Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj bratr = Můj nepřítel?! - 11. kapitola

Placka


Můj bratr = Můj nepřítel?! - 11. kapitolaBella se probouzí jako upírka. Jaké to pro ni bude? A co ostatní, jak ji přijmou? Bude chtít Bella odejít? Seznámí se vůbec oficiálně se všemi členy rodiny v této kapitole nebo až v té další?

11. kapitola – Nová šance

 

(pohled Belly)

 

Tak nějak instinktivně jsem tušila, co se to se mnou děje. Ta bolest, ty žhavé jehly, co se mi zapichovaly do celého těla. To nebyla smrt. To bylo něco jiného, horšího. Slyšela jsem hlas. Známý hlas. Ale nevěděla, co říká. Nerozuměla jsem mu. Zpočátku.

Po určité době, která se mi zdála jako věčnost, jsem konečně začala lépe slyšet. Nevěděla jsem, čím to bylo, ale přála jsem si vědět, kdo mě tu celou dobu utěšuje, a přání se mi splnilo. Brzy jsem totiž poznala toho, kdo tu pro mě byl od počátku té bolesti a vlastně až do konce. Byl to Emmett.

Nechápala jsem to. Vždyť jsem přece skočila do moře v La Push. Tam Cullenovi nemohli. Ale jasně jsem si teď uvědomovala, že mě odtamtud musel vytáhnout. Probrala jsem se. Na chvilku. Pak jsem znovu upadla do bezvědomí, ze kterého mě probrala až tahle strašná muka.

Předpokládala jsem, co to se mnou je. A stejně to pro mě byl šok, když jsem Emmetta uslyšela, jak mi sliboval, že po tomhle už všechno bude jenom dobré. Že už nikdy nikoho nenechá, aby mi ublížil. Měnila jsem se. Měnila jsem se na jednu z nich.

Kdybych se mohla pohnout, jistě bych se ušklíbla. To se asi Rosalii nebude moc líbit. A co teprve zbytku jejich rodiny?

Pak mi na mysli vytanula má rodina.

Znamená to, když mě přeměnili, že odteď patřím k nim? Nebo mi jenom zachránili život a budu muset odejít? Obě alternativy se mi líbily daleko víc než to, abych se musela vrátit domů. Už nikdy víc. I kdyby po mně měl ten hajzl vyhlásit celostátní pátrání, tak už se tam nikdy nevrátím. Vlastně bych se mu teď mohla celkem jednoduše pomstít.

Nechápala jsem tak docela do detailu, co to znamená, být upír, kromě toho, že je člověk závislý na krvi, a že je taky moc krásný a silný. Ale ta síla by mi stačila…

Tyhle úvahy dovedly odvést mou pozornost od bolesti, a tak jsem se jich držela, co nejdéle to šlo. Bohužel ke konci už ani úvahy o pomstě na mém otci nedokázaly překonat tu bolest, která mi zamířila do srdce. Srdce vedlo boj, o kterém samo vědělo, že ho nemůže vyhrát, ale alespoň se nechtělo tak lehce vzdát.

Začalo tlouct jako o závod a hrozně nahlas. Nebo alespoň pro moje nové uši nahlas. Ale pak se intervaly mezi jednotlivými údery začaly prodlužovat. A pak udeřilo naposled.

Chvilku jsem tam jen tak ležela a čekala na další nával bolesti, ale ta už se nevrátila. A tak jsem otevřela oči a posadila.

Tolik detailů, co jsem najednou viděla, mě naprosto ohromilo. Rozhlížela jsem se po místnosti a naprosto ignorovala čtyři osoby, které tam byly se mnou. Až Emmettův hlas mě přiměl podívat se mu do tváře.

Jsem si jistá, že kdybych právě mluvila, oněměla bych úžasem. Emmett se mi svým zvláštním způsobem líbil už jako člověku, ale teď prostě vypadal naprosto úžasně. Jeho nádherné karamelové oči si mě měřily ustaraným pohledem, ale jeho rty se usmívaly.

„Dobré ráno. Jak je ti?“ zeptal se opatrně. Chvilku jsem byla zticha a v hlavě si přehrávala ten úžasný zvuk jeho příjemného hlasu. Pak jsem se pousmála.

„Bylo i líp. Je ze mě upír, že?“ zeptala jsem se a pro jistotu se teď obrátila na upíra, který mi připadal nejstarší. Takže to mohl být jenom doktor Cullen. Ten se tvářil trošku ostražitě. Po jeho boku stála drobná žena, která se ale na rozdíl od něj přátelsky usmívala. A úplně v rohu místnosti stála Alice - Emmova sestra.

Docela mě překvapilo, že ji tu vidím, ale neměla jsem čas o tom uvažovat, protože tou dobou už mi doktor Cullen odpověděl.

