Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Môj verný vlk - 4. kapitola

e+nn


Môj verný vlk - 4. kapitola  Tak ja tu ďalšia kapitola. No a o čom je ďalšia kapitola... nuž, Nessie sa skutočne zbaví Jacka a tentoraz už definitívne :) Ale je to naozaj to čo chce?!:) Dozviete sa to v tejto kapitole? No to uvidíte,takže prajeme obidve príjemné čítanie a veľmi, veľmi ďakujeme za krásne komentáre, tie nás vždy potešia:) Takže vaša Mimi79 a Rosie:)!

Zbavila som sa ho a definitívne!

hudba

Už konečne nebudem musieť nosiť ružovú, tieto šatičky, už nebudem musieť budiť Jacoba v noci, aby prestal chrápať... nebudem tak často vidieť jeho úsmev, ktorým sa usmieval len na mňa... už tu nebude pre mňa Jacob Black...

Ráno, keď som vstala, Jake nebol pri mojej posteli. No aspoň som sa v noci konečne vyspala. Pri myšlienke na Jacka a Nikki ma znova prepadol ten divný pocit, ktorý ma  usadil späť do postele. V tom mi zazvonil mobil. Pozerám na displej, volá Nikki.

„Ahoj Nessie“, pozdravila ma veľmi ospalým hlasom. „Ahoj Nikki“, odpovedala som.

„Máš nejaký čudný hlas, stalo sa niečo?“, vyzvedala som.

„No vieš keď sme išli včera s Jackom zo školy, pozvala som ho ku mne domov. V kuse rozprával len o tebe ako veľmi  ti to pristane v tých ružových šatách, aká si bola zlatá a tak. Normálne si utrel slinku, keď o tebe dohovoril. Naozaj som sa snažila Nessie, ale nezabralo ani moje sexi pyžamko. Keď som sa totiž vrátila prezlečená  z kúpelne Jack spal. Teda spal, chrápal tak hlasno, že nezaberali ani štuple do uší. Tak som doniesla z kuchyne hrniec a varechu a búchala s nimi, aby sa zobudil. Ja som síce skoro ohluchla, ale on sa pomrvil,stočil na druhú stranu a spal ďalej. Ráno mi povedal, že sa mu snívalo, že tancujem okolo neho v čipkovaných šatočkách a búcham si pri tom do rytmu na bubon. No nezabila by si ho?“

Chúďa Nikki, musela som sa smiať, živo som si predstavovala ako sa zúfalo snaží Jacoba zobudiť.

No očividne tie ružové šatôčky na Jacka nezabrali, budem musieť vymyslieť niečo iné.

Vošla som do šatníka. Vybrala som si biela krátke šatôčky s hlbokým výstrihom.

Neviem na čo Alice myslela keď ich vyberala, ale vyzerala som v nich riadne sexi. K nim som si obula sivé poločižmičky na vysokom opätku s otvorenou špičkou. Vlasy som si nechala rozpustené. Ako som schádzala po schodoch počula som ako sa všetci bavia pri raňajkách. No ako som zostúpila zo schodov zostalo hrobové ticho. Všetci na mňa s úžasom pozerali. Emett pri tom dokonca zabudol zatvoriť ústa.

„Dobré ráno“, pozdravila som. A nič. Po chvíli mi odpovedal Emett, „dobré ráno Nessie“ a stále zíral na môj výstrih. Rosie ho buchla do chrbta, ale nepomohlo, zostal sa dívať ako zhypnotizovaný. Tak Rose chytila vázu a vyliala ju na Emetta aj spolu s kvetmi. Ten sa konečne prebral, pozrel na Rose a povedal : „ Sprchu už som mal zlato, ale ďakujem“. Nemáš za čo, odpovedala mu a hodila na neho zabijácky pohľad. Musela som sa zasmiať.

„Ok, tak ja utekám do školy, majte sa“, zakričala som a utekala k autu. Nasadla som doň, naštartovala a frčala do školy. Dnes som tam bola ešte rýchlejšie ako včera.

