Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost nezůstává navěky skryta - prolog

jasss


Zde se poprvé setkáváme s hlavní postavou povídky - Iselle. V tomto prologu se dozvíte, co se stalo s rodinou Swanových, když...

 
 
 
 
Minulost nezůstává navěky skryta - prolog


 
Pohled Iselle
 
 
Stála jsem na konci lesa a pomalu jsem kráčela k místnímu hřbitovu ve Forks. Nepospíchala jsem, nebylo proč. Tohle jsem opakovala rok, co rok. Cestu bych našla i poslepu, a to bych nemusela být ani polopijavice, jak mě jednou nazval Paul, který patří do smečky vlkodlaků z La Push, když byl hodně naštvaný.
 
 
Později se omluvil, to ano. Mně to, ale stejně bolelo. Nenávidím to, co jsem. Poloupírka. Protože já můžu za to, že moje matka už nežije. Je jen jedna věc, kterou nenávidím víc než sebe samu. Pijavice. A svého biologického otce, upíra zejména. Je to už 14 let, 14 dlouhých let, kdy opustil moji matku a nikdy se nevrátil, zatím.
 
 
 
Pomalu jsem došla ke hřbitovu a nyní již kráčela k jednomu náhrobku, kde jsem se zastavila. Upřeně jsem hleděla na náhrobek a hledala svým ostrým zrakem, nějakou změnu za těch 14 let. Nic se nezměnilo, jen náhrobek vypadal trochu starší.
 
 
 
Položila jsem na něj opatrně jednu jedinou rudou růži. Jediná kapka slzy se mi objevila v očích, když jsem pohlédla na jméno napsané na náhrobku, Isabella Swanová...
 


 
Asi bych se vám měla nejdřív představit, že? Jmenuju se Iselle. Jméno svého upírského otce nepoužívám, takže z toho vyplývá, že jsem Swanová, po matce. Ale pro všechny v rezervaci a okolí jsem Iselle Blacková, Jakobova sestřenice a nevlastní sestra. Ano, slyšíte správně, Billy Black odpůrce pijavic si mě adoptoval. Zemřel před šesti lety.
 
 
Původně na to nechtěl přistoupit, ale Jakob ho přemluvil. Proč? Jake slíbil Belle, mé matce, že se o mě postará a dá na mě pozor. Je to můj starší bratr a nejlepší přítel v jednom. Vím, že moji matku velmi miloval, ale to je jiný příběh.
 
 
Dobře, budu pokračovat. Jediný, kdo ví, co jsem opravdu zač, jsou vlkodlaci, rada starších a samozřejmě několik dalších zasvěcených do tajemství vlkodlaků a pijavic, např. Emily.
 
 
 
Nejspíš se ptáte, co se stalo s Charliem, Reneé a Philem. Jsou mrtví, všichni. Nebyla to šťastná událost. Charlie, můj dědeček zemřel na infarkt, když se dozvěděl, že jeho dceru, roztrhalo nějaké zvíře, s největší pravděpodobností medvěd, oficiální verze.
 
 
 
Reneé a Phil jim jeli na pohřeb, byli hodně rozrušení. Měli autohavárii, nepřežili. Záchranka přišla pozdě. Opilý řidič kamionu, který za to mohl, též nepřežil. Dobře mu tak. Tehdy městečko Forks zachvátila dost tísnivá atmosféra. Tolik úmrtí za několik dnů, víc než za tehdy posledních deset let. Pár rodin se pro jistotu přestěhovalo, asi nechtěli, aby je potkal podobný osud.
 
 
 
Ale dost o Forks a úmrtích. Zpátky ke mně. Umím posílat myšlenky. Jednou mi Jake vyprávěl, že ta pijavice, která opustila moji matku, uměla číst myšlenky. Vypadá to, že jsem po něm zdědila víc než jen upírství, protože umím číst také myšlenky. Upřímně doufám, že jsem po té pijavic toho víc nezdědila. Nemůžu to vědět, protože o něm Jake nic neví. Nevadí, stejně mě to nezajímá. Proč by také mělo, ne?
 
 
 
Naštěstí vzhledově vypadám spíš jako matka, kdyby byla upír. Jen moje vlasy jsou černé. Proč nevím. Alespoň, že nejsou bronzové barvy. Jak na tom jsem povahově nevím, řekla bych, že jsem kombinace obou a nějaké ty vlastnosti navíc.
 
 
 
S vlkodlaky si rozumím naštěstí dobře. Berou mě jako součást smečky, i když nejsem vlkodlak. Ano, oni jsou moje rodina. To je snad k mému životu zatím všechno.
 


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost nezůstává navěky skryta - prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!