„Ano, jsi teď upírka. Jistě máš spoustu otázek,“ řekl.

„Pár možná. Mimochodem, ráda vás poznávám a omlouvám se, že jsem vám způsobila tolik nepříjemností,“ dodala jsem.

„Nemáš se za co omlouvat, Bello. Jsi teď součástí naší rodiny, když tě Emmett přeměnil. Ale jenom v případě, že s tím budeš souhlasit. K ničemu tě nenutíme,“ promluvila místo doktora jeho žena a stále se přátelsky usmívala.

„To je od vás moc hezké, ale nevím, jestli to po vás můžu chtít. Dokážu se o sebe postarat,“ ujistila jsem je.

„Jsi teď naše rodina – samozřejmě, že s námi teď můžeš zůstat, pokud to sama nebudeš chtít jinak. A co tvoje… hm, jiné pocity po přeměně?“ zeptal se doktor.

„Jaké pocity?“

„Nemáš žízeň?“ zeptal se Emm otevřeně a paní Cullenová po něm šlehla přísným pohledem. Já si povzdechla.

„Myslíš to otravné lechtání v krku? Kdybys mi to nepřipomněl, nijak extra by mi to nevadilo,“ pokrčila jsem rameny.

Doktor si mě po mých slovech zaraženě přeměřil, Emm vykulil oči, paní Cullenová se zatvářila překvapeně, jenom Alice vypadala, že ji moje odpověď nepřekvapila.

„Bella nebude mít se sebeovládáním žádný problém. Ale i tak doporučuji, aby si co nejdřív zašla na lov,“ vysvětlila s úsměvem ostatním. Nevěděla jsem, jak si může být tak neochvějně jistá ohledně něčeho, čím jsem si nebyla jistá ani já sama, ale dodalo mi to odvahy.

„Alice má pravdu. Měla by sis zajít na lov a seznámit se s naší dietou. Je pravda, že bychom tě nemohli nutit, kdybys trvala na klasičtějším upířím stravování, ale –“

„Nechci zabíjet lidi,“ skočila jsem mu do řeči. To bylo poprvé, co se usmál.

„Tak dobře. Emmette, doprovodíš Bellu?“ zeptal se.

„Jasně,“ přikývl Emm a já vyskočila na nohy.

„Mohla bych… mohla bych ale ještě, než už půjdeme –“

Nestačila jsem to ani dopovědět a už u mě stála Alice, vzala mě za ruku a vedla mě do koupelny. Tam jsem se pomalu a s jistou opatrností podívala do zrcadla. Když jsem se poprvé uviděla, přimhouřila jsem oči. To jsem přece nemohla být já. Svým způsobem jsem si ani nebyla podobná. Všechny moje rysy byly najednou dokonalé. Byla jsem bledá a měla kruhy pod očima, ale ani to mi na kráse neubralo, spíš jako by ji to podtrhlo.

Z nějakého důvodu jsem se usmála takovým zvláštním, vítězoslavným úsměvem, při kterém jsem vypadala docela nebezpečně. Už nejsem jenom malá a bezbranná holka. Teď je ze mě silná a krásná upírka, která si může, v rámci mezí, dělat co chce.

„Jsi krásná,“ poznamenala Alice.

„Děkuju,“ slabě jsem se pousmála a ji si prohlédla lépe. Byla také krásná, krásnější než kdy dřív. Ale, myslete si o mně, co chcete, okem znalce bych ji v soutěži krásy s přehledem porazila.

„Bello? Tak už pojď, nejsi jediná, kdo má hlad,“ ozvalo se z ložnice. Nad tím jsem jenom protočila oči a už stála vedle něho.

„Dáme si závod?“ navrhla jsem mu.

„Máme jít lovit,“ připomněl mi Emm. Když jsem s ním mluvila, ani jsem si neuvědomila, že už jsme v místnosti osaměli.

„Hele, až se vrátíme, vím, co mě čeká. Mě neoblafneš. Takže se potřebuju trošku rozptýlit. Budeš závodit, nebo ne?“ obrátila jsem oči v sloup.

„Tak dobře. Připrav se na porážku,“ mrkl na mě.

„Leda ve snu,“ vrátila jsem mu to, přešla k otevřenému oknu a bez zaváhání vyskočila ven. Nijak jsem se nepozastavila ani nad tím, že jsme byli ve druhém patře.

Nevím, čím to bylo, ale přesně jsem věděla, co mám dělat. Jako upírka jsem si z nějakého důvodu přišla dost jistá v kramflících, jestli to tak můžu říct. A byla jsem si dost jistá i tím, že ho dnes hravě porazím.

