Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Môj verný vlk - 16. kapitola


Môj verný vlk - 16. kapitola Takže, je tu ďalšia kapitola, odpustí Jack Nessie a vezmú sa nakoniec, alebo nie? ;) Dúfam, že sa Vám bude páčiť. Chcela by som ju venovať všetkým, ktorí to ešte stále čítajú, ste zlatíčka. :) Takže, príjemné čítanie prajú Mimi a Rosie! :)

Bude svadba?!

Teraz mi záležalo len na pár veciach, na mojej rodine, na mojom návrate a na odpustení od Jacka a jeho láske, ktorá by splynula s tou mojou...

Keď som zbadala náš dom, srdce mi poskočilo radosťou. Všetci ma čakali vonku pred domom. Rozbehla som sa k nim a skočila mame a otcovi do náručia.

„Ty si nám teda dala,“ povedal otec.

„Zlatíčko, veľmi sme sa o teba báli,“ šepkala mi do vlasov mama.

„Si v poriadku, Nessie?“ spýtal sa Carlisle.

„Áno, som v poriadku a som veľmi rada, že som zase doma,“ odpovedala som mu s úsmevom na tvári.

Keď som sa však poriadne pozrela, zistila som, že jeden človek mi tu chýba.

„A kde je Jack?“ spýtala som sa opatrne.

Bála som sa, že sa ešte hnevá, že mi jednoducho nedokáže odpustiť. Srdce mi zovrelo, len pri pomyslení na to.

„Jack je v tvojej izbe Nessie, to čakanie ho zmohlo a zaspal. Chrápe tak, že by aj mŕtveho zobudil,“ vysvetľoval mi so smiechom Emmett.

„A čo Tom?“ spýtal sa opatrne Carlisle.

„Povedal mi pravdu o svojej schopnosti a nechal ma odísť,“ odpovedala som smutným hlasom.

No nejako mi bolo Toma ľúto, nesprával sa ku mne zle. Nedokázala som si a nechcela predstaviť, čo s ním Aro urobí, keď sa objaví vo Voltere bezo mňa.

Potriasla som hlavou, aby som sa zbavila tých pochmúrnych myšlienok.

„Musím ísť za Jackom, chcem ho vidieť,“ povedala som s obavou v hlase.

„Len kľudne choď, Nessie, Jack sa ťa už nevedel dočkať, posúrila ma mama.

Vošla som do domu a už pri dverách som počula ako Jack chrápe. Pomaly som vystúpala hore schodmi. Otvorila som dvere svojej izby a zbadala ho. Ležal na zemi pred mojou posteľou stočený do klbka a neznesiteľne chrápal. Srdce mi poskočilo a rozbehlo sa šialenou rýchlosťou. Usmiala som sa a pohladkala ho po vlasoch. Bolo to zvláštne dívať sa neho ako spí, vyzeralo to akoby sa nič nezmenilo. Akoby sa mi to všetko len bolo prisnilo. Môj verný vlk, ktorému som toľko ublížila, ma verne čakal v mojej izbe pri mojej posteli. Opäť som pohladkala po vlasoch a po lícach sa mi začali kotúľať slzy.Bola som taká hlúpa, keď som si neuvedomovala koľko pre mňa Jack znamená.

„Ľúbim ťa, Jack, dúfam, že mi raz odpustíš,“ zašepkala som tíško.

V tom som si všimla, že sa Jack pomohol. Keď som sa na neho pozrela mal otvorené oči a pozeral na mňa. Zodvihol sa naklonil sa ku mne a utrel mi slzy z tváre.

„Ja ťa tiež ľúbim, Nessie, a nemám ti čo odpúšťať,“ zašepkal a usmial sa na mňa.

Rukami mi odhrnul vlasy z tváre, objal ma okolo krku, oprelo si svoje čelo o moje a hlboko sa mi zadíval do očí. Bolo v nich toľko lásky, že moje srdce išlo od radosti vyskočiť z hrude. Potom sa naše pery spojili a naše jazyky preplietli v sladkom bozku. Bolo mi tak nádherne, až som mala pocit, že lietam.

„Jack, prosím už ma nikdy nesmieš opustiť!“ povedala som mu vyčítavým hlasom.

