Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 9. kapitola (Předstírání?)

bhjbk


Milující zrádce - 9. kapitola (Předstírání?)další díl...

9. kapitola - Předstírání?

Týden uběhl jako voda a my jsme se chystali odjet na Aljašku. Pokroky v mém učení byly dosti znatelné. Prý, až se vrátíme, snad už budu moct do školy spolu s ostatními. Edward obeznámil ostatní s jeho plánem proti Tanye (aby se netvářili překvapeně, až mě chytne za ruku). Celé jsme to nacvičili, nebo spíš jsme se dohodli co jo a co ne.

„Emmette, zapoměla jsem rtěnku, doneseš mi ji, až půjdeš dolů?" dobalovala se Rosalie.

„Jistě, lásko."

Nastoupili jsme do aut. Jeli jsme asi 10 hodin. Jela jsem s Edwardem, pro věrohodnost. I podle plánu jsme vystoupili a hned se chytli za ruku. V duchu jsem se smála.

„Edwarde, můžu něco zkusit?" pošeptala jsem mu. Hodně potichu. Z domu zrovna vylezla Tanya, rozběhla se Edwardovým směrem. Pak, když si mě všimla, se zastavila, jakoby tam byla nějaká neviditelná stěna.

„Ano," a usmál se. To jsme ji ale překvapili, co? myslela jsem si. Edward se na mě překvapeně podíval. Napadlo mě to v autě. Dodala jsem. Nepustila jsem k němu každou myšlenku, jen když jsem se potřebovala na něco zeptat.

„Ahoj, Carlisle a Esme, Bello, Edwarde, Alice, Jaspere, Emmette a Rosalie." Přivítal nás Eleazar. Ostatní jen přikyvovali. Tanya ani to ne.

Edward se najednou zasmál.

„Smím se zeptat, co je tu tak směšného?" zeptala jsem se.

„Smíš! Tanya tě upozorňuje, v myšlenkách. Ale je to její mysl, jestli ti to chce říct, tak ti to řekne. Že?"

„Ano. Ty pipko, já jsem tě upozorňovala! Tos´ přehnala."

„Uklidni se, Tanyo... promiňte." Odvedla ji Kate pryč.

„Ehm... Pardon, pojďte se ubytovat. Bello, Edwarde, je tu jeden malý problém. Máme pro Vás jenom jeden pokoj, nevyzbyly. Ale jak tak na vás dva koukám, nebude vám to vadit, že?" To jsme nedomysleli! Poslala jsem myšlenku Edwardovi. Přikývl, neznatelně.

„To nevadí." Řekl. Nereagovala jsem. „Neboj, nějak to vymyslíme." Řekl velmi tiše. Carmen nás doprovodila až k pokoji, který jsme měli obývat.  Vstoupili jsme dovnitř, byl to docela obyčejný pokoj. Asi jsem byla zvyklá na luxus... ve Volteře, u Cullenových. Není divu. Usmála jsem se.

„Edwarde, víš, asi z toho mám i jiné potěšení. Nemám Tanyu moc ráda, takže ji takhle odrazovat mě vážně baví." A nejenom to. Neodpověděl na to, jen se usmál.

„Bello, Tanya se chystá sem vtrhnout. Pojď sem." Sednul si na postel, tak jsem šla k němu. Nevěděla jsem, co bude chtít. Přišla jsem k němu a on mě chytil kolem pasu a přitáhl k sobě. Už jsem slyšela Tanyiny kroky - tiché - a on mě začal líbat. Byla jsem překvapená - to jsem nečekala, Edward byl vždy konzervativní, rychle jsem na to přestala myslet -, ale ponořila jsem se do polibku. Myslím, že ani jeden z nás nezaregistroval, že Tanya už je nějaký čas pryč, protože polibek byl stále intenzivnější.

„Pojďte na lov!... Jé, to jsem nechtěl. Promiňte!" do pokoje vtrhnul Emmett. „Edwarde, už to nemusíte hrát, Tanya už tu není." Pošeptal tiše, jenže ho nikdo nevnímal. Odcupital tedy z našeho pokoje a bouchnul dveřmi. To jsem se zvedla já, stále mu koukajíc do očí. Nic jsme v tu chvíli nepotřebovali, než toho druhého...

„Rose, to není fér. Oni se tam furt líbají. Já chci taky!" dupnul si Emmett. Byly to hlasy z vedlejšího pokoje.

„Ale Emmette!.... No tak pojď." Souhlasila Rose.

Hm... takže fajn. Teď už o nás ví všichni (kromě nás samotných).

***

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/milujici-zradce-10-kapitola-upss/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 9. kapitola (Předstírání?):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!