Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj kolega idiot 7. kapitola


Můj kolega idiot 7. kapitolaBella jde na "rande" s Peterem, ale dopadne podle jejích představ? Jak na Petera bude reagovat Edward? A na konci máme něco, co možná pár z vás tušilo.

Je těžké vyhnout se žárlivosti, jestli toho druhého milujeme více než sebe.

Ještě ten večer jsem si skočila na lov. Musela jsem jet na konec města a najít les, ve kterém by se nějaká ta použitelná zvěř mohla vyskytovat. Neměla jsem ráda pocit žízně, který dokáže uhasit jedině krev. Zabíjení čehokoli mi bylo proti srsti.

Spokojila jsem se s jelenem, ale nemohla jsem se zbavit pocitu, že mě někdo pozoruje. Rozhlížela jsem se kolem sebe, ale nikoho jsem neviděla… Ani necítila.

Nejsem silná jako upíři, a tak jsem se radši sebrala a pospíchala domů. Pocit úlevy mě zaplavil okamžitě, co jsem za sebou zavřela dveře. Uff, tohle bylo podivné.  

***

S těžkým srdcem jsem vešla do kanceláře, ve které už Edward byl. Po minulém dni jsem měla v hlavě prázdno. Mé myšlenkové pochody nedávaly smysl a ani já sama jsem se v sobě nevyznala.

„Ahoj,“ zamrmlala jsem potichu a byla celá v rozpacích.

„Ahoj.“ Konec konverzace. Ach jo, tahle situace mi silně připomínala období, kdy jsem se s Edwardem nebavila. Vzduch v místnosti zhoustnul a já se to pokusila vylepšit alespoň otevřením okna.

„Bello, já…,“ začal, ale přerušil ho příchod Petera. Povzdechla jsem si a s hraným úsměvem se otočila na nově příchozího.

„Dobré ráno všem. Přišel jsem se domluvit na té kávě,“ prohlásil mile Peter. Nevěděla jsem, co mám dělat. Na kávu jsem ho pozvala z chvilkové slabosti, ale pokud to zruším, bude si o mně myslet bůh ví co.

„Ehm, jasně. Tak co se jít společně naobědvat?“ Edward nás zvědavě pozoroval, tvářil se docela nepřípustně a jeho oči vypadaly jako dvě ledové kostky.

„Upřednostňoval bych večerní kávu, pokud nevadí.“

„V pořádku, ta káva bude fajn. V kolik mě vyzvedneš?“ Edward si nás už nevšímal. Nebo jen dělal, že si nás nevšímá.

„No, víš… Myslíš, že bychom se mohli sejít až na místě?“ Teda, to bude romantika. Myslím, že na rande s Edwardem budu vzpomínat s láskou.

„Dobře, takže kam půjdeme?“

„To bude překvapení!“ řekl a ukázal mi své zuby v širokém úsměvu.

„Ale jak pak budu vědět, kam mám jet?“ Peter se zarazil, a pak se nervózně zasmál.

„Takže?“ Rukou jsem udělala gesto, které mu taktně naznačovalo, aby si pospíšil.

„Co třeba do té skvělé kavárny na náměstí?“ Věděla jsem přesně, jakou myslí. Ta kavárna tam byla už snad padesát let. Byla stará, zašlá a nikdo do ní nechodil. Teda, až na výjimky, jak tak koukám.

„Fajn, v šest?“ navrhla jsem a modlila se, aby už odešel. Vím, bylo to ode mě hnusné, ale nemohla jsem si pomoct. Na naše rande jsem se vůbec netěšila. Spíš jsem si nadávala, že jsem to navrhla sama.

„Budu se těšit,“ řekl, políbil mě na tvář a odešel.

„Tak co jsi mi to chtěl říct?“ otočila jsem se na Edwarda.

„Už nic,“ odsekl a zhnuseně si mě změřil. Jeho reakce mi vehnala slzy do očí, ale mohla jsem si za to sama.

Bello, tohle jsi podělala.

***

Vcházela jsem do oné kavárny a doufala, že tam Peter už bude. Nechtěla jsem se tam zbytečně zdržovat.

A skutečně. Jen, co jsem vkročila, se objevila jeho nagelovaná hlava a mávající ruka. Nešel přehlédnout, neboť jsme se nacházeli v malé místnosti.

„Ahoj Bells, přinesl jsem ti kytku! Posaď se,“ vyblekotal a přitom mi podal nějakou květinu.

„Děkuju, je krásná,“ zalhala jsem a raději si sedla. Edward mi židli odsunul…

„Tak jak ses dnes měla?“

„Šlo to.“ To bylo slabé slovo. Spíš by sedělo víc peklo. Edward mi drásal nervy. Skoro to vypadalo, jakoby se na mě ani nedokázal podívat.

„Co vám mohu nabídnout?“ zeptala se servírka, která přišla hned potom, co jsem domluvila.

„Jedno Latté, to bude vše.“ Tázavě jsem se podívala na Petera a čekala, až si i on objedná.

„To samé a k tomu dvě koblihy a ještě bych poprosil samotnou vodu.“ Servírka si vše zapsala a pak šla vyřídit objednávku.

„Jak se má Edward?“ zeptal se mě jen tak mimochodem.

„Edward? Jak to myslíš?“

„No, myslel jsem, že mezi vámi něco je,“ zašeptal Peter a tváře se mu zbarvily do růžova.

„Není,“ odpověděla jsem mu v klidu, ale srdce se mi při tom slovu podivně stáhlo.