„Neopustím, pokiaľ ty sama nebudeš chcieť.“

„Nie, to už sa nikdy nestane,“ dodala som rýchlo.

V tom sa ozvalo klopanie na dvere.

„Áno?!“ zvolala som nie práve nadšene.

Vošla mama.

„Prepáčte, že vás ruším, ale Nessie, ty si určite po ceste unavená a hladná. A okrem toho je už veľa hodín, veď aj zajtra je deň.“

„Ááále mami, nie som unavená, ani hladná. Je iba desať hodín a ja som už predsa veľká.“

„To áno, ale bola si dlho preč a budeš ma čo doháňať v škole, takže musíš byť oddýchnutá.“

„To nevadí, Nessie, ráno hneď prídem a pôjdeme spolu k Nikki pre úlohy,“ povedal Jack a žmurkol na mňa.

Len čo Jack odišiel, išla som sa dolu najesť. Mama mi nachystala môj obľúbený tatarský biftek a riadne krvavý. Len čo som sa najedla, vyšla som do svojej izby, zobrala si veci a vošla do kúpeľne. Musela som sa stále usmievať, bolo mi tak nádherne. Jack ma miluje a ja milujem jeho. Bože a tie jeho bozky...

Potriasla som hlavou, aby som sa trochu spamätala, vyzliekla som sa a vbehla som pod sprchu. Horúca voda mi urobila dobre, aj keď moje myšlienky na Jacka nezahnala.  Vyšla som von osušila sa, zakrútila si vlasy do uteráka, obliekla si nočnú košeľu a vyčistila si zuby. Potom som si rozbalila vlasy z uteráka a rozčesala ich. Ešte raz som sa pozrela do zrkadla, usmiala som sa a poslala si vzdušný bozk. Pripadala som si ako blázon. Potom som vykročila z kúpeľne. Zostala som v nemom úžase stáť vo dverách kúpeľne. Pri posteli horeli sviečky a posteľ bola posypaná lupienkami ruží. Pred posteľou stál Jack. Prišiel ku mne, zobral ma do náručia a položil ma na posteľ. Nahol sa ku mne a začal ma nežne bozkávať. Bolo mi tak nádherne, jeho pery chutili tak sladko a ja som túžila len po tom, aby neprestal.

No v tom sa rozleteli dvere a v nich stál môj otec, ktorý vyzeral ako boh pomsty.

„Jack, čo tu robíš,“ zasyčal.

„Len sme sa bozkávali oci,“ odpovedala som nevinným hlasom.

„Milujem ju, Edward, vieš, že na tom nemôžeš nič zmeniť,“ odpovedal pokojne Jack.

„Ja viem, že nie, ale budeš si musieť počkať až do svadby,“ zavrčal otec.

„A teraz odíď, hneď,“ kričal na Jacka.

Jack vyskočil von oknom a už ho nebolo. Otec na mňa pozrel prísnym pohľadom a mlčky za sebou zatvoril dvere. Vedela som, že Jake sa v noci už neobjaví, nebude pokúšať otcov hnev. No ja som aj tak nemohla zaspať. Keď som konečne zaspala, snívalo sa mi, že otec trhá Jacka na márne kúsky. Zobudila som sa celá spotená. Jake ma čakal ráno dole pred domom tak ako sľúbil. Rýchlo som sa obliekla, najedla sa utekala som za ním. Objal ma a nežne pobozkal, potom ma chytil za ruku a šli sme za Nikki.

Dozvedela som sa, že za chvíľu nás čakajú maturity, takže budem mať čo doháňať. Len Nikki sa mi zdala nejaká iná, bola na nej vidno, že je veľmi zaľúbená, vyzerala tak šťastne. A v tom som si ho všimla.

„Nikki, ty máš zásnubný prsteň?“

„Áno, Embry, ma požiadal o ruku a po maturitách sa vezmeme. Pôjdeš mi za družičku?“

„Jasné, že pôjdem,“ odpovedala som jej a objala ju.

„Tak moja najlepšia kamarátka sa ide vydávať,“ usmiala som sa a žmurkla na ňu.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Môj verný vlk - 16. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!