Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My Black Angel 1. kapitola

Cosmopolis


My Black Angel 1. kapitolaAngel řekne Sethovi o tom, jak zabila jeho ženu a dítě a jak se stala andělem.

Seth

Usadili jsme se u břehu řeky a já rozdělal oheň. V noci bude zima. Je teprve začátek jara. Angel odběhla do lesa pro něco k jídlu. To by mě zajímalo, jak ona hodlá něco ulovit. Oheň mám rozdělaný a už jsem i nanosil nějaké dřevo na noc. Jen tu přespíme a hned půjdem dál.

Angel pořád nikde. Tak se zatím vykoupu. Věci jsem si složil na hromádku na břehu řeky a skočil do vody. Kdybych nebyl vlk, tak asi umrznu v té vodě. Po chvíli jsem vylezl a oblékl se. V tom přicupitala Angel celá od bláta, ale táhla za sebou srnku. Moje pusa se samovolně otevřela a já jen zíral. Nevím na co, jestli na to, že opravdu přinesla něco k jídlu anebo…

Ne, Sethe, tvoje manželka Sarah je mrtvá pár dní a ty už přemýšlíš nad jinou. Rychle jsem tyhle myšlenky vyhnal z hlavy.

„Páni, to jsem nečekal.“ Angel se jen zaculila a srnku mi podala. Skvělý, takže je to na mně, abych s ní něco udělal.

„Já se zatím trochu opláchnu.“ Přípravě srnky jsem nevěnoval moc pozornosti, dokonce jsem se i dvakrát řízl, ale nemohl jsem z ní spustit oči. Nenápadně jsem ji pozoroval, když se svlékala, a potom dokonce i jak plave. Zatřásl jsem hlavou a dal srnku na oheň.

„Není ti zima, Angel? Ta voda je ledová.“

„Ne, je skvělá. Mohl by ses otočit?“ Otočil jsem se a už si jen domýšlel, jak leze z vody. Vím, že tyhle myšlenky by mě neměly ani napadat, ale nemůžu si pomoct.

 

Angel

Oblíkla jsem se a šla za Sethem.

„Hotovo.“ Sedla jsem si k ohništi a ohřívala své zmrzlé tělo. Seth si sedl naproti mně a zamyšleně mě pozoroval.

„Děje se něco?“

„Ne. Jen, řekni mi něco o sobě,“ zaprosil a já nemohla jinak, než mu vše říct.

„Dobře. Narodila jsem se v roce 1630. Byla válka. Můj bratr v ní zemřel. Skoro si ho ani nepamatuji. Vyrůstala jsem v Anglii v malém domečku na venkově. Nebyli jsme bohatí, ale ani chudí. Můj otec byl kovář. Matka se starala o mě a dvě mé sestry. Ony mě nenáviděly. Byla jsem mladší, a proto se všechna pozornost směřovala na mě.

Rodiče mě milovali. Otec mé sestry provdal za dva mladíky, kteří vlastnili velké statky. Byla jsem krásná, proto mě chtěl každý svobodný mládenec. I soudce. Když mi bylo šestnáct, soudce požádal otce o mou ruku. Ten souhlasil. Nemohl si pro svou dceru přát nic lepšího, ale už nikoho nezajímalo, co chci já.

Chtěla jsem se zamilovat a být milována. Soudce na mě byl hodný. Kupoval mi mnoho šatů, chodili jsme na večírky, kde jsem byla většinou středem pozornosti. Jednou přišel domů opilý. Zbil mě. Pak si nic nepamatuji, jen že za mnou přišel muž a odvedl mě pryč. Nevím, co bylo se soudcem, s rodiči nebo mými sestrami.

Já se stala andělem osudu. Každý z takových andělů má zapomenout na svůj lidský život, ale já to nedokázala. Řídila jsem a střežila životy různých lidí, upírů nebo měničů. Jednou za mnou přišel jeden z andělů, že udělal obrovskou chybu a musí ji napravit. Já s tím nechtěla mít nic společného, což byla chyba. Byl to tvůj osud.

Ty a Sarah jste se neměli nikdy potkat. Natož pak vzít se a mít děti. Jenže tenhle anděl si to uvědomil pozdě. Nechal Eana zemřít. Když šla Sarah jednou po pláži, nevšimla jsem si jí já. Nechala jsem ty upíry, aby přišly až k ní. Pak bylo pozdě. Ten anděl, který to všechno zavinil, shořel a mě svrhli. Kdybych se o to zajímala, nemusela Sarah zemřít, ani Ean.“ Dokončila jsem svůj příběh a neodvážila se zvednout oči. Bude mě nenávidět.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My Black Angel 1. kapitola:

 1
03.06.2011 [22:19]

LauraCullenovakrása Emoticon

3. caa
03.06.2011 [19:08]

wow, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon absolutně dokonalý!!!!!!! Emoticon

03.06.2011 [13:19]

nicolecullenhaleKrásný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.06.2011 [19:32]

Veubellakrása, krása, krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!