„Tak to se mi ulevilo! Víš, mně se líbíš hrozně dlouho, ale Edwarda jsem bral jako konkurenci. Teď mám konečně pocit, že mám u tebe šanci,“ řekl úlevně a víc se opřel o židli. Pak přišla servírka a na stůl nám položila objednávku.

Raději jsem si přiložila k ústům kávu a dělala, že nemůžu mluvit.

„A co si o mně myslíš?“ zabrblal Peter, který měl momentálně plnou pusu koblihy. Když mi položil otázku, několik drobečků mu z pusy vypadlo. Nechutné.

„Já nevím, ale měl bys vědět, že nic víc než kamarádství od tebe nečekám,“ řekla jsem upřímně a docela byla ráda, že jsem ty slova ze sebe vůbec dostala. Stačilo mi s ním strávit pár minut a už jsem věděla, že má láska k Edwardovi je skutečná. Jen jsem musela zjistit, zda mé city opětuje. Ale podle jeho náznaků jsem doufala, že ano.

„Tak proč jsi mě tedy zvala na rande?“ zeptal se zklamaně.

„Asi jsem si chtěla něco dokázat.“

***

Běžela jsem chodbou, a pak vtrhla do kanceláře. Edward už seděl za stolem a zaraženě mě pozoroval. Nevěděla jsem jak začít. Miluji tě mi přišlo jako špatný začátek.

„Edwarde-,“ začala jsem, ale byla jsem přerušena nově příchozí osobou. Nějaká blonďatá nádhera si to nakráčela k nám do kanceláře – nutno dodat, že mě okázale ignorovala – a sedla si Edwardovi na klín.

„Lásko, tolik se mi stýskalo!“ zazpívala a zaútočila mu na rty. Otřeseně jsem je pozorovala.

„Tanyo, počkej. Ehm, tohle je Bella. Bello, Tanya.“ Nepřijala jsem její ruku, raději jsem vzala nohy na ramena a se slzami v očích utekla.


Nemusíte mi psát, jak jsem hrozná - vím to. Kapitolu jsem chtěla přidat brzo. A koukám, že je tu skoro po měsíci. Ale já vážně nestíhám psát! :)

Do školy jsem musela rychle dodělat absolventskou práci, kterou jsem měla odevzdat minulé pondělí. Nutno dodat, že stále není hotová. Doufám, že se to brzo zlepší.

A co se týká této kapitoly... Hůř jsem to napsat nemohla. :D 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj kolega idiot 7. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
22.04.2012 [16:05]

AlexLexie Emoticon Emoticon Táto kapitola bola neuveriteľne super... Hlavne ten koniec... Fakt si niečo Edward začal s večne každým nenávidenou Tanyou, alebo to bol len trik - teda to spravil iba preto, aby Bella žiarlila? Viem, že môj dotaz je dosť dlhý, no snáď mi naňho odpovieš v ďalšej časti, na ktorú sa strašne teším - ako malé decko!

P.S.: Tu je pár prídavných mien, ktoré vystihujú tvoju poviedku (ak som na nejaké zabudla, tak sa ospravedlňujem...):

- úžasná
- perfektná
- skvelá
- báječná
- dokonalá
- geniálna
- super

Škoda, že to tu nefunguje ako na Facebooku, pretože tam by som bola napísala - kto súhlasí, LIKE! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. LeahCc
21.04.2012 [20:33]

LeahCcKapitolka je super!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vůbec neřeš to, že nestíháš, každý jednou nestíhá Emoticon Emoticon Emoticon
Tanya mě SER* !!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Sakra jak já tu ženskou nesnáším!!!! Chudinka Bella Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Doufám, že si to s Edwardem nějak urovnají.
To s Peterem opravdu tak trošku po...kazila Emoticon Emoticon Jinak mě opravdu zajímá, kdo Bellu sledoval... Emoticon Tanya??? Edward??? Nenapínej mě... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ať dá Edward Tanye kopačky Emoticon ,Ať dá Edward Tanye kopačky Emoticon ... Prosíím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tak jo... Jako vždy úžesná kapitolka, promin že koment přidávám až teď Emoticon
RYCHLE POKRAČOVÁNÍ!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. Domik
21.04.2012 [19:02]

Domikjá tu Tanyu prostě nesnáším!

21.04.2012 [13:03]

Clothylda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. winna
21.04.2012 [13:02]

no jo, vždy se něco podělá...

28. viktoria
20.04.2012 [21:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.04.2012 [20:47]

MatikEsmeCullenKapitola je SUPER Emoticon Nechápem, prečo trepeš, že nieje ... Emoticon ... A jeden dotaz. Prečo si mi nedala vedieť, že je nová kapitola? Nabudúce nezabudni Emoticon Emoticon
Bella a Peter. Chvála Bohu nie sú spolu, lebo by to nedopadlo dobre .... by si si to odniesla Emoticon To rande. No katastrofa. Keby také mám, tak ho pošlem do riti. Samozrejme, že ak by to nebol Edward Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A to čo malo znamenať? Edward a Tanya? Chceš ma dostať do hrobu? Toto sa nerobí. pekne nech dá Edward Tanyi kopačky, nech to je medzi nimi akokoľvek Emoticon Emoticon Emoticon
Ale kapitola napísaná krásne Emoticon Emoticon

26. simaaa
20.04.2012 [20:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tato cast nebola dokonala ale miestami perfektna dalsia kapca a to rychlo

25. simaaa
20.04.2012 [20:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tato cast nebola dokonala ale miestami perfektna dalsia kapca a to rychlo

24. simaaa
20.04.2012 [20:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tato cast nebola dokonala ale miestami perfektna dalsia kapca a to rychlo

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!