Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj osud 2 - Prolog


Můj osud 2 - Prolog

Pokračování povídky Můj osud právě přichází. Držte si klobouky, rozjíždíme se...
Isabella byla Edwardem přeměněna v upírku, která ihned po probuzení získala skvělou odolnost vůči lidské krvi. Cullenovi se proto stěhují z Forks, aby začali žít nový život. Jenže, jak už to bývá, nikdy nic nejde podle plánů. Aro chystá útok s jediným cílem - zničit Cullenovi, kteří o tom zatím nemají ani potuchy. Jacobovo náhlé zmizení ve všech konečně vyvolává podezření a Isabella začíná rozmotávat řetězec událostí, s nimiž je ona s Jacobem bezprostředně spojena. Množí se tajemství a lži, kterými rodině odpovídá na otázky.
V ději se opět objevuje Matt a není sám. Dokáže zachránit svého bratra Jaspera a rodinu, do které kdysi patřil, nebo bude jen bezmocně přihlížet jejich zkáze? Ponořte se spolu s hlavními postavami do děje, který se stává ještě komplikovanějším, než kdy byl...

„Ani deset přátel nesblíží lidi tolik, jako jeden společný nepřítel.“

Prolog

Někteří lidé prožijí svůj život v bohatství a přepychu, jiní umírají za chladných nocí bez střechy nad hlavou. Ale i tak platí jedno jasné pravidlo. Lidé se narodí, dospějí a zemřou. Jiná cesta není.

Nebo by alespoň existovat neměla.

Přesto tu je.

Lidé odedávna toužili po nesmrtelnosti. Tu jim měl zajisti elixír mládí. Podle pověstí byly některé postavy téměř nezranitelné – trojský hrdina Achilles, severský drakobijec Sigurd a další.

Upíři, neboli nemrtví, jsou tvorové vyskytující se v mýtech, legendách, hororech a fantasy. Živí se krví, kterou pijí svým – zpravidla lidským – obětem. Zabít je jde jen s velkou obtíží a právě oni mají patřit mezi nesmrtelné. V dnešních dobách jsou upíři považováni za mýt, jen iluzi, kterou si lidé v dřívějších dobách vytvořili, aby si pomocí ní vysvětlovali nevysvětlitelné. Všechno ale nemá racionální vysvětlení. Někdy to prostě nejde a nám nezbývá, než přijmout pravdu takovou, jaká je. I když se zdá absurdní, nebo naprosto nereálná.

Do města North Hinksey, ležícího ve Velké Británii, se právě přistěhovala devítičlenná rodina. Na první pohled dokonalá rodinka. Když se podíváte pořádně – což se moc často nestává – zjistíte určité odlišnosti. A když si s nimi promluvíte, dojde vám jedna podstatná věc. A to sice, že oni vůbec nejsou normální.

Zatímco Alice trpí vážnou formou nákupní horečky, kterou s ní nikdo – k její vlastní smůle – nechce sdílet, Emmett s Jasperem se v lese baví naháněním zvěře. Carlisle nastoupil do místní nemocnice, jejíž vybavení je sotva dostačující úrazům, které se ve městě stávají. Esmé zařizuje dům, jenž je další položkou na seznamu nemovitostí jejich rodiny a Edward pomáhá Isabelle zvládat její nový život, získaný teprve před půl rokem. A aby toho nebylo málo, všichni si zvykají na přítomnost Jacoba Blaka – chlapce, který je asi stejně normální jako Cullenovi. On je vlkodlak a zbytek rodiny jsou upíři. Jak říkám, dokonalá rodinka.

Vlkodlaci jsou odedávna nepřátelé upírů. Každé jejich střetnutí končí bojem na život a na smrt. Jak je tedy možné, že vlkodlak bydlí s upíry? Můžou za to dvě okolnosti. Za prvé – Cullenovi nejsou normální upíři, jelikož nezabíjí lidi nýbrž zvířata. A druhým bodem k plusu bylo přátelství Isabelly a Jacoba, ještě když byli oba jen obyčejní lidé žijící v obyčejných lidských rodinách. Pak se to změnilo. Všechno.

Nikdo z nich neměl lehký život – obzvlášť Isabella. Při automobilové nehodě ztratila matku a otčíma, později i svou sestru. Když se s tím začala smiřovat a doufala, že se nic horšího už stát nemůže, zemřel i její otec. Zabili ho upíři, stejně tak jako i Claudii a Renée s Philem. Isabella měla také zemřít, ale Edward ji zachránil. Přeměnil ji v upíra a ona si slíbila, že se pomstí vrahům její rodiny. Zatím má ale jiné starosti. Nastupuje na vysokou spolu s ostatními.

Má to být klidný rok, ale nikdo nepočítá s problémy, které budou muset v nejbližší době řešit. A není jich zrovna málo. Stále totiž existují lidé, kteří si Isabellu pamatují jako člověka a nehodlají se smířit s tím, že si ji prostě s někým spletli. A pak jsou tu Volturiovi. Královská rodina upírů žijící v Itálii, která se chystá k útoku obrovských rozměrů s jasným cílem – zničit Cullenovi a to natrvalo…

 


 

<<< Předchozí Následující >>>

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj osud 2 - Prolog:

 1
02.08.2011 [19:30]

RenkissKdy bude další??? Emoticon

1. Lussy
01.07.2011 [22:29]

Juuuuu už se těším na pokračování...zatím je to suprový.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!