Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My true love! 10. kapitola

Stephenie Meyer


Nessie si jednoduše užívá chvíle s Jakem. Potom si s Alice dají takové závody. Jaké? To si přečtěte! TwilightMishka

10. kapitola

 

 

   Po krásných 10-ti minutách jsem na sebe hodila triko a táhla Jaka do někam. Nevím cestu.

„Ness, jdeš opačně,“ smál se můj polonahý kluk. Obrátila jsem a šla na druhou stranu.

„Já myslel 5 minut nadlidskou chůzí,“ zastavil.

„Áá! Tak běž, já tu počkám.“ Pustila jsem ho a on zašel do křoví.

„Dáme si závody?“ křikl ještě.

„Jasně!“ smála jsem se. Vyšel ven a packou nakreslil startovní čáru.

„Jasně.Tak 3, 2, 1…Teď!“ křikla jsem a vyběhla jsem. Už jsem věděla kam. Cítila jsem Alici. Jacob mě nebezpečně doháněl. Přidala jsem ještě víc. Už jsem se snad nedotýkala země. Jacob byl hodně rychlý. Pomalu mě předběhl. Nedivím se. Dělal 5-ti metrové kroky.

„To neplatí!“ křikla jsem v běhu a snažila se přidat. Ani ne za 3 minuty jsme byli tam a Jacob vyhrál. Samozřejmě! Alice stála před domem a vyjeveně na nás koukala.

„Podváděl jsi! Jsi moc velký a já malá.“ Strkla jsem do něj. Štekl. Asi to mělo znamenat vlčí smích.

„A nesměj se!“ poručila jsem. Zmizel v lese. Já mezitím došla celá udýchaná k Alici.

„Ty už o něm víš?“ divila se.

„Jo. Je úžasný,“ zářila jsem. Jako zamilovaný puberťák.

„Kde má triko?“ Alice se ohlídla přes mé rameno. Podívala jsem se taky a šel k nám můj bůh! Skoro se mi podlomila kolena. Začala jsem se červenat a Alice pochopila.

„Takhle mu to sluší víc,“ musela uznat a já ji probodávala pohledem. Jake přišel až k nám. „Tak se rozlučte. Já počkám v autě,“ řekla, ale Jacob ji chytl za ruku a začal ji drtil v objetí. Byla ve vzduchu.

„Můžeš mě pustit?“ řekla nebezpečně.

„Jo. Díky.“ Pustil ji a já se musela smát. Upírskou rychlostí nasedla do auta.

„Sice smrdí, ale přesto ji mám rád,“ usmál se a rychle si mě k sobě přitáhl. Lišácky jsem se usmála, ale hned mě zaplavila vlna smutku

„Co je?“ ptal se.

„Ale nic. Bude se mi stýskat,“ usmála jsem se.

„Jo, mně taky,“ pošeptal mi něžně do ucha a políbil ho. Krátce jsem se zasmála. S pusinkami pokračoval až k mým rtům. Tam mě začal jemně líbat. Okamžitě jsem se připojila. Nevím, jak dlouho jsme se líbali, ale Alice se na to asi nemohla už dívat. Zatroubila a my nadskočili. Jacob zavrčel, jak se lekl. Ono to není moc příjemné, když jste hlavou úplně někde jinde a ucha vám zatroubí auto.

„Radši běž,“ usmál se.

„Ach jo!“ vzdychla jsem a pořádně ho objala. Jacob mi dal nohy na ty jeho a šel se mnou k autu. Tam otevřel.

„Pustíš se?“ smál se.

„Ne.“ Ještě víc jsem se ho chytla. Najednou mě chytly studené ruce a vtáhly mě do auta.

„Ona by se fakt nepustila,“ vysvětlila. Jen jsem vyděšeně seděla. Pohltila mě zima jakou jsem dlouho nezažila. Rychle jsem si přitáhla Jaka a zahřívala se. To bylo příjemnější.

„Ness, jen jeď.“ Vyprostil se a jemně mě políbil.

„Nevidíme se naposled,“ usmál se po polibku.

„Doufám. Ahoj a napiš!“ křikla jsem ještě, ale to už jsme jely. Zavrčela jsem. Mával nám a potom zašel do lesa.

 Když jsme jely na silnici mezi lesem, viděla jsem rudou skvrnu, pohybující se stejnou rychlostí. Jake běžel s náma.

„Dáme si závody, psisko,“ křikla Alice z okýnka a zastavila. Tak i rudá skvrna. Teď jsem zřetelně viděla Jacoba. Nejelo žádné auto a Alice zatroubila.

„Teď!“ křikla a rozjela se.

„Co mu to děláš?“ smála jsem se.

„Nic. Zkouším, co vydrží,“ temně se zasmála a šlápla na plyn. „Problém je, že on vyhraje,“ řekla nakonec smutně, ale nevzdávala se. Začala jsem se smát.

„Kde je cílová čára?“ napadlo mě.

„Na hranici,“ špitla a soustředila se na silnici a les. Jacob byl asi 10 metrů před námi a tachometr ukazoval 120 km/hod.

„Je rychlý.“ Alice byla naštvaná. Šlápla ještě víc na plyn a vymáčkla 180 km/hod.

„Teď se ukaž!“ smála se. Jacob ji ale stejně předběhl a zvítězil.

Na hranici Alice zastavila a vystoupila.

„Vyhrál jsi!“ uznala. Taky jsem vylezla a šla za Jakem, který právě přišel z lesa jako člověk. „Ne, ne, ne! Sedni do auta a ani se nehni.“ Zastavila mě a dosoukala do auta. Tam mě přivázala a zabouchla dveře. Pro jistotu i zamkla. Dala jsem si ruce na prsa a nasupěně se na ně dívala. Jacob se usmál a potom si potřásl s Alicí rukou.

„Já vím. Jsem rychlý!“ smál se.

„Jako upír bych tě předběhla snadno,“ vymlouvala se. „Mě možná, ale Leah ne. Běhá rychlejc než já. Naše F1!“ Pořád se smál a já tam chtěla být.

„My pojedem a vzkaž jí, že si to s ní rozdám!“ Dupla si Alice a pomalu šla k autu. Jacob mi zamával a poslal mi po ruce pusu. Chtěla bych tu opravdovou. Vzdychla jsem a zamávala mu.

Těsně před barákem mi Alice dala instrukce, jak se mám chovat. Hlavně unavenost a zmoženost. To mi půjde, protože jsem zmožená. Potom že s Alicí nikdy už nakupovat nepojedu a že si jdu lehnout.

„Jasně, tak jdem na to!“ křikla jsem a Alice se na mě zle podívala.

„Nejhorší na tom je, že smrdíme jako vlkodlaci,“ vzdychla a v autě rozstříkala nějaký parfém. „Nic proti, ale Jacob voní líp,“ dusila jsem se.

„No jasně.“ Nakrčila nos a vjela do garáže. Tam to bylo rychlý. Do rukou mi vrazila asi 6 tašek a sama si jich vzala 7. Potom jsme šly dovnitř.

„Jsme tuuu!!“ volala na celý barák.

„No konečně,“ vzdychla mamka a přišla k nám.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My true love! 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!