Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Musíš si vybrat, Jane! - 12. kapitola

sdfh


Musíš si vybrat, Jane! - 12. kapitolaPoprvé se zde objeví pohled Aleca. Také se můžete těšit na pohled Edwarda, k čemu zásadnímu se Edward rozhodne?

12.kapitola – Na hraně

 

(pohled Aleca)

 

Konečně! Po sedmi letech od té doby, co jsem ji prvně uviděl, je moje! Jen a jen moje! Zdá se mi ale, že moje sestra z toho má snad větší radost než já. Štvalo mě, jak se k Belle chovala, ale nic jsem s tím nezmohl a Issí si tak nějak zvykla.

„Sluší ti,“ složil jsem jí kompliment a čekal na její reakci.

„Děkuju.“ Něco mi říkalo, že být Issí člověk, červenala by se.

Přitáhl jsem si ji blíž a znovu ji políbil. Byl to nádherný pocit. Já už nikdy ani nedoufal, že by se ve mně takovéhle pocity mohly probudit, ale stalo se a já jsem za to rád. Issí mě změnila a to od základů…

Odtáhl jsem se. Ublíženě se na mě podívala.

„Miluju tě.“

„Miluju tě.“

V ten moment, kdy to vyslovila, se ze mě stal nejšťastnější upír na světě. Dáma mého srdce mě také miluje a já miluju ji. Co víc si mohu přát? Snad jen šťastnou a dlouhou věčnost s ní po boku…

Vzal jsem ji kolem pasu a vyrazil s ní do garáže, než nás zase vyruší moje milovaná sestřička. Tak a teď ještě někoho sehnat jí…

 

(pohled Belly)

 

On mě miluje! Měla jsem pocit, že se moje srdce znovu tou radostí roztluče. Nemělo k tomu daleko…

Ani jsem nevnímala cestu do školy, když jsem vystupovali ven z auta.

Ihned si mě přitáhl do náruče a políbil mě, ale tentokrát to nebyly lehké a váhavé polibky jako včera, dneska už do toho dal všechno, co se v něm nashromáždilo za celou jeho věčnost. Nevadilo mi to, spíš naopak…

Ale opět nás vyrušila Jane.

„Tohle si nechte na večer, zvonilo, tak pohněte!“

Něco mi došlo. Řekla na večer? To znamená i noc… tak to bude ještě zajímavé.

Chytl mě za ruku a vyšli jsme směrem k učebně. Celou hodinu jsme si povídali a já jen okrajově vnímala učitele, jak mele o něčem, co ani mě jako upírovi nedávalo smysl…

Bezva, další hodina s Edwardem, to jsem velice ráda, jako by ten včerejšek nestačil…

Rozloučila jsem se s Alecem a vyrazila k učebně. Edward už tam seděl a zkroušeně mě pozoroval…

 

(pohled Edward)

 

Odešla. Zabíjela lidi. A teď mi chce ještě ukrást dceru? Ne, to nemůže být moje Bella, co jí tam kdo provedl?

Byl jsem rozhodnutý si ji získat zpět. Dokázal jsem si ji získat jednou, dokážu to znova! Alec, ne Alec, bude moje a Nessie zase bude mít konečně celou a úplnou rodinu. Rose je sice skvělá „máma“, ale Bellu jí nahradit nemůže.

A jak jsem viděl u Nessie ve vzpomínkách, Bella se k ní chovala opravdu skvěle, prostě milující máma.

Navlíknul jsme si na sebe to, co po mně ten skřítek chtěl, a sešel jsem do obýváku, kde právě Renesmé snídala a přitom ji pozoroval ten čokl. Včera nešel do školy, protože měl nějaké povinnosti ve smečce, dneska jde s námi, takže jsem zvědav, jak na něj bude reagovat Bella.

Dřív to bylo dobré, ale teď už se jim obou plaší hormony a to není pro mě jako otce moc jednoduché, Nessie je sice jen pět, ale duševně je už dospělá dávno. Bohužel, kéž by vyrůstala jako kterékoliv jiné dítě, ale já prostě musím mít něco extra, přesto ji ale bezmezně miluji a od té doby, co Bella odešla, je to pro mě ta nejdůležitější osůbka na světě.

Všichni měli očividně dost času, a tak jsem je začal popohánět do aut, sice se jim moc nechtělo, ale povedlo se. Komu by se taky chtělo do školy, když si z fleku můžete stoupnout na místo učitele a odříkat to za něj, že? A s určitě větším úspěchem a aplausem, než jakýkoliv učitel kdy měl.

Přijížděl jsem na parkoviště a tam uviděl Bell líbat se s Alecem. Měl jsem co dělat, abych se udržel a neodhodil ho od ní na druhou stranu parkoviště. Jasper na mě házel vlny klidu, ale moc to nepomáhalo, ale i tak jsem mu byl vděčný.

Teď jen přežít první hodinu a pak mám jednu s Bellou, snad budeme mít možnost si promluvit…

Po delší době další kapitola. Omlouvám se za časovou prodlevu, ale měla jsem teď trochu práci někde jinde a hlavně ve škole. Omlouvám se i za délku kapitoly, příště se polepším. J.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Musíš si vybrat, Jane! - 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!