Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My true love! 4. kapitola

Viktorie


My true love! 4. kapitolaSkončil volleyball a všichni se chystají na diskotéku. Jacob najednou odejde, ale zase se vrátí. Ness si uvědomuje, že ho miluje. Líbí se vám to? Mně se zdá, že ne. Takže nejmíň 15 komentářů. Jinak sem nedám další kapitolu. Jsem zláá! xD TwilightMishka

4. kapitola

 

 

Hrát s nima byla náhodou sranda a od holek jsem se získala mnoho vražedných pohledů. Po hře jsem šla z vody společně s mýma velkýma kamarádama. Něčí ruce mě chytly zezadu a zatočily se mnou. Paul, jasně… „Vyhráli jsme!“ jásal.

„Jo! Ale dusíš mě!“ smála jsem se a on mě pustil.

„Promiň,“ omluvil se.

„To je v pohodě,“ smála jsem se dál. Všem to moc slušelo, když byli mokří. Hlavně Jacobovi. Moje oči na něm závisely. Jeho ovšem taky. Něco mi říkalo, že se jich mám bát, ale srdce, že jsou hodní a že není proč se jich bát. Poslechla jsem samozřejmě srdce! „Půjdeš se s náma napít?“ zeptal se mě Jared.

„Si piš!“ Doběhla jsem je.

„Musíme to zapít,“ smál se Paul.

„Jo!“ smála jsem se.

„Jsi náš maskot“ řekl Jacob a já byla ve vzduchu. „A ten si zaslouží tu největší péči,“ mrkl na mě a nesl mě v náruči na terasu. Uchechtla jsem se.

„To vidím. Dneska mě každý nosí,“ smála jsem se a pevně ho objala. Cítila jsem se tak bezpečně. A motýlci byli opravdu nesnesitelní. Jelikož terasa byla asi 100 metrů od nás, já si položila hlavu na jeho krk a spokojeně se zavrtěla. „Nejsem těžká?“ zašeptala jsem.

„Ne. Jsi jako pírko.“ Cítila jsem z jeho hlasu úsměv.

„Tak to jo,“ vzdychla jsem a zavřela oči. Kýval se mnou ze strany na stranu, jak nejjemněji uměl. Bylo to příjemné a uspávající. „Hlavně mi neusni!“ zašeptal. Zasmála jsem se. „To se chystám udělat,“ vzdychla jsem a otevřela oči. Jinak bych vážně usla. Podíval se na mě a krásně se usmál. Úsměv jsem mu oplatila. „Vypadáš ospale,“ uznal a zacukaly mu koutky úst.

„Nech si to, jo?“ Drkla jsem do něj rukou a on se začal smát. Byl roztomilý. Pomalu jsme docházeli k terase, kde už byl DJ a čekal na ostatní, aby mohla začít ta diskotéka. „Musím uznat, že to tu máte hezký. Máma mě sem nechtěla vůbec pustil, proto jí táta vytáhl na víkend i s rodinou, ven,“ smála jsem se a všichni ztuhli. „Co je? Děje se něco?“ ptala jsem se.

„Neví o tom? Aha. Nebudeš mít průser?“ ptal se mě Embry.

„Jo, ale mně je to fuk,“ pokrčila jsem rameny a oni roztáli.

„Máš hustýho tátu,“ smál se Seth. Smála jsem se s ním.

„Já vím,“ mrkla jsem na něj. Jacob se mnou došel až ke stolu s pitím a tam mě postavil. „No, a teď je mi zima,“ lišácky jsem se na něj usmála a on mi ho stejně oplatil. „Hm, a co s tím uděláme?“ Nebezpečně se ke mně blížil. 

„No, já nevím.“ Šla jsem mu naproti. To znamená půl metru. Jemně mě objal kolem pasu a přitáhl si mě k sobě. Uchechtla jsem se a přitulila se k němu. „Už je to lepší?“ zašeptal mi do ucha a já stlastně vzdychla.

„O moc!“ Objal mě pevněji a rukama mi začal jezdit po zádech. Naskočila mi husí kůže. Tohle se mi líbilo! Hlavu jsem mu položila na rameno. Dál mi totiž nedosáhne, ruce jsem složila na jeho hruď a nechala se objímat. Tomu nemůžu uvěřit! Objímám se tu s klukem, kterého asi miluju, a kterého znám míň jak 2 hodiny! Nechápu to. Uchechtla jsem se. „Co je?“ uchechtl se taky.

„Ale nic. Nech to být.“ Očkem jsem viděla ostatní kluky, jak zírají. Myslím, že  Jaredovi vypadly oči. Jacoba jsem jakoby na to upozornila a podíval se taky. „My nic,“ vzdával se Paul. Jacob se zasmál a pustil mě. Teplo mi odešlo, škoda… „Běž, nebo si budou myslet bůh ví jaký věci,“ usmál se a já nespokojeně vzdychla. „Hm… Jdu se oblíct,“ usmála jsem se a rychle si šla pro věci. „Promiň,“ šeptl Paul a já nad tím mávla rukou. Rychle jsem došla k místu, kde byly moje věci. Už jsem byla suchá. No, ani se nedivím… Věci jsem hodila na sebe a ještě jsem se vydala k autu. Tam jsem se upravila. Hlavně rozčesala vlasy. Jinak jsem byla docela OK. Potom jsem se vydala k terase, kde už všichni tancovali.

   Když jsem tam přišla, hned u mě byl Lukas. „Ó! Nessie! Můžu vůbec doufat?“ Klekl si přede mě a začal mě tahat za nohu. „Cože?“ Nechápala jsem. Vstal a nevěřícně se na mě koukl. „Jak cože? Odvedli si tě pryč a ty ses ani neohlídla!“ vypálil na mě. Bože můj! „Tak to udělám znovu!“ sykla jsem a odcházela pryč. „Nepotřebuješ helpnout?“ zeptal se u mě stojící Paul. Koukla jsem se za sebe a na mě se řítil Lukas.

„Asi jo.“ Přitáhla jsem si ho k sobě a rychle ho objala kolem krku. Překvapeně se na mě koukal. „Improvizuj!“ šeptla jsem. Byl na mě moc vysoký. Ale na improvizaci to stačilo. Lišácky se usmál a nechal k nám dojít Lukase. „Ta je moje, kámo!“ křikl. „A na to si přišel jak?“ zavrčel Paul a já se k němu ještě víc přitulila. Lukas udělal nos a lá nahoru a šel pryč. Začala jsem se smát tak jako Paul, který mě pustil. „Tys to hrál dobře,“ pochválila jsem ho s úsměvem. „Já vím,“ usmál se.

„Napiješ se se mnou?“ Udělal psí oči a to doslova.

„Jo,“ pokrčila jsem rameny.

„Hele, kde je Jacob a Jared?“ zeptala jsem se, protože jsem je tu neviděla.

„Oni hned přídou. Neboj, on ti příjde,“ rejpal do mě.

„Nech toho! Nic mezi námi není!“ Zastavila jsem se a dala si ruce v bok.

„Už ti přišel.“ Ukázal prstem za mě. Otočila jsem se a uviděla ho v celé jeho kráse…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My true love! 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!