Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moje televizní Kráska - Prolog

honeymoon


Moje televizní Kráska - PrologNo, nejdřív to měla být jednodílná povídka (zase), ale pak mě něco napadlo a jako jednodílný se mi to nelíbilo, tak jsem to sepsala tak, aby to bylo na pokračování, ale musím se omluvit, jestli moje povídka zaboduje -v což doufám- tak, bude přibývat velmi pomalu, škola mi nedá pokoj. A jinak o co půjde? Bella po Edwardově odchodu. Vypořádává se s tím písněmi, které jí napadají ve snech, a jak to dopadne, to se nechte překvapit! :D Ať se líbí, mimochodem je to hodně krátké!

Prolog

 

Už jsou to tři měsíce a několik dní, co jí opustila její láska. Upřímně věřila, že jí miluje - mýlila se. Zrovna teď sedí u okna a po tvářích jí tečou slzy, je zbytečné je utírat, protože by se ihned objevily nové. Je přibližně půl noc a ona sedí ve starém houpacím křesle, kde sedávala její láska, a vzpomíná na svou ukolébavku, kterou pro ni složil. Připomíná si jí každou noc, bez ní totiž nedokáže usnout, teď už ne. Poté se zvedla, zalehla do postele a poslední myšlenka před krutými nočními můrami patřila jemu.

 

Když se ráno probudila, cítila se čilá a přemítala nad jejím snem, tentokrát to nebyla noční můra, ale pěkný sen. Byla se svou láskou na jejich louce a ona zpívala jemu krásnou píseň. Ta píseň byla velice smutná a Bellu v ten moment napadla myšlenka. U nich doma byla několikrát poté co se odstěhovali a cítila se tam šťastná a doma.

 

Bella

Po tom snu mě něco napadlo, tak krásnou písničku jsem nikde neslyšela, pokud tedy nepočítám jeho ukolébavku, vůbec jí nemůžu dostat z hlavy. Rozhodla jsem se. Vzala jsem na sebe džíny, upnuté tričko a zaběhla do koupelny. Poté jsem běžela dolů do kuchyně, nasnídala se a běžela ven za svou Audinkou. Musela jsem se usmát tomu, jak Edward pořád říkal, abych si obstarala nové autíčko, nebo mi jedno koupí (ovšem já zamítla obojí), že Chevy moc dlouho nevydrží. Měl pravdu pár dní po jeho odchodu už nenastartovalo. Pícho mě u srdce, když jsem na to zase pomyslila. Charlie mi pak musel koupit nové. Nasedla jsem a vyjela směr Cullenovic dům.

 

Když jsem stála před dveřmi toho domu, polilo mě horko, ach ano už jsem tu dlouho nebyla. Odhodlala jsem se a vzala za kliku, vešla a rovnou si to zamířila k piánu. Zasedla k němu a snažila se, vzpomenout si, na tu píseň z mého snu.(Nevím, jak je to možné, ale když jsem tu byla poprvé - sama -, okamžitě jsem si sedla sem a začala hrát svou ukolébavku a šlo mi to skvěle, nemusela jsem se nic učit bylo to neuvěřitelné a to jsem nikdy na klavír nehrála, abych pravdu řekla myslím, že jsem se ho snad ani nikdy nedotkla.) Povedlo se, začala jsem hrát a zpívat, když jsem se blížila ke konci ukápla mi slza, která si to rázovala po mé tváři, krku až k dekoltu. Poslední tón se tu melancholicky vznášel a já úplně zapomněla, kde vlastně jsem a proč tu jsem.

Zavřela jsem oči a poslední tón pomalu, ale jistě dozněl. Bylo tu krásně, pořád tu byla cítit jejich vůně. Zvedla jsem se ze židličky a vydala se k němu do pokoje. Před jeho dveřmi mě polilo mnohem větší horko, než venku. Sem jsem se nikdy neodvážila, ale teď mě to sem táhlo. Přešla jsem k jeho - vlastně spíš mojí - posteli a lehla si na ni. Voněla jako on. Představovala jsem si, jaké by to bylo, kdyby tu teď byl se mnou. A v tu chvíli své myšlenky utnula. Myslím, že víc bych nezvládla, už teď to pro mě bylo dost těžké, ale pořád jsem udržovala emoce na uzdě. Uvědomila jsem si, že je toho na mě moc a odebrala jsem se zpět dolů k piánu  a začala jsem opět hrát tu píseň, po dokončení mé snové písně jsem usoudila, že bude lepší, když se vrátím domů. Navíc zítra je škola a já ještě nemám hotové úkoly.

 

1. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moje televizní Kráska - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!