Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj rytmus života - 2. kapitola

11779444


Můj rytmus života - 2. kapitolaDěkuji, že si přečtete i 2.kapitola povídky. Je sice kratší, ale to nevadí. Příjemné počteníčko =D
Prolog: Alici se zdá být něco podivného na jejím kamarádovi Jasperovi. Alice začne mít nějaké malé tušení, co může být Jazz zač? Odhalí nakonec tajemství o upírech???

2. kapitola:

 

„Já nemyslím, já to vím. A jsem si  úplně jistá,“ podíval se do mých očí. A nikdy jsem nečekala, že se to stane, ale …

Ale uslyšeli jsme oba dva výkřik. Rychle jsme se tam rozeběhli. Na podlaze ležela, pro mě neznámá, dívka. Ležela pod  kaluží krve, a střepy skla. Podívala jsem se na Jaspera. Nehýbal se. Ruce měl v pěsti. Rychle jsem šla k té dívce, abych jí pomohla. Ale kdy jsem se otočila na místo, kde stál Jasper… Nebyl tam.

„Vydrž,“ řekla jsem té neznámé dívce, a rychle jsem utíkala do sborovny pro nějakého učitele.

Naštěstí jsem jednoho našla. Pomohli jsme, tak zvané, Sandře. Byla teprve v prváků. Učitel ji odnesl na ošetřovnu, teda přímo do nemocnice. Měla jsem se vrátit do třídy. Ale radši jsem tam nešla. Šla jsem rovnou do domova. Zašla jsem si do skříňky pro učebnice, a dala je do tašky a vyšla jsem. Celou cestu jsem přemýšlela, kam Jasper tak narychlo zmizel, a ty jeho oči. Byly černé! Ale proč? Tohle je divné.

Celou cestu mě vrtala tahle myšlenka hlavou. Když jsem konečně došla. Šla jsem rovnou do pokoje.

Vytáhle jsem klíč a odemkla. Nechtěla jsem, aby mi někdo do pokoje chodil. Ještě kromě zpěvu a hraní na klavír, mám ráda i malování. Tak jsem vytáhla papíry a začala kreslit. Ani nevím, co jsem vlastně nakreslila. Byla to míchanice. Zvláštní bylo, že jsem použila jen zlatou a černou barvu.

Stejné dvě barvy, jako měly dneska jeho oči. Přestávalo mě to bavit. Tak jsem vytáhla moje písně a sedla si ke klavíru, který jsem si vydupala. Sedla jsme a začala hrát. Hrála jsem všechny moje oblíbené písně.

Hrála jsem asi do sedmi večer. Pak jsem šla na večeři a jedna z vychovatelek mi řekla, že zítra nepůjdu do školy. Že si pro mě přijde nová rodina. Že mě chtějí adoptovat. Jen jsem přikývla a odebrala jsem se do pokoje.

Dneska jsem měla v plánu večerní útěk. Chtěla jsem se projít v lese. Počkala jsem asi do desíti hodin večer. A pak jsem si do rukou vzala boty a mobil. Pokoj jsme zamkla a klíč jsem si dala do zadní kapsy kalhot. Potichu po špičkách jsem přešla celou chodbu. A vydala jsem se na půdu. Na půdě jsem si obula boty, a vylezla na střechu.

Rozhlídla jsem se kolem. Bylo nádherně. Vyšla jsem si na druhou stranu budovy, kde jsem slezla po žebříku. A rozeběhla jsem se do lesa. Byl to krásný pocit. Našla jsem svoji louku, kde jsem bývala, když mi bylo nejhůře. Vyzula jsem si boty a šla jsem do středu louky.

Zrovna bylo nebe bez mráčků, a já jsem se dívala na hvězdy. Málem jsme i usnula do té doby, než mi zazvonilo upozornění, že se musím vrátit. Takže jsem se vrátila. Do pokoje jsem šla stejnou cestou.

Pokoj jsem odemkla. A šla jsem si lehnout. Dala jsem si svoje odrbané tepláky a tílko. Když jsem si chtěla jít lehnout, na posteli jsem našla dopis. Nevím. jak se tam dostal. Otočila jsem ho, a bylo tam napsané:

Pro Ali.

Otevřela jsem dopis a začala číst:

Ali.

Moc se omlouvám, za to, co se stalo ve škole.

Někdy ti to vysvětlím, až nastane pravá chvíle.

Jasper.

 

Páni takže ten dopis je od něho. To je milý. No, zítra ho neuvidím, a co myslel tím, že mi to někdy vysvětlí, až nastane pravá chvíle??? Další něco nad čím budu přemýšlet. Asi jsem usnula rychle. Zdál se mi sen.

Byla jsem na své louce. A někdo se přibližoval. Byl to můj kamarád Jacob. Byla jsem ráda, že ho znovu můžu vidět.

