Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moje sestra? To není možné! - 1. kapitola

Stephenie Meyer apple


Moje sestra? To není možné! - 1. kapitolaJe to první kapitolka (není moc dlouhá) k mé další nové povídce. Když jsou Bella s Edwardem tak nádherný pár, co jim pokazí celoživotní štěstí? Hodina biologie je prvním bodem na seznamu, který má zničit jejich vztah. A další bod? Když už to vypadá na krásný konec, bum... A je to tu zas. Co takhle smrt? Doufám, že se bude líbit stejně jako Moje televizní Kráska. P.S. Přeji příjemné čtení! (připomínka- Tato kapitolka vás moc nenadchne, ale jestli si přečtete další, myslím, že se vám to bude líbit!!!)

1. Kapitola

 

Edward

Náš vztah s Bellou je krásný. Nikdy jsem k nikomu jinému nic podobného necítil. Konečně si připadám úplný. Chci, a věřím že ona je na tom stejně, s ní prožít zbytek života. Dokážu si přesně představit naši společnou budoucnost. Pěkný domeček, velká zahrada, na níž se budou prohánět a skákat do bazénu naše děti. A o několik let později, tam místo našich dětí budou vnoučata. Při téhle představě, vedle mě tiše našlapujíc Bella a oba společně směřujíc na první hodinu biologie, jsem se usmíval.

 

Když jsem dosedal na svou židli, pořád mě úsměv neopouštěl a Bells už to nevydržela.

 

„Co je? Zapomněla jsem se obléknout?“ zeptala se, a aby dodala na pravdivosti vlastních slov, sjela samu sebe pohledem.

 

„To nic. Jen jsem si něco představil,“ odpověděl jsem jí a dál se jí díval do očí. Pak nás ovšem vyrušil učitel s tím, že si dnes budeme zjišťovat krevní skupiny. Nic pro mě a pro Bell vlastně taky ne, oběma se nám při ní dělá blbě. Povzdech jsem si a zkroušeně s náznakem oddanosti a bledosti jsem se podíval na Bellu. Dívala se na mne úplně stejně. Musel jsem se na ni jemně usmát. Byla tak roztomilá.

 

„Tak, teď mi prosím věnujte pozornost. Každý komu je špatně půjde první, aby mohl co nejrychleji odejít na chodbu,“ sdělil nám ředitel a já se okamžitě postavil. Ovšem dal jsem přednost Belle. Vypadala, že za chvíli omdlí. Zatímco řiditel propichoval Belle prst ona vyhledala mou ruku a pevně ji stiskla a přitom po mně střelila pohledem. Opět jsem se na ni usmál a věnoval se jejím očím. Jsem zvědavý, jak to přežiji já. Mě nikdo držet za ruku, nebo se mi dívat do očí nebude, i když spousta dívek by to ráda udělala, ale já takový nejsem. Raději trpět sám a být věrný, než trpět s někým jiným, nebo se utrpení vzdát s někým jiným a být své lásce nevěrný. Nikdy bych ji nezradil.

 

Poté, co jsem byl hotový i já, jsem šel ven ze třídy, která byla plná krve, za Bellou. Našel jsem jí, jak sedí na lavičce v parku a pořád ještě zhluboka dýchá. Přisedl jsem si k ní a vzal jí do náruče. Opřela si hlavu o mou hruď a hladila mne po ruce. Namísto toho já jí hladil po zádech. Když skončila hodina, šli jsme ruku v ruce na další hodinu. Trigonometrie byla nudná, ale naštěstí učitelka přišla pozdě, takže jsme jí měli jen posledních patnáct minut.

 

Po skončení školy jsme se s Bellou domluvili, že si dnes zajdeme do kina. Měl jsem v plánu jí pak ještě pozvat na večeři, tak doufám, že mne neodmítne.

 

Bella

S Edwardem jsme se domluvili na dnešní kino. Stoprocentně se mě bude snažit přemluvit, abychom šli ještě i na večeři; jako bych ho neznala.

 

Za pár minut tu bude a já se pořád nemůžu rozhodnout, který top si mám na sebe vzít. A protože má rád modrou, je to mnohem těžší. Mám si vzít ten z hedvábí a stříbrným páskem, nebo ten saténový bez ramínek? Protože jsem venku zaslechla jeho auto, rychle jsem na sebe hodila ten, který jsem měla v ruce, takže vyhrál ten první.

 

2. kapitola

Shrnutí

 


Líbí? :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moje sestra? To není možné! - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!