Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My way to angels - Prolog

breaking-ukázka


My way to angels - PrologA je tu má druhá povídka.
Tato povídka je o dívce, která chce konečně najít to správné místo. Je jiná, nikdy nikam nepatřila, žila ve svém světě, ale je na čase, aby se to změnilo. Dokáže si najít přátele a vybojuje si své štěstí v realitě?
Přeju hezké čtení a prosím o komentáře, vaše B.B.

„Peggy, dělej!“

„No jo, no jo… Už jdu!“ Poslední den v Praze… V mojí malé rodné zemičce byla legrace, ale zítra mě čeká mnohem větší dobrodružství – Amerika. Jo, poletím do Ameriky. Mamka říkala, že se tam chce vrátit. Vlastně se čekalo, až budu trochu starší. Od malička mám perfektní angličtinu, protože u nás doma se často mluví anglicky. Žiju s mamkou a bratrem. Oba jsou z Ameriky, a i když to nejsou moji skuteční příbuzní, jsou prima. Jsou to nejvíc prima lidi, které ve svém okolí mám.

„Nezdržuj!“

„Jo…“ Popadla jsem batoh a naposledy vyrazila do školy v Praze.

Je to smutný, ale asi mi po nikom nebude zrovna smutno. Nikoho tu vlastně nemám. Pro spolužáky jsem podivínka. Holky ve třídě si lakujou nehty, vymetaj diskotéky a loví nejvíc sexy kluky po celé Praze. A kluci jsou až na to lakování nehtů vlastně stejní - jen loví holky, samozřejmě. Tak nějak se není čemu divit, že nezapadám. Na tohle mě neužije. Sice jsem vyrostla ve velkoměstě, ale úplně nejradši jsem vysedávala na obrovském schodišti před kostelem ve Vršovicích a prostě se dívala. Ráda se dívám. Pozoruju. Lidi, počasí, všechno. Ráda koukám na věci, na které jiní nekoukají. U filmů se nedívám na hlavní dění, ale na všechno v pozadí.

„Tak ty nám zítra odjíždíš, Markétko? Jak smutné...“ pošklebovala se Nikola s těma ostatníma husama za prdelí. „Koho budeme používat jako odstrašující příklad, když madam zamyšlená nebude v Praze?“ Nakrucovala se u toho jako ty klasické blonďaté potvory ve filmech a ty ostatní se tomu smály přesně tak, jak chtěla.

„Mně je jedno, komu se budete smát...“ řekla jsem s naprostým klidem. Byla jsem zvyklá, že si na mě ukazovaly a pohled na moje nevyžehlené vlasy děsil k smrti. Bylo mi jedno, že se jim zvedal žaludek při pohledu na moje polámané nehty. Bylo mi prostě jedno, že se jim nelíbím. Takovým bych se ani zalíbit nechtěla...

„Do jaké díry že se to máš stěhovat? Někam na Moravu? Na venkov k prasatům a slepicím?“

„Ne. Já se stěhuju pryč do slepic – od vás.“ To bylo poprvé, co jsem nahlas řekla, co si o nich myslím. Nebyla jsem konfliktní typ, neměla jsem to zapotřebí.

„Budu dělat, že jsem to neslyšela,“ řekla Nikola velkoryse a prohrábla si dlouhé lokny.

„Můžu ti to zopakovat, jestli máš zájem,“ zasmála jsem se, a ani nečekala na odpověď. Prostě jsem se šla posadit na svoje místo.

Dvě věci jsem uměla naprosto dokonale – vidět a kreslit co vidím. Podle bratra jsem ale nikdy neuměla poslouchat. Sice jsem viděla, ale neslyšela, a tím mi unikalo všechno. Mimoň, tak mi říkali. Nikdo mi ale nemůže mít za zlé, že jsem mimo realitu, když se mi realita, ve které žiju, nelíbí.

„Hej, Market!“ zavolal na mě o přestávce Adam a přešel k mojí lavici. „Trochu jsme koukali na internet a udělali si seznam tvých nových potenciálních domovů. Do top pětky se dostaly tyhle: Dublovice, Budíkov, Ořechov, Strašín a Postřelmov. Tak schválně, která díra z pěti jmenovaných bude tvým novým domovem?“ Posměváčci, no jasně...

„Ani jedna,“ odpověděla jsem s absolutním klidem.

„Sakra! To existuje i nějaká jiná díra, kam se hodláš stěhovat? Prozradíš nám to?“ Nechápu, co jim na tom připadalo vtipné. „Řekni, Markétko, kam tě srdce táhne?“

„Do Forks,“ zněla má odpověď.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My way to angels - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!