„Alice! Utíkej!“

„Cože?“

„Utíkej!“  zakřičel a najednou to nebyl Jacob, ale obrovský rudohnědý vlk! Zpoza stromů jsem uslyšela, jak se někdo přibližuje. Byl to Jasper.

„Jaspere!“ on se usmál a odkryly se mu špičáky. V tom se vlk vrhl na něho. Chtěla jsem tomu zabránit. Chtěla jsem křičet. Ale moje druhé já, mi říkalo, ať uteču.

 

A v tom okamžiku jsem se vzbudila.  A uvědomila jsem si, že v tom snu jsem se nebála vlka. Ale že ten vlk ublíží Jasperovi. Ještě jsem sedla k počítači, a na vyhledávači naťukala slovo… Upír.  Našlo mi to jen…  Upíři od A do Z. Takže jsem neváhala a klikla na to.

Našlo mi to pár věci:  Chladný apotamkin. Upíři tohoto druhu dokážou vyvraždit celou vesnici za pouhou noc. Koukla jsme na to a ještě si to přečetla a četla dále. Vlastnosti upírů: Rychlost, síla, nesmrtelnost. Znaky: Chladná kůže, pijí krev, Bledá kůže.

To všechno mi nedávalo smysl. Bude mi to vrtat hlavou pěkně dlouho. No nic. Vypnula jsme počítač, a šla jsem si lehnout. Zdál se mi znovu ten samý sen. Párkrát jsem se v noci i vzbudila.

*************

Ráno jsem se vzbudila a šla jsem se obléct. Tedy všechno bylo jako, každý jiný den. Ale tenhle den byl jiný. Hned jak jsem došla ke škole. Přiběhla za mnou ta malá černovlasá holka. Jak jen se jmenovala??? Aha, Alice!

„Ahoj. Jsem Bella. Ty jsi Alice, že?“ zeptala se mě.

„Jo Alice.“

„Jasper říkal, že dojdeš na večírek.“

„ No, spíše on mi o něm řekl.“

„Celý Jazz.“

„Jo,“ zasmála jsme se, a šla jsem na první hodinu. Měla jsem ji s Jasperem, ale když jsem vešla do třídy… Nebyl tam. Takhle to pokračovalo posledních pár dní. Těch pár dní jsem přemýšlela, jestli ta historka o upírech může být pravdivá. A jestli je pravdivá, může být Jasper upír?

A jestli je upír, celá jeho rodina jsou taky upíři. Pane bože. Jestli jsou ty historky pravdivé, tak v pochmurném městečku Forks. Kde pořád prší, by mohli být… Upíři!!!


Jááj vím, že vás napínám, ale prostě mi to nedá. Doufám, že se nezlobíte, jak to bylo s Jazzem. Ale prostě jsme si nepomohla a musela jsem to tam napsat. =D. Doufám, že se nezlobíte. Další kapitola bude jen pod podmínkou 20. komentářů. Já vím, jsem mrška. Ale taky potřebuji vědět, že tuhle povídku někdo čte. Další kapitolku mám napsanou. Ale 20. komentářů je moje podmínka.

 

Vaše Angee =D

 

1.kapitola - Shrnutí - 3.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj rytmus života - 2. kapitola:

 1
8. vanes
28.04.2015 [17:01]

ahoj řeknu vám vtip růžová víla říká hej! stůj mimoni no co chceš ti růžová vílo jen jsem se chtěla zeptat jak se ti líbí moje nové růžove šatičky no jsou pěkně hnusní no tk to si mně ale vážně urazil jen říkám pravdu růžová je prostě barva pro chlapy no tak zato ti tetka ukážu co mám mezi nohama koukej!!!!!!!!!!!! áááááááá no ježiši marja já pdám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. vanisek
28.04.2015 [16:55]

ste nej a mám ráda strašně moc elis je taj vibíravá v oblečení a je moc fajn ale strašně a dělám to taki jsem teš vibíravá v oblečení tak papapa Emoticon Emoticon

6. bella
14.04.2014 [20:13]

je to super edvard je krasnej a renesme je jejich pravý dítě je to supeeeeeeeeer stmívání miluju je to super film Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.09.2012 [14:07]

TerusQaBerusQaAhoj :) prosím můžete navštívit můj profil:) mám povídku..už píšu 9.kapitolu a byla bych moooc ráda za každičký komentář děkuji moc :)

4. Sašinka
24.03.2012 [23:10]

wááw je to fakt supéér :-DDD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Twilightlady
11.01.2012 [20:30]

námět dobrý, ale : 1) chvíli jí jasper říká alice a pak hned bello
2) nechápu ty posunky v čase
3) pokud se nepletu tak do školy jít neměla.... Možná si po sobě vždy kapitolu přečti :D

2. týnka
27.11.2011 [10:14]

nádhera je to krása moje sestřenice se u toho rozbrecela:-) Emoticon

1. ssss
27.11.2011 [10:12]

je to kravina Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!