Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 5. kapitola (Módní přehlídka)


Milující zrádce - 5. kapitola (Módní přehlídka)další je tu a protože je tu velké množstmí povídek, tak jsem se rozhodla sem psát co bylo v minulém díle... Alice neviděla jednu věc co se stala, nepodstatné jakou, a měla zkažený celý den, teda skoro... šli nakupovat a pak ALice dostala auto, hadejte jaké!? no a ted ke komentarum: povidky jsou tak krátké, protože nemám moc nápady, ale nemužete mi to zazlívat, protože dostáváte svou dávku pravidelně!:D za druhé: budete tu mit náznak něčeho, co jste již dlouho vyžadovaly... hezké počtení...

5. kapitola - Módní přehlídka

Jeli jsme tedy domů. Alice svým novým Porschem, já a Rose jsme jeli s Esme a kluci jeli Jeepem.

Domů jsme dorazili kolem 5. hodiny.

„Bello, bude módní přehlídka." Řekla nadšeně Alice. Zmučeně jsem se na ní podívala, ale neodmlouvala jsem.

„Dobře," přikyvovala jsem.

„Fajn. Carlisle přijede za půl hodiny, tak se honem jdeme připravit. Rose, pojď ke mně do šatny." Řekla Alice. Táhla mě do její obrovské - a to bylo slabé slovo - šatny, kde už čekala Rose s její kosmetickou taštičkou. Spíš taškou. Stále mě udivovala ta šatna, jak byla obrovská, ale nemělo by. Když jsem viděla Alicinu nakupovací mánii...

Alice začala chystat Rose: krásně ji namalovala podle prvního zvoleného oblečení. Byla hotová za deset minut, pak jsem přišla na řadu já. Opět líčení a výběr šatstva. Také jsem byla hotová brzy, dokonce dříve než Rose. Alice nám zřejmě nevěřila, a tak se nalíčila sama. Podala jsem jí oblečení, které jsem si myslela, že se jí bude líbit.

„Hm... dobrá volba, Bello."

„Dík, přece jenom k něčemu ty kurzy byly." Šeptla jsem si.

„Jaké kurzy?" zeptala se Alice nevzrušeně, což mě překvapilo. Prořekla jsem se a jí to přišlo normální?

„Ale nic. Jen takové kurzy ohledně módy, jak si vybrat to správné oblečení."

„Aha, něco takového existuje?" zeptala se překvapeně.

„Ano. Jedna upírka vede tyto kurzy, pro lidi. Byla jsem výjimka, měla jsem protekci."

„Protekci odkud? ...Aha, už chápu, promiň."

„To je dobré." Uklidňovala jsem ji.

Po chvíli mlčení:

„Á, Carlisle je tady. Esme mu řekne, co se chystá." Alice ještě udělala nějaké hromádky s oblečením na převlečení a poslední úpravy celku (nás).

„Můžeme. První půjde Rose, pak já a nakonec ty." Řekla mi.

Poslechly jsme ji. Když sešla dolů Rose, začala jsem litovat, že šla první. Byla tak krásná, až se všem tajil dech. Pak sešla Alice. Jasperovi jakoby poskočilo srdce radostí, když ji uviděl. Také jsem snila o Jasperovi... ne přímo o něm, ale o někom, kdo by mě měl stejně rád jako on Alici.

Byla řada na mě. Šla jsem pomalu po schodech dolů - do obýváku - , kde už všichni stáli a koukali se na mě. Nesla jsem se, jak mi ještě stačila Alice přikázat. Všichni koukali a usmívali se, až na Edwarda. Ten - s prominutím - zíral, ale ne překvapeně. Možná, že tam toho překvapení trochu bylo, ale víc koukal... přemýšlivě. Povzbudivě jsem se na něj usmála, on si toho všimnul a začal se rozhlížet kolem. To mě trochu rozesmutnilo, ale nedala jsem to na sobě znát.

Předvedly jsme se ve všech modelech, které nám Alice připravila. Mezi ně patřilo: bílé úplé jeansy, černé dlouhé tílko, bílá, do půli pasu dlouhá bundička, krásné fialová šaty po kolena a mnoho dalšího.

Celou noc mi ale vrtala hlavou jediná chvíle, a to, když Edward na mě koukal. Tak fascinovaně a zároveň tak zadumaně. Nevím, co to mělo znamenat!?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 5. kapitola (Módní přehlídka):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!