Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Môj stratený macík, Emm - 13. kapitola

Džíny1


Môj stratený macík, Emm - 13. kapitolaTak a je tu ďalšia kapitola. Posedenie Jessici a Paula skončí...

Usmiala som sa a rukou sa dotkla jeho. Boli horúce a tak mi to pripomenulo objatie s Paulom.

„Paul?” povedala som so smiechom a keď zložil ruky z mojich očí, vedela som, že som uhádla.

„Čo robíš?” spýtal sa ma a prisadol si blízko ku mne. Pozrel sa mi do učebnice a čítal si moje poznámky.

„Doma ma to už nudilo a bola som nervózna, tak som prišla sem a milo ma prekvapilo, že som tu sama,” povedala som a pozrela som sa do jeho tmavých a hlbokých očí. Zahľadeli sa na mňa a so záujmom ma pozorovali.

„Vidno, že si vlk. To, že si tu sama, je preto, že vonku vládne veľký vietor a je päť stupňov,” povedal a pobavene sa na mne zasmial. Tiež som sa zasmiala. Mal pravdu. Nie som normálna, ale mne to nevadí.

„Najteplejšie mi nie je, ale lepšie, ako by som mala hladieť na nudné steny mojej izby. Paul, povedz mi, prečo máš takú horúcu pokožku?” spýtala som sa a veľmi ma to zaujímalo. Paul sa usmial a zobral zo zeme malú mušličku, ktorú si potom preplietal pomedzi prsty.

„To je taká vlčia záležitosť. Keď sa už konečne prvýkrát premeníš, budeš mať horúcu pokožku, ktorá môže mať aj šesťdesiat stupňov. Ja mám teraz príjemných dvadsaťpäť stupňov,” povedal a mňa striaslo od zimy. Pozrel sa na mňa a znovu sa pobavene zasmial.

„No čo, niekomu tu možno je teplo, ale existujú ľudia, čo musia zimu pretrpieť,“ povedala som a drgla do neho, načo sme sa obidvaja rozosmiali.

„Počkaj chvíľu,” povedal a zmizol v blízkom lese. S úsmevom som znovu otvorila knihu a opakovala si. Ten blbý Ludvig van Beethoven. Vôbec si ho neviem zapamätať. Zase som počula Paula za mojím chrbtom a tak som sa otočila a usmiala sa na neho. Na sebe mal bielu bundu. Otočila som sa naspäť k poznámkam a keď si s hlukom znovu sadol vedľa na mňa. Vyzliekol si bielu bundu a hodil ju na mňa, pri čom to využil a ruku si položil na moje rameno. Zahľadeli sme si do očí a on mi druhou rukou prešiel po líci.

„Už ti je lepšie?” spýtal sa ma a usmial sa na mňa.

„Teraz už hej,” povedala som a on sa úmyselne prisunul k mojej brade. Nahla som sa, aby som dočiahla na jeho pery. Pery sme mali úplne pri sebe a cítila som jeho dych. Očami som našla tie jeho. Pozeral sa na mňa a znovu sa priblížil. Počula som kroky a hlasy, ale vôbec ma to nezaujímalo. Odtiahlo nás až hlasné výskanie a smiech svorky, ktorá prichádzala z lesa. Rýchlo sme sa od seba odtiahli.

„Blbci,” povedal Paul a spolu sme sa zasmiali na jeho poznámke. Svorka kráčala k nám a smiali sa na nejakom blbom vtipe.

„Tak vy takto. Stretávky za našimi chrbtami,” povedal Jacob a zaškeril sa. Všetci sa rozosmiali ešte viac a ja som len dodala:

„Ha-ha-ha.” Pozrela som sa na nich.

Toto je Embry, Quil, Jacob, Jared a Seth. No a ja, Sam,” povedal a ja som všetkým kývla na pozdrav. „Toto je Jessica, budúca vlčica.” Pozrela som sa na všetkých a snažila sa zohnúť prsty na nohách, ale mala som ich úplne zmrznuté. Zavrela som si učebnicu a postavila sa.

„Tak ja už pôjdem, potom, po mature, prídem do rezervácie. Máte mi toho ešte veľa vysvetliť,” povedala som a usmiala sa na nich.

„Tak čau,” povedal Sam a všetci mi kývli na odzdrav. Odišla som do auta a keď som sa pozrela na hodinky, príjemne ma to prekvapilo. Bola som tam až jeden a pol hodiny. Vyštartovala som domov a doma som hneď vošla do sprchy.

Teplá voda mi padala na celé telo. Do prstov sa mi nahrnula krv a keď som už bola zohriata, pomaly a nechcene som vyšla zo sprchy. Ihneď ma ovládla zima domu a ja som rýchlo schmatla uterák a zabalila som sa do neho. Schmatla som si veci a rýchlo utekala do mojej izby.

Zo skrine som si vybrala pohodlné tepláky a staré tričko na doma. Znovu som si sadla za stôl, kde som si nalistovala potrebnú stranu. Sedela som a opakovala si učivo, keď niekto dole zazvonil. Zišla som dole a otvorila dvere. Pozrela som sa na zem a skoro som odpadla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Môj stratený macík, Emm - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!