Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 4. kapitola (Pochyby)

Sraz Ostrava!!! 20


Milující zrádce - 4. kapitola (Pochyby)další

4. kapitola – Pochyby

Jak jsem již řekla, vyrazili jsme na nákupy. Carlisle opustil dům před námi, a tak nebyl při Alicině výbuchu.

„Emmette, kde jsou mé oblíbené sandálky?“ začala se vztekat Alice, když je hledala ve své šatně.

„Víš, prcku, my jsme si je půjčili s Edwardem a Carlislem. Na pokus.“ Odpověděl jí Emmett s hraným litováním.

„Emmette, děláš si srandu? Neříkej mi prcku. Jaký pokus? Nic jsem neviděla.“

„To je ten pokus, Alice. Jestli uvidíš Emmetta, jak ti dělá… naschvály.“ Vložil se do toho Edward. Musela jsem potlačovat smích.

„Děláš si ze mě srandu? Takže jsem selhala?“ sesypala se Alice.

„No tak, Alice. To nic neznamená. Pojď nakupovat, zvedne ti to náladu.“ Konejšila ji Esme.

„Ne, to není dobré, Esme. Co kdyby se Volturiovi rozhodli „přijít na návštěvu“? Byli bychom v ohrožení.“ Stresovala se Alice.

„Emmette, nalož ji do Jeepu.“ Pošeptala jsem mu tak, aby to nikdo jiný neslyšel. Edward po mě vrhl velkolepý usměv.

„Ne, ne, ne. Emmette, ne. To neuděláš. Bello, to jsi neudělala!?“ začala se bránit, ale pozdě. Jasper se na ni ustaraně koukal.

„Jaspere, teď bychom měli dělat něco, co by jí pomohlo. Něco, co jí baví…. Nákupy.“

„Dobrá, ale nemusíš se bát, ona se pak zlobit nebude.“ A to měl pravdu. Alice se mi zdála strašně fajn. Za tu chvilku mi velmi přirostla k srdci. Zdá se to až nemožné. Mé obavy plynuly z toho, že ji ztratím. Ale ne teď, pak, až splním úkol. Už nebude chtít být má kamarádka, a ani Rose. Nikdo z této milé rodiny.

Nastoupili jsme všichni do aut. Jela jsem s Alicí - která byla držena Jasperem – a Rose. Emmett, Edward a Esme jeli Carlisleovým Mercedesem.

Nákupy jsme si moc neužili, teda s Alicí. Nejdřív jsme šli holky a kluci odděleně. Alice chodila jako tělo bez duše po obchodním centru, jen nám sem tam podala nějaké tričko, kalhoty, boty, kabelky a doplňky. No nebylo toho málo, ale Rose říkala „Je to zlé! Dnes nakupuje málo.“ Bylo mi jí líto.

Pak jsme se rozdělily. Rose šla dál s Alicí a já jsem šla s Esme do prodejny nábytku. Esme říkala, že mi dají pokoj, který používá Tanya, když přijede za nimi. Prý potřebuju nový nábytek, celý nový design. Ten stávající se ke mně vůbec nehodí, říká Esme. Podle ní nejsem typ na zlatou a růžovou, jako Tanya. Vybrala mi jiné barvy, zelenou a fialovou. Musím uznat, že se ke mně hodily. Kombinace, které měla Esme vymyšlené již