Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Musíš si vybrat, Jane! - 11. kapitola

Cullenovi a Bella


Musíš si vybrat, Jane! - 11. kapitolaJak Bella zareaguje na Alecovo "vyznání"? To se dočtete níž...

11. kapitola – Miluješ mě? Miluji tě…

 

(Pohled Belly)

 

Podívala jsem se na něj. Usmíval se. Hledala jsem v jeho očích jakýkoliv náznak lži, ale nenašla jsem nic. Z jeho očí na mě koukala jen bezmezná láska a obdiv. Takhle se na mě nekoukal ani Edward.

Pak mi to došlo. On mě celé ty roky miluje! Proto byla Jane taková, jaká byla. Už tenkrát ve Volteře! A proto si tolik libovala v týrání Edwarda… Nelíbilo se jí, že já Alecovi city neopětuju. Ale je tomu tak i dnes? Myslím, že ne…

Skočila jsem mu kolem krku až jsem ho povalila na postel. Nevypadalo to, že by mu to vadilo. Místo toho nám jen prohodil pozice, že byl najednou nade mnou a skláněl se ke mně. Podíval se mi do očí. Nevím, co tam hledal, ale asi to i našel.

Sklonil obličej ještě víc, že už byl jen kousíček od mého, mě se to propastná vzdálenost ale nelíbila. Překonala jsem těch pár centimetrů a ochutnala jeho rty.

Byl to úžasný pocit a nechtěla jsem, aby někdy skončil. Přitáhl si mě blíž…

„Ježiš… omlouvám se!“ ozvalo se ze dveří. Kdo jiný, než Jane, která zase hezky rychle vypadla.

Odtáhla jsem se. Alec se na mě ublíženě podíval a já se začala smát.

„Celou tu dobu se náš snaží dát dohromady a když se to povede, tak reaguje takhle," smála jsem se.

Alec se zasmál mojí logice.

„Jo, to je celá moje praštěná sestřička,“ řekl a zase se začal smát.

Mrkla jsem na něj, popadla ho za ruku a táhla ze dveří, co jsem ale nečekala, že za nimi čeká Jane a skočí mi kolem krku, až jsem neudržela rovnováhu a stáhla sebou na zem i Aleca.

„Já mám takovou radost!“ pištěla mi do ucha.

„Dobře, dobře, já to slyším, ale prosím, ztlum volume, nebo ohluchnu!“

Nedala si říct. Po chvíli jsem se jí vymluvila, že jdu na lov. Stejně už jsem měla docela žízeň, ono když jste zvyklí na lidskou krev a pak z ničeho nic přejdete na zvířecí, není to zrovna jednoduché…

Vyskočila jsem z okna v druhém patře a hnala se do lesa. Netrvalo dlouho a zavětřila jsem pumu. Skočila jsem po ní, ale nebyla jsem jediná, kdo si ji vybral.

Nakonec to dopadlo tak, že puma utekla a já na sebe vrčela s Edwardem, který si ji také vyhlídl jako kořist. Přestal vrčet a já také.

„Myslel jsem, že ty volíš jiný způsob stravy…“

„Ne, že by zvířecí bylo moje oblíbené, ale co budeme tady, se musíme  nějak přizpůsobit.“

„Takže je to jen dočasné?“ ptal se a zamračeně mě sledoval.

„Dalo by se to tak říct. Pozdravuj doma!“ A běžela jsem pryč, najít novou kořist a pak hurá domů a za Alecem.

Díky bohu už jsem nikoho z cullenů nepotkala a ulovila si dvě srny. Pak jsem vyrazila domů a byl právě čas jít od školy. Vlítla jsem do pokoje, popadla oblečení od Jane, a zalítla do koupelny.

Lehce jsem se nalíčila, oblékla a vylítla z koupelny, ale málem jsem skončila zase na podlaze, protože jsem vrazila Aleca, který mě naštěstí chytil.

„Díky!“ Chytla jsem ho za ruku a táhla k autu. On mě ale zastavil.

„Víš, chtěl bych ti něco dát,“ řekl a ani nevím odkud, vytáhl větší, placatou krabičku a podal mi ji. Nejistě jsem se na něj podívala a otevřela to.

Uvnitř byl diamantový náhrdelník a náušnice. Ta sada byla nádherná. Ani jsem se radši nepokoušela odhadovat, kolik to muselo stát.

„To si nemůžu vzít,“ zašeptala jsem a podávala mu to zpět.

„Nemůžeš, musíš. Můžu ti ho zapnout?“ Podíval se na náhrdelník a já věděla, že odporovat mu je naprosto zbytečné, vždycky když si něco umanul, prostě to udělal.

„Dobře…“

Sáhl do krabičky, vzal náhrdelník a dal mi ho kolek krku. Náušnice jsem si nandala sama.

„Děkuju,“  pošeptala jsem mu do ucha a pak si ho k sobě přitáhla a políbila. Dal mi ruce kolem pasu a přitáhl si mě ještě blíž.

Vyrušilo nás ale zaklepání na dveře,

„Už musíme… Jé, omlouvám se,“ zapištěla Jane a vypadla za dveří. Ta má snad nějakej šestej smysl na to, kdy přijít nevhod.

Odtáhla jsem se do Aleca a podívala se mu do očí. Byly černé. Musela jsem se usmát, pamatovala jsem si, co tohle znamená…


Líbila se vám kapitola? Jste rádi, že jsem je dala dohromady? Nebo by jste upřednostnili standartní pár E+B? Ráda si vyslechnu vaše názory, protože není všem dnům konec, J.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Musíš si vybrat, Jane! - 11. kapitola:

 1
30.06.2012 [12:59]

VictoriaJamesLaurentkrása Emoticon jane so svojim šiestim zmyslom ma rozosmialo... alec sa viac hgodi ku belle ako edward Emoticon nadhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!