Zaparkovala som, vypla motor a otvorila dvere, v tom som si uvedomila, že nebude také ľahké vystúpiť, keďže šaty mi sotva zakrývali zadok. Tak som pomaličky vysunula jednu nohu, druhú nohu a rýchlo sa postavila na nohy. Pred školou už čakal Jake s Nikki, tak som si to nasmerovala rovno k nim. Jacob na mňa pozeral ako malé dieťa na lízatko. No a predstavenie sa môže začať.

„Jackinkooo“, zakričala som a skočila na neho, omotala svoje nohy okolo jeho pása a ruky okolo jeho krku a vybozkávala ho na obe líca. Cítila som ako mi rukou šmatre po zadku a snaží sa mi, čo najviac stiahnuť tie šaty. No nejako mu to nešlo, stratil rovnováhu a obaja sme sa ocitli na zemi. Nikki vybuchla smiechom, keď nás videla. Potom mi podala ruku a pomohla mi sa postaviť. Jack sa zo zeme zbieral sám.

„Ahoj Nessie“, odpovedal mi keď už konečne stál na nohách a pozeral mi pri tom do výstrihu.

Hmm no dnes si moje kozy naozaj pokecajú ako to tak vidím, pomyslela som si. Tak ja už pôjdem do školy, povedala som a pritom spyklenecky žmurkla na Nikki. Potom som sa otočila a pomalým krokom pričom som cielene hádzala svojim zadkom so strany na stranu odkráčala do školy.

Keď som vošla zostalo ticho a všetci chalani v škole na mňa čumeli, ústa otvorené, niektorí tuším fakt aj slintali.  Kráčala som ďalej svojim ladným krokom pohadzujúc zadkom a usmievala som sa na všetky strany. V tom sa ku mne rozbehli asi traja chalani. „Ahoj kočka, nechceš odniesť tašku?“, povedal s úsmevom jeden z nich.

„No jasné, prečo nie?“ a podávala som mu ju. No ale v tom mi ju vytrhol ďalší z nich. A zrazu sa dívam ako sa všetci traja bijú o moju tašku.

„Ja jej ju odnesiem, nie ja, nechaj tak“, prekrikovali sa.

Nebola som si celkom istá, či to tá moja taška vôbec prežije. Ale nakoniec priletela rovno k mojim nohám. Tak som sa pomaličky zohla a zodvihla ju. No a vtom sa ozval hlasitý piskot a potlesk. No očividne som mala úspech. Dokonca aj tí traja chlapci sa zabudli biť.

V škole mi Nikki rozprávala ako sa jej Jack ráno ospravedlnil, že zaspal. Dokonca jej prichystal raňajky a priniesol aj ružičku. No paráda, fakt to začína vychádzať.

Po škole nás čakal Jake ako už obvykle. Len čo ma zbadal, schoval sa za strom a kričal : „Ahoj Nessie, rád ťa vidím len prosím ťa na mňa neskáč“.

„Ahoj Jake, tiež by som povedala, že ťa rada vidím, ale zaviadza mi vo výhľade strom“, odpovedala som mu s úsmevom.

„No tuším tvoj plán naozaj zaberá“, uchechtávala sa Nikki.

„Ok, Jack vylez, už nebudem skákať sľubujem“, kričala som na neho.

Jack vyliezol, ale nešiel ku mne, ale rovno ku Nikki.

„Ahoj zlatíčko“, pozdravil Nikki a nežne ju pobozkal. A potom dodal: „Ideme?“, a pozeral pri tom na Nikki akoby som tam ani nebola.

„Kam idete?“, spýtala som sa. „No do kina a potom na večeru“, odpovedala mi Nikki.

„Tak sa príjemne bavte“, zapriala som im a utekala k autu.

Nasadla som a dívala sa ako spolu ruka v ruke odchádzajú. Po okraji líca mi pomaly stekala slzička, ktorú som rýchlo chrbtom ruky zotrela.

Bože, čo to so mnou je, veď práve toto som chcela. Jack má Nikki a ja mám od neho pokoj. Tak prečo sa zrazu cítim tak sama?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Môj verný vlk - 4. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!