Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moje sestra? To není možné! - 4. kapitola

1.Yasmine-Rozbřesk


Moje sestra? To není možné! - 4. kapitolaPředposlední dílek. Vím, že se vám to zdá velmi krátké jak tenhle dílek, tak i povídka, ale nemám tak bujnou fantazii! Navíc teď mám hodně práce ve škole a taky píšu "Moje televizní Kráska". Těším se na vaše komenty a přeji příjemné čtení! :)

4. kapitola

Bella

Ve škole ještě skoro nikdo nebyl, a tak jsem měla čas přemýšlet, jak nejlépe dosáhnout cíle. Seděla jsem na lavičce a nevnímala okolí, jen spřádala plán. Jakmile zazvonilo, vyskočila jsem a setkala se s utrápeným pohledem Edwarda, jak vedle něho stojí Jessica a nenápadně se ho dotýká tak, aby to vypadalo, že ho uklidňuje a utěšuje. Rychle jsem pohledem uhnula a věnovala se cestě na první hodinu. Zase biologie, dřív to byl můj oblíbený předmět, teď ho nesnáším. Její vyučovací prostředky mi zničily život. S hlasitým povzdechem jsem vešla do třídy a všechny pohledy byly zaměřeny na mojí osobu.

Koukla jsem se do třídy a…

„Co je na mě tak zajímavého?“ zakřičela jsem na ně v otázce. Pomalu jsem prošla kolem lavic a u Angely jsem mírně zvedla hlavu. Když viděla, že jsem se na ni podívala, okamžitě se zvedla a šla mne obejmout. Její jemné a hubené ručky objaly můj pas a já jí objetí opětovala. Tohle jsem potřebovala, cítit, že někomu na mě záleží. A vědět, že ten někdo, je to nejmilejší a nejskvělejší děvče na škole. Ang, moje jediná pravá kamarádka. Pousmála jsem se na ni a ona mi to vrátila. Protože se ve Forks nic neutají, a navíc máme ve třídě onu Jessiku, už o tom ví celé městečko.

„Nechceš si sednout s se mnou?“ zeptala se. „Třeba ti to trochu pomůže,“ dodala a už mě táhla ke své lavici

„Děkuji.“ Sedajíc si do lavice.

Chvíli poté, co jsem dosedla, dveřmi prošel Edward a držel Jess za ruku. Tedy bylo vidět, že on z toho radost nemá, znala jsem ho dost dobře, abych poznala, jak se doopravdy cítí. A navíc mi to potvrdil jeho pohled hledající ten můj, a když viděl, že nesedím na mém obvyklém místě, ale s Ang, rychle se rozhlédl po třídě, a když našel nějakého kluka, který se pomalu loudal ke své lavici, zeptal se ho, jestli si nechce sednout s ním.

Když jsem po hodině procházela školním parčíkem. Myslila jsem, že omdlím. Tak takhle to tedy je.

„Samozřejmě, že to není pravda. Jak by mohla, vždyť se podívej na ty jasné rozdíly on a ona. Bratr a sestra? Tss… nikdy, i kdyby sebe víc chtěli, nikdy a nikde by jim to nemohlo projít. Bratr a sestra. Ha ha. Udělala jsem to fikaně. Zeptala jsem se učitele, jestli mi pučí klíč od učebny, že jsem si tam něco zapomněla. Pučil mi ho, a tak jsem se snadno dostala k nedodělaným výsledkům. V počítači jsem je trochu poupravila a bylo to. Skvělý plán, nemyslíte?“ dovyprávěla svůj čin a já se zastavila na místě. Nemohly mě vidět, šla jsem akorát vedle keře dělícího část parku.

„A kde jsou ty pravý výsledky?“ zeptala se Tess. Poznala jsem ji celkem snadno, měla hodně vysoký a pisklavý hlas.

„No schovala jsem je ve třídě za závěs. To mi připomíná, že je budu muset nějak dostat a zlikvidovat. Vzala bych je už před tím, ale musela jsem jít odevzdat klíč do kabinetu, a tak by mohl mít učitel podezření,“ odpověděla jí a já už byla na cestě zpátky pro pravé výsledky.

Jakmile jsem se dostala do třídy, podívala jsem se za zmiňovaný závěs a opravdu, byly tady, mezi vyřazenými papíry, tak jak jsem předpokládala. Zkontrolovala jsem je a ihned se mi ulevilo. Až tohle uvidí Edward, bude skákat radostí, stejně jako bych skákala já. Ale chtěla jsem, aby to už věděl, a tak jsem si chvilku pro sebe nedopřála, a možná to, byla ta osudová chyba. Když to vypadá, že je všechno zase tak, jak má být. Musí se něco pokazit. Nic není jednoduché. Nikdy žádná radost netrvá dlouho, a tak když jsem zjistila pravdu se má stát tohle?

 

3. kapitola5. kapitola
Shrnutí

 


Moc vám děkuji za trpělivost nad mými krátkými kapitolkami, ale to by mi pak nevycházelo na ten nádherný a šťavnatý konec! Těšíte se na něj? Myslím, že se vám bude líbit!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moje sestra? To není možné! - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!