„Tak poběž, ty stařešino,“ zakřičela jsem na něj přes rameno a už běžela lesem. Nebyla jsem si přesně jistá, kam až chceme běžet, ale tak nějak jsem věděla, že tahle hra ani nebude mít pravidla.

To se mi potvrdilo, když asi kilometr od jejich domu Emm vycítil, že prohrává, a naprosto neférově mi skočil na záda zrovna, když jsem běžela přes nějaký potůček, takže jsem měla co dělat, abych to vybalancovala. Nechtěla jsem zničit ty šaty, co jsem měla na sobě. Alice měla dobrý vkus.

Když jsem to konečně ustála, rozhlédla jsem se a zjistila, že mi Emmett zdrhnul. To mě naštvalo, a tak jsem se rozběhla nejrychleji, jak jsem v tomhle novém těle mohla. Brzy jsem ho uviděla běžet přede mnou. Když už jsem si ale myslela, že mu tu jeho pod pásovku nějak oplatím, prudce zabočil a po něčem skočil.

To mě donutilo se zastavit a sledovat ho. Dopodrobna jsem analyzovala každý jeho pohyb, když napřed milosrdně zlomil srně vaz a teprve pak se na ní začal krmit. Když dopil, vykopal ručně hrob, srnu tam uložil a zase ho zasypal.

„Fuj. Nesnáším vysokou,“ otřásl se. Já se zakřenila.

„Existuje snad něco lepšího?“ zeptala jsem se.

„Otoč se,“ poradil mi. Já tak udělala a uviděla, jak se ke mně blíží puma. Hmm…

Přikrčila jsem se a nechala ji, ať se přiblíží ještě víc. Vtom mi slabý vítr přivál její vůni a já si pak už skoro vůbec neuvědomovala, co dělám. Vedly mě instinkty. Puma to měla za chvíli za sebou. Mohla jsem na sebe být navíc hrdá i v tom ohledu, že jsem si neponičila šaty. Na rozdíl od Emmetta, který si nějakým záhadným způsobem dokázal roztrhnout tričko, takže se mi teď před očima rýsovala jeho svalnatá hruď.

Z nějakého důvodu jsem měla co dělat, abych ho neokukovala.

Potom jsem se otočila zpět, zahrabala pumu a téměř pyšně si stoupla vedle čerstvého hrobu. Neměla jsem výčitky ohledně zabíjení zvířat. Jedla jsem je i jako člověk, proč bych se měla vinit teď?

Vlastně jsem ze sebe měla vážně dobrý pocit.

Dokázala jsem zabít pumu holýma rukama a byla to hračka. Měla jsem naději na nový a snad i lepší život s novou rodinou. Možná mi bude chvíli trvat, než si získám jejich důvěru. U někoho, například u Rosalie, jsem o to ani nestála. Ale s Alicí bych snad mohla vycházet. Edwarda snesu. Jaspera moc neznám, ale Emmett mi bude určitě oporou. Pan a paní Cullenovi také nevypadali zrovna na „lidojedy“, jestli víte, jak to myslím.

Ale nakonec jsem měla největší radost hlavně z jedné věci.

Byla jsem volná.

Už jsem nebyla pouhá kořist. Já teď byla lovec.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj bratr = Můj nepřítel?! - 11. kapitola:

 1 2   Další »
15.10.2012 [17:55]

mokasinaKrásná kapitola krásná dokonalí honem další dílek jo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. marcela
15.10.2012 [8:54]

Ach....,dokonalá kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon

14.10.2012 [23:34]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. eva
14.10.2012 [20:31]

uzastna kapitola Emoticon Emoticon ale prosim, nemohli by pribudat castejsie? Emoticon

15. Rena16
14.10.2012 [20:16]

Rena16má to jenom jednu chybu-kapitoly přibývají hrozně pomalu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon úžasná kapča a už aby byla další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.
Smazat | Upravit | 14.10.2012 [19:27]

Skvělá kapitola. Moc se mi líbila. Už se těším na další. Emoticon Emoticon

13. Naťule
14.10.2012 [19:12]

Juchů!Konečně nová kapitola!!!A je suprová!!!!!
Jak bude na Bellu reagovat Rose?A ví už ostatní,že je Bella upírkou?Asi jo,že?Rychle další kapitolu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Lucka
14.10.2012 [19:03]

skvělý díl Emoticon Emoticon Emoticon Bella to upírství zvládá dobře. No jsem hrozně moc zvědavá co na to řekne zbytek Cullenů až se vrátí a zjistí, že Bella je upírka a proměnil ji Emmett. Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.10.2012 [15:51]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
skvelá poviedka... Emoticon
úžasná kapča... Emoticon
už sa teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

10. Jana
14.10.2012 [14:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!