Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 6. kapitola (Povídání)

3.KikaV - La Push (utesy)


Milující zrádce - 6. kapitola (Povídání)další díl... Alice uspořádala modni prahlidku noveho obleceni, edward na Bellu divne kouka abella o tom pak premysli

6. kapitola - Povídání

Brzy ráno ke mně do pokoje vtrhla Alice, čímž mě vytrhla z přemýšlení o citech. Tím mi pomohla, neboť bych se asi zbláznila.

„Bello, vstávej. Dnes se bude předělávat tvůj pokoj." Byla celá nadšená.

„Dobrá Alice, necháš mě se alespoň převléct?"

„Hm... to ještě nevím... asi jo!" zasmála se a já s ní. „Ale vem si něco, co se může umazat. Budeme malovat," dodala.

„Jóóó, Alice. Díky. Hned jsem tam." Oblékla jsem si nějaké montérky, které jsem ve skříni našla. Alice asi myslela i na tohle, protože já jsem si je nekoupila.

Seběhla jsem dolů, kde už všichni stáli. Emmett se začal hrozně smát, nevím čemu.

„Vidíš Rose, Belle sluší i montérky." Rose se na něj naštvaně podívala. Pak se koukla na mě, ne rozzlobeně. Usmála se na mě a pak řekla: „Emmett má pravdu, Bello. Moc ti sluší i montérky."

„Jak milé." Řekla jsem sarkasticky, ale kdybych mohla, už bych se červenala.

„Bello, víš, že moc lhát neumíš?" řekla Alice. Jen kdybys věděla. Pomyslela jsem

„Přivezou nábytek do půl hodiny, tak co budeme mezi tím dělat?" zeptala se Esme.

„Co kdybychom začali malovat?"navrhla jsem.

„Dobrý nápad, tak jdeme na to." Posléze všichni souhlasili. Pustili jsme se do malování. Protože jsem spíš konzervativní, tak jsme vybrali jiné barvy. Když jsme domalovali, byl tu už i transport s nábytkem. Vynosili jsme ho do prvního patra, před můj pokoj. Jenže ani schnutí barev a výmalby upíři neurychlí. Takže jsme pouze otevřeli okna a čekali...

Emmett koukal na zápas v baseballu a já jsem si šla sednout za Edwardem.

„Ahoj. Mohla bych Tě o něco poprosit?"

„Jistě," řekl. „Oč jde?"

„No, chtěla jsem se zeptat. Jak ses stal upírem?"

„Aha, no, to je citlivé téma. Ale ano, jestli to chceš vědět!?" přikývla jsem. „Narodil jsem se v Chicagu. Žil jsem tam s rodiči a chystal se jít do války. Jenže pak mí rodiče i já jsme onemocněli na španělskou chřipku. Když jsem byl přeměněn, mí rodiče už byli po smrti. Má matka požádala Carlislea, aby aby mě zachránil za jakoukoliv cenu. On to udělal takhle, protože už jsem měl vážně na kahánku.         

Pak jsem žil s Carlislem, živil jsem se pouze zvířecí krví. Seznámil jsem se s jeho přáteli, pak potkal Esme, nebo ji spíš zachránil. Já se od nich odloučil, na deset let. Nebylo to nějaké šťastné období..."

A tak jsme si povídali celý den. Ani jsem si nevšimla, že ostatní už upravili a připravili můj pokoj. Zřejmě jsme si povídali celou noc, protože nás z povídání přerušila Rose.

„Edwarde, myslím, že by ses měl jít připravit do školy."

„A, no, jistě. Promiň, zapomněl jsem. Bello, dopovídáme to odpoledne?"

„Jistě, už se těším." Rose tam s námi pořád byla a koukala nevěřícně u nás.

„Ha, ha. Máš pravdu Rose. Bello, pojď se podívat na svůj pokoj."

„Cože, pokoj už je hotový? Jak dlouho jsme si povídali?"

„Myslím, že celou noc, Bello." Řekla rozpačitě Rose. Vyšli jsme tedy po schodech nahoru, do mého pokoje a já zůstala stát jako přimražená. Byl nádherně sladěný, ostatně jako všechno kolem.

„Slovy se to vyjádřit nedá, je to... neumím to vyjádřit slovy."

„Díky," rozvzlykala se za mnou Esme.

„Edwarde, musíme už jít." Naléhala Alice. Jenže Edward stále koukal... na mě. Alice ho tedy byla nucena odtáhnout. Rozběhla jsem se po pokoji a skočila do postele. Emmett se znovu rozesmál...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 6. kapitola (Povídání):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!