Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mrcha 14. kapitola


Mrcha 14. kapitolaDalší kapitolka, nic moc zásadního se v ní nestane. Přijede na návštěvu návštěva. xD
Kdo ale vlastně přijede a co se stane, to si budete muset přečíst...
Kimi ♥ PS: Pod článkem je info k povídce. Nepřehlédněte!!!

HUDBA

Mrcha

Kapitola čtrnáct - Návštěva

 

Po týdnu si všichni na mého snoubence zvykli. Cullenovým sice vadila jeho přítomnost, protože ať jsem se hnula kamkoli, vždy chodíval se mnou, ale museli to nějak překousnout, jelikož Carlislea Damon velmi zajímal. Byli jsme u nich doma každý den. Verena se stále ještě neobjevila, nejspíše si našla nějakého kluka, s kterým je teďko momentálně někde na před líbánkách.

Zrovna jsme seděli v obývacím pokoji Cullenovic vily, když vtom někdo zaklepal na vchodové dveře. Automaticky jsem se zvedla, že tam dojdu, ale Damon mě zastavil.

„Tohle nebude dvakrát příjemné.“ Bezděky se na všechny usmál a došel otevřít. Za dveřmi stál Stefan s Elenou. „Čemu, či komu, vděčím za tuto návštěvu tentokrát?“ Stefan se usmál a chtěl vejít, práh domu ho však dále nepustil.

„Kouzlo?“ Damon se usmál.

„Ne. Tohle není můj dům, nepozvu tě tedy dále.“ Začala jsem se smát. Zvedla jsem se z podlahy a s pohledy všech okolo mě jsem vyšla na verandu a skočila jsem po Stefanovi.

„Švagre, švagrová! Konečně se s Vámi zase vidím!“ Stefanovi blýsklo v očích a začal se smát.

„Tak tady jsi zmizel, za snoubenkou!“ Damon se zašklebil a zašel zpět do domu.

„Pojďte.“ Když vešli, setkali se se sedmi páry zvědavých očí.

„Stefane, Eleno, tohle jsou Cullenovi. Největší klan upírů, kteří se živí zvířecí krví.“ Na chvíli jsem se odmlčela. „Cullenovi, tohle je Damonův bratr Stefan a jeho manželka Elena.“ Všichni se pozdravili a poté začalo to nejhorší.

„Nebudeme vás zdržovat, jen potřebujeme mluvit s Damonem.“ Ten se křivě usmál.

„Nikam s tebou nejdu.“ Stefan se zamračil.

„Víš, že si ji musíš vzít.“ Damon odfrknul.

„Ty tvoje debilní katolický myšlenky. Jseš upír, svěcená voda tě spálí, kříž tě mučí, stříbro tě zabije, sporýš tě otráví a do kostela taky nesmíš, když je vysvěcený, a ty mě tady poučuješ o katolictví. Kolik životů jsi vzal, když si dovoluješ mi tady kázat ve jménu božím?“ Bylo to tady zase. Damon zase něco provedl, Stefan se ho hodlal přivést k víře a já žasla nad tím, co se jim děje v hlavách.

„Hodně lidí jsem zabil, ale ty ještě více!“ To vykouzlilo na Damonově tváři krutý andělský úsměv.

„Já se za to taky nestydím. Jsem šelma, žiji z krve, tak proč se jí bránit?“ Pokrčil rameny v ledabylém gestu. „Nejsem ty.“ Stefan si bezradně promnul spánek.

„Cos provedl?“ Damon střelil pohledem ke Stefanovi, kterému blýsklo v očích.

„Nic moc. Jen, znáš Stefana, snaží se mě dovést k odpovědnosti, zase.“ Usmála jsem se na něj a políbila jsem ho na tvář.

„Mně je jedno, jak jsi nezodpovědný, naopak se mi to na tobě líbí.“ Usmál se na mě a objal mě, hlavu přitom zabořil do mého dekoltu. Zasmála jsem se. „Víš, jak využít situace!“

„Jsem z toho zmaten,“ poznamenal Emm.

„Jo, to jsem taky ze začátku byla, možná byste si měli vyslechnout celý příběh, co říkáš?“ Stefan přikývl a Carlisle taky.

