Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mrtvé srdce stále tluče - 3. kapitola

Peter


Mrtvé srdce stále tluče - 3. kapitolaLáska na první pohled? Romantické... Ale co když je to člověk?

Alice

Moje milovaná sestřička mě hladila po zádech, když jsem jí brečela na rameni. Kdyby mi mohly téct slzy, seděly bychom teď ve slané kaluži. Vzpomínala jsem na těch padesát let, kdy mě nenáviděla, a sama jsem se divila, jak rychle jsem jí dokázala odpustit.

Vždyť ona za to tehdy vlastně nemohla. Byla hrozně sebestředná a já vtrhla do jejich rodiny jako... No, jako tornádo. Emmett už netrávil veškerý čas jen s ní, ale chodili jsme spolu hrát baseball nebo lovit. Miloval mě jako sestru a pro mě byl nejlepším kamarádem. Nedivím se Rose, že mě nenáviděla, i když měli před sebou celou věčnost spolu.

Takže když se mě Rosalie pokusila zabít po záchraně jejího manžela, nemluvila jsem s ní jen dvacet let. A pak, pak jsme v sobě našly nejlepší kamarádky a sestry.

„No tak!“ Rose se ze mě už několik hodin snažila vytáhnout, co se vlastně děje. Ale já nebyla schopna jí nic říct. Jen jsem brečela.

„Tak dost! Tohle stačí, Alice! Vím, co je to věčná upíří láska, a naprosto chápu tvou bolest. Ale... Aspoň mi řekni něco bližšího.“

Podívala jsem se na ni a utřela si neexistující slzy. Hloupý návyk ještě z dob lidství. Zvláštní, že mi zrovna něco takového zůstalo...

„Dobře, začnu úplně od začátku. Měla jsem zrovna schůzku s jedním úžasně sexy upírem. Byli jsme v hotelu Paris a poté, co jsme si spolu užili na po-“

„Ne, nemusím znát podrobnosti,“ skočila mi do řeči Rosalie.

„Promiň,“ zašklebila jsem se na ni. Už tolikrát jsem měla podobné úlety a románky a vždy jsem ji nakonec donutila poslouchat i ty největší podrobnosti z právě prožité noci. Koneckonců, já musela taky neustále poslouchat, jak si užívá s Emmettem, a měla jsem to z první ruky.

„No, takže jsme se chtěli jít právě odhlásit z hotelu a...“

...a domlouvali se na další schůzce. Byl úžasný, pomyslela jsem si, když jsme vedle sebe lidskou rychlostí scházeli ze schodů.

„Rád bych tě zase někdy viděl, Al. Byla to perfektní noc,“ pronesl Stefan sametovým hlasem.

„To byla. Většinou vyhledávám jen vztahy na jednu noc. Ale možná bych mohla udělat vyjímku,“ škádlila jsem svého milence.

Došli jsme do prostorné haly. Strop se zvedal až bůhvíkam, na zemi ležel obrovský perský koberec. Stěny byly obloženy bukovým dřevem a na nich visely staré obrazy.

Ale to jsem v tu chvíli vůbec nevnímala. Nevnímala jsem už ani Stefana. Veškeré mé smysly se totiž zaměřily na kluka, který stál znuděně za pultem recepce. Byl... Nádherný. Úžasný. Dokonalý... Už už jsem se k němu chtěla vydat a oslnit ho svým upířím zjevem. Pak bych ho mohla vtáhnout do nějakého pokoje... Představila jsem si, jak mě objímá, a najednou si uvědomila, že si s ním nechci jen užít.

„Alice? Tak co s tím uděláme?“ Stefan mi tu nejspíš už nějakou dobu vyprávěl o tom, že se zas musíme sejít. Chtěla jsem ho vidět znovu, protože to s ním bylo perektní v posteli. Ale nic jiného v tom nebylo.

Kdežto tady ten úžasný kluk...

„Stefane, já teď musím něco zařídit, kdyžtak si zavoláme, jo?“ oznámila jsem a vylítla z místnosti. O chvíli později jsem slyšela, jak se baví s recepčním. Och! Měl tak úžasný hlas, kam se hrabal Stefan se svým sametovým?

Pak i Stef zmizel a já se vrátila zpátky do hotelu. Najednou jsem nevěděla, co mám dělat. Nakonec jsem si vymyslela tu nejprůhlednější lež, jaké je někdo schopen. No jo. Aspoň něco, ne?

„Promiňte,“ oslovila jsem Ronalda (aspoň tak to měl na vizitce) a snažila se ho neohromovat svým upířím kouzlem.

„Přejete si?“ podíval se na mě a lehce se pousmál. Ach... Byl k nakousnutí. Ne doslova, samozřejmě.

„Hmm...“ ztratila jsem slova. „Nebydlí tady náhodou, ehm, Edward Brown?“ vychrlila jsem nervózně první jméno, které mě napadlo, vzpomínajíc na Větrnou hůrku. Nervózně? Upír a nervózní? Možná. Ale upírka, která může mít kohokoli?

Ron prolétl seznam hostů a já doufala, že to vyjde a že tady žádný takový člověk nebude.

„Je mi líto, slečno, ale nikdo takový tady není,“ odpověděl a zatvářil se omluvně. Snad jako by za to mohl on.

„Aha,“ řekla jsem na to velmi chytře. „Tak se nezlobte, že jsem vás vyrušila,“ usmála jsem se, ale snažila se o „normální“ úsměv, ne typický upírský oslňující.

„Vůbec nic se nestalo, slečno. Víte, je tady hrozná nuda, a tak uvítám jakékoli rozptýlení,“ zamrkal na mě dlouhýma řasama a já se rozplývala. Tolik moc jsem ho chtěla pozvat na rande!

Sakra, Al, seber se! pomyslela jsem si. Je to člověk, pokud ho nechceš zabít, vypadni odsud.

A tak jsem se na Rona naposledy usmála a zmizela, jak nejrychleji to šlo.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mrtvé srdce stále tluče - 3. kapitola:

 1
2. atushka
28.10.2012 [18:07]

Kdy bude další? Emoticon Emoticon Emoticon

1. UV
28.09.2012 [17:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!