Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mutácia - Prológ

Kdo hledá, najde. :)  Alice Cullen


Mutácia - Prológ ...Neďaleko rušného, maličkého mestečka Forks, krčí sa ešte menšia, stará, už mnoho rokov nemodernizovaná farma - ovčia farma...
JozefQuš - veľký statkár - vyšľachtil si vlastné plemeno oviec - Sheep2009, ktoré je pre všetkých tajné. Raz sa mu však narodí Mutík (mutantan jeho Sheep2009), ktorého musí zabiť. Nepodarí sa mu to a Mutík utečie. Čo sa však nestane, pohryzie mladé dievča (Bellu), ktorá odoberie schopnosti po Mutíkovi. Dokáže sa meniť na ovcu. Chce sa s ním stretnúť, no Mutík sa udomácnil Cullenovcov a to všetko skomplikuje. A ani Cullenovci nie sú celkom v poriadku!

Prológ

 

Neďaleko rušného, maličkého mestečka Forks, krčí sa ešte menšia, stará, už mnoho rokov nemodernizovaná farma - ovčia farma. Strýko Jozef, ale aj JozefQuš, ako ho nazýva jeho mladá, svojsky krásna vnučka, sa už neuveriteľných štyridsať rokov stará o ovce. Biele, čierne, ba dokonca, vyšľachtil si aj vlastné, zázračné plemeno. Ovce tak rýchle, že Spiderman či Batman nemajú šancu, ovce tak silné, že Superman a Herkules prevracajú oči, ovce tak čarovné, že Harry Potter môže len závidieť. Ale je to tajné, pripomína strýko Jozef svojej vnučke každý deň, veľmi tajné!

Pokusy na svojich zázračných ovciach, ktoré nazval Sheep2009, sa stali celofarmským tajomstvom. Vlastný výbeh, kravín (musí predsa niekde tie ovce, ktoré sú väčšie ako normálne skrývať), VIP vstupenky na každoročnú zabíjačku či najdrahšie prípravky na ovčiu vlnu – to a ešte oveľa viac je radostná realite Jozefových oviec. O čosi smutnejšie sú čierne a biele, no ani im nič nechýba ku šťastiu. Majú všetko!

Novembre, mesiac, kedy sa rodia Jozefove zázračné ovce je každoročným sviatkom. A tušíte dobre milé deti, ani tento rok nebolo inak. Strýko Jozef sa snažil, párik tú najlepšiu ovcu s tým najlepším baranom, no predsa len sa stalo to, čoho sa najviac obával. Mutácia, nechcená mutácia! JozefQuš nevedel, ba ani len nemal prostriedky na kŕmenie, česanie a chovanie mutanta, ktorý sa prihodil jeho najväčším krásavcom v kravíne. Elvíre a Rudolfovi -  chovnému páru. Preveliká škoda a priveľa sĺz vyronil strýko Jozef pri odbere veľkého, farebného (modrá, žltá, fialová, zelená), nenažraného jahniatka, no nemohol učiniť inak.

„Honzíčku,“ povedal Jozef pupušským hlasom, nikdy sa netajil svojou orientáciou, „hybaj, že sem. Dačo ti musím povedať!“ začal vetu JozefQuš a nebolo treba dvakrát hovoriť, Honzík poslúchol. Zobral si vybíjaný opasok, ktorý našiel doma, ruksak plný ovčieho krmiva a hybáj, ťahal Mutíka do lesa. Išiel s ním dlho, noci, dni, až nakoniec dorazil dosť ďaleko nato, aby mohol učiniť svoju prácu. Vytiahol novú Berettu UGB 25 Xcel, ktorú dostal od Jozefa na tohtoročné Vianoce, namieril na Mutíka a chcel stlačiť spúšť, keď v tom!

„Nezabíjaj ma,“ povedal dievčenským hlasom Mutík (Honzíkovi to znelo ako hlas Aqui v pesnička Barbie girl), pozrel na Honzíka prenikavo, milo. Honzík zaraz odložil zbraň – v iných prípadoch by ju odhodil, ale toto bolo Beretta UGB – zlamovací brokový poloautomat. Nemohol to hodiť len tak o zem. Pri jeho šťastí, by si niečo prestrelil.

„Ďakujem ti drahý horár,“ nežným hláskom sa poďakoval Mutík, netušil, že horár sa volá Honzík. Oklepal sa, pristúpil ku svojmu záchrancovi a jemne sa o neho obtrel. Síce bol jahniatko, končeky uší mal na úrovni Honzíkovej hlavy.

„Neboj sa drahý Mutík, neboj sa. A utekaj, utekaj, uteč Mutík, uteč!“ rozkrikoval sa Honzík ako nadrogovaný mafiánec, zatiaľ, čo mu v taške zvonil mobil. JozefQuš sa zaujímal o informácie.

Rah–rah-ah-ah-ah. RahMuh-Rah-Muhm Mah Mah! GaGa-oo-la-la. What your bad romance.“ Pesnička vychádzajúca z Honzíkovho mobilu sa nikomu, ba ani Paris (najmladšej ovci v kravíne) nepáčila. Mysleli si o jej autorkini, že je nadutá, nafúkaná žena, ktorá nevie pochopiť, na čom táto generácia oviec vyrastá.

„Čože?“ vykríkol Mutík! Hodil na Honzíka neveriacky pohľad, obrátil sa a utekal kade ľahšie. Pesničky ako tieto nemohol ani počuť, menila sa mu farba pri ušných lalôčikoch (áno, ovce Sheep2009 mali ušné lalôčiky).

„Mutík, počkaj, počkaj!“ Honzík nevedel, čo má robiť, chytil Berettu UGB a začal strieľať do všetkých strán pričom pesnička od Lady Gaga stále hrala. Išlo mu roztrhnúť hlavu!

„Vraťte se!“ zakričal Honzík (nemohol si odpustiť vetu z jeho obľúbeného filmu Titanik, ktorú vedel, ako jediný z celej farmy, napodobniť čo najlepšie).

„I don´t wanna be friends. I don´t wanna be friends...“ stále a stále dookola.

Honzíkovi začínalo hrabať. Už dávno zabudol (Jozef mu hovoril, že tie lieky proti Deliramentum, po našom bláznovstvo, si mal vziať zo sebou. Je to chronická choroba, ktorá postihuje najmä mužov v strednom veku s pneumatikou okolo brucha. A aj to mu Jozef hovoril. Veľmi dobre si pamätá na jeho reči: „Honzík, načo nosíš okolo brucha tú pneumatiku? Je ti na nič. Iba ti zhoršuje chôdzu!“ No aj napriek tomu sa Honzík nikdy svojej pneumatiky nevzdal. Stále – aj teraz – má na sebe čiernu pneumatiku, kvôli ktorej má aj Deliramentum.) nato, čo chcel a prečo kričal. Už dávno zabudol, kto je.

 

 


 

 

Viem, že je to riadna kravina (ovčina), no predsa. Dúfam, že sa Vám to páčilo a rozveselila som Vám deň. Má to byť niečo ako paródia, hoci to  budem písať ako normálnu vec (nejako tak, ako prológ). Neviem, čo na to poviete, ale až sa to páči zanechajte komentár. Až nie, no čo už. Vážne nie som normálna a tuším, že ani táto poviedka nie. Mám pokračovať??? Vaša BlackRosexq.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mutácia - Prológ :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!