Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My world - 1

Peter


My world - 1Napadla mě taková menší kapitolovka, co kdyby se Bells zajímalo o nadpřirození věci? Co kdyby ji něco táhlo k upírům? Vlkodlakům? Bydlí u své mámi, ale né na dlouho. Co se jí přihodí ve Forks? V městečku kde vládl klid, jenom do doby, než přijela.

Můj svět

Vždycky jsem byla jiná, nikdy jsem nebyla jako ostatní holčičky. Jako kdyby exitovaly dva světy a já měla ten svůj svět, do kterého nikdo nechtěl patřit. Ony se zajímaly o panenky, o malování a já? Já o nadpřirozené věci, pamatuji si ten den, když jsem mámu špehovala, dívala se na nějaký film o upírovi. A když jsem ho uviděla, zaujal mě, byl tak nádherný, tak překrásný. Toužila jsem nějakého poznat, potkat, třeba jenom na pár minut.

Od té doby se zajímám o nadpřirozeno, máma se o mě několikrát dokonce bála, prý že to neexistuje, ale nikdy jsem jí nevěřila. I když už jsem větší, stále se o to zajímám.

Přečetla jsem několik knih, o upírech, vlkodlacích dokonce i o čarodějnicích. Ale není to ono, přála bych si někoho potkat, at hodného či špatného, i kdyby to bylo to poslední co udělám. Je to můj sen, ale sny se neplní a vůbec ne mě.


Všichni se na mě divně dívají, všichni mé přátelé ale i nepřátele o tom ví, že mě zajímají nadpřirozené věci, říkají že jsem divná, dokonce se semnou ani nebaví. Několikrát jsem se snažila skončit, prostě na to nemyslet. Ale nešlo to, v chvilkách kdy jsem byla sama, ve snech, neustále se vraceli zpátky ke mně. Nešlo se vzpírat, já ale ani nechtěla, kdyby ano, možná by se to povedlo, ale já nechtěla.


Máma jednoho dne toho měla dost, nemohla to neustále poslouchat. Pouštěla jsem si filmy, byla jsem do nich blázen, řekla že musím pryč, změnit prostředí, že možná zapomenu na ty hlouposti. Ale pro mě to takhle nebylo, pro mě to nebyly hlouposti, pro mě bylo hloupé to její kouření a pití, byla na tom závislá, posledních pár let. Nemohla jsem ale odjet, měla jsem tady nejlepší kamarádku, obě nás zajímá to stejné, ale poslední dobou se mi straní. Nechápala jsem tu změnu, ale snažila jsem se ji přesvědčit, at už jí řekli cokoliv, hodně ji to změnilo.

Jednoho dne večer, když jsem byla ze svým pejskem Maxem, našla jsem její knížky, v popelnici, před jejich domem.


Snažila jsem se ten večer jí ještě dovolat, ale vůbec mi nezvedala telefon, bála jsem se. Že se jí něco stalo, když jsem to pověděla mámě dělala si srandu, že ji třeba pokousal nějaký upír. Nebo napadl čaroděj, aby se stala jeho ženou. Byla zase opilá, určitě.


Vzala jsem si batoh a naházela jsem tam pár věcí, bylo mi líto že tady musím nechat knihy. Ale jinak to nešlo, vzala jsem si jenom to nejdůležitější, hlavně pas. Letěla jsem za tátou, nemohla jsem to tady už vydržet. Naši se rozvedli asi když mi bylo deset, už je to sedm let. Všechno tak rychle letí, ale vždycky tady byl pro mě. Podporoval mě, dokud u nás bydlel. Nemyslel si že jsem blázen, dokonce mě koupil na moje jedenácté narozeniny knížky. Byl to můj otec, ale i nejlepší kamarád v jednom. Od té doby jsem ho neviděla, ani jsme si nevolali. Ale já věděla vždycky kde bydlí, ted se mi to dokonce i hodilo, Forks, deštivé a nudné městečko ve Washingtonu. Potom jsem jela na letiště, měla jsem svého miláčka, modré porsche. Které tady budu muset nechat. Ale dá mi to víc, dá mi to rodinu, snad mě bude chtít.


V letadle jsem se dívala na film, který jsem měla v mobilu. Bylo to Interview s upírem, vždycky se mi to líbilo, i když jsem to už znala na zpaměti. Cesta mi takhle rychle utekla, nemusela jsem se pořád dívat na mého spolucestujícího, který byl sice dost pěkný, ale neměla jsem náladu, těšila jsem se. Čím jsem byla blíž Washingtonu, tím víc jsem se těšila. Nemohla jsem se dočkat.


Když jsem vystupovala s letadla objevila se moje nešikovnost, zakopla jsem a spadla. Pomohl mi na nohy jeden nádherný kluk, mile se na mě usmíval. Musela jsem mu to opětovat, opak by byl hřích.  Doprovodil mě až před letiště, bohužel jsem tady neměla svoje porsche, to moji náladu trochu zhoršilo. Poděkovala jsem mu a chtěla jsem jít pěšky.

„Nepotřebuješ svézt?“ Nebyl to tak špatný nápad, ale vůbec ho neznám, co kdyby byl vlkodlak? Nebo upír? To by bylo skvělé. Bohužel jsem se vrátila do reality. Musela jsem si smutně povzdychnout, někdy je vážně svět moc krutý, u mě dvojnásobek.

„Ani neznám tvé jméno.“ Uvědomila jsem si, ale nemohl být starší jak já.

„Carlisle Cullen a tvoje?“

„Isabella Swanová, přijímám tvoji nabídku.“  Šly jsme společně k jeho autu, byl to mercedes.


Nádherně jsme si cestou popovídali, ptal se mě ne různé věci. Řekla jsem mu všechno, on mi toho taky hodně pověděl. Řekla jsem mu i to že mě zajímají nadpřirozené věci, upíři, vlkodlaci. Carlisle řekl že je skvělé mít něco co mě baví, takové odreagování. Carlisle pracuje v nemocnici, tím jsem vyloučila že by to mohl být upír. Aspoň něco mohlo být v tohle městečku, nebylo by to skvělé? Narazit na ně, tu. Bohužel to nepůjde, neexistují, ale nepřestanu nikdy doufat, nikdy.

Když se zeptal ke komu jedu pověděla jsem mu to, prý zná Charlieho moc dobře, že mu bylo ctí svést jeho dceru. Před domem jsme se rozloučili, pověděla jsem mu že ne na dlouho, že budu v nemocnici určitě brzo, možná hned zítra.


Když jsem uviděla jenom zadek mercedesu šla jsem do domu, zaklepala jsem ale nic se nedělo, tak jsem zazvonila. Konečně jsem uslyšela z druhé strany zvuky, dveře se otevřeli a v nich stál překvapený, můj otec.


Tak co? Vaše pocity? Nápady? Připomínky?

Beru všechno...

»




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My world - 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!