 

„Je to již velmi dávno, ale Damon se nikdy nezměnil, že Damone?“ Ten jen zavrčel. „Jmenovala se Katherine, byla krásná, vypadala přesně jako Elena, proměnila nás oba dva a poté zmizela. Damon se stal lovcem, já se začal ovládat. Byli jsme rozdílní a nenáviděli se, než jsme poznali Elenu, která naše životy obrátila vzhůru nohama. Zamilovala se do mě, byl jsem v městě dříve, ale Damon na sebe nenechal moc dlouho čekat. Elena objevila velmi brzo mé tajemství. Nevadilo jí to, naopak chtěla být jako já. Jednoho dne pak umřela, měla však v sobě dostatek mé krve, aby se přeměnila. Pak se ale stalo něco nemyslitelného, doopravdy ji zabili, tedy Katherine ji zabila. Elena se obětovala, aby nás zachránila.

Odjeli jsme, jako bratři. Bohužel jsme byli povoláni zpět. Museli jsme se potýkat s tím nejhorším zlem, které nikdo nikdy snad nezažil. Vyhráli jsme, ale jen díky tomu, že Elena v podobě ducha vdechla život věcem okolo. Nakonec zase ožila a zůstala se mnou. Damon se však změnil. Za vše mohl jeden muž, který kdysi přeměnil Katherine, vše naštěstí dopadlo dobře. Jediné, co se zhoršilo, byl Damonův psychický stav. Začal zabíjet, ničit, bylo mu vše jedno. Nakonec utekl do Rumunska, kde se ho ujal tehdejší panovník. Tam se také poté seznámil se Sintií. Zamiloval se a bylo to.“ Jasper se zamračil.

„Zní to jako román, ale kde je to ale. Damon podle tohoto všeho, není zase tak zlý.“ Damon se zasmál.

„Není tak zlý?“ Postavil se. „Jsem tou největší stvůrou tohohle světa. Kolik lidí jsem zabil jen proto, že jsem měl špatnou náladu. Caroline, přeměnil jsme ji jen proto, že jsem měl poměr s její matkou. Vicky, kvůli tomu, že se stala mou přítěží. Elenu.“ Všichni strnuli. „Zabil jsem ji jen psychicky, když jsem se pokusil zabít Stefana, svého bratra, jen kvůli ženě.“ Nevím, jestli úmyslně, či neúmyslně, ale obličej se mu změnil v jeho druhou, upíří, podobu. Zasedl zpět do křesla.

Pohladila jsem ho a jeho výraz zjihl. „Miluji tě.“ Objala jsem ho.

 

„Omluvte mne. Je mi ze sebe špatně, jen když to slyším.“ Všichni se zdáli v pohodě, v myšlenkách ho nikdo neodsuzoval. Ukázala jsem mu tedy obraz všech myslí v tomto domě. Uklidnil se.

 

Po odpoledním výstupu u Cullenů jsme vzali Stefana s Elenou ke mně domů. Už se nehodlali hádat a já se nehodlala ničeho dopátrávat. Byla jsem z hádek unavená. Čekal mě poslední dílek skládačky. Damon musí pryč. Poslední, co musím udělat, je se s ním pohádat, abych v ostatních probudila lítost, nejlépe před celou školou.

Svůj plán jsem se rozhodla odložit na dobu neurčitou. Tahle situace se mi prozatím líbila, navíc musím přimět Edwarda, aby začal žárlit.

Stefan s Elenou o dva týdny později odjeli, slíbili však, že se brzy vrátí, Damon se vřele na jejich další návštěvu těšil a já se smála jeho nedobře hrané ironii a cynismu.


 

 

Objevily se zde komentáře, že mám v povídce Damona ještě chvilku nechat, tak pro Vás, co si řekli, nebo jen tiše doufali, zůstane xD

Vím, tahle kapitola je příšerně krátká, taky se mi to moc nelíbí, a je taková nic moc... No, každopádně se můžete od příště těšit na dvě varianty ukončení tohoto příběhu...



 

Prosím o Komentáře

 


 

Další - Happy End

Další - Sad Ending

Předchozí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mrcha 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!