontroloval ji. Nedokázal jsem se soustředit na myšlenky okolo, zvládal jsem se dívat jen na její tvář – strhanou a bledou. Bez výrazu. Může vůbec někdo tak křehký přežít něco tak bolestivého jako je přeměna?

Přenesli jsme ji do jejího pokoje, Alice s Esme ji převlékly do čistého oblečení. Otevřelo se okno, aby ji její lidský pach po proměně tolik nedráždil.

Seděl jsem u její postele a pozoroval ji. Už se nehýbala – ani jeden jediný nepatrný pohyb. Jen strnule ležela, jako by už dávno umřela. Přes to všechno její srdce bilo tiše, monotónně.

Alice stála na chodbě, nerozhodně přešlapovala u dveří. Věděl jsem, že by ji ráda navštívila, ale… dávala si to za vinu. Myslela si, že to ona zavinila její smrt.

„Nemohla jsi za to, Al. Prostě se to stalo. A to, že to udělal tvůj pravý otec, ještě neznamená, že jsi za to zodpovědná ty. Jednou nám třeba poděkuje…“ Odfrknutím mi jasně odpověděla, co si o tom myslí, kroky se vzdálily. Bella nám nejspíš neodpustí, že jsme to nechali zajít tak daleko… Nikdy jsme o přeměně nemluvili, ale už od chvíle, kdy věděla celou pravdu, dávala svoje stanovisko jasně najevo.

Povzdechl jsem si a naklonil hlavu na stranu. Byly to už tři dny, přeměna by měla co nevidět skončit.

Jen co jsem na to pomyslel, její srdce vynechalo úder. A hned na to znovu.

Do pokoje přiběhl Carlisle a Jasper. Esme zůstala s Alicí v obýváku, protože jsme si nebyli jisti, jak bude Bella na poloupíří krev reagovat.

Jediné živé srdce v místnosti utichlo. Všechno kolem utichlo.

 


< >

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naděje budoucích dnů - 9. kapitola:

 1
5. Rock
13.02.2012 [10:40]

RockByl to tatínek! Já to věděla! Hjú, jsem dobrá! Emoticon
Noo.. Tak to jsem fakt zvědavá, co byla řekne na to, že je upír.. Ale snad se s tím smíří.. časem.. kvůli Alici (a Edwardovi) určitě.. Emoticon

28.01.2012 [11:43]

AddyCullenNádhera!!! Rychle další, nebo se zblázním!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Lucka
19.01.2012 [1:42]

nádherné Emoticon Emoticon Moc se těším na Bellinu reakci, co na to bude říkat, že se z ní stal úpír Emoticon

2. BabčaS.
18.01.2012 [20:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. misacek
18.01.2012 [20:16]

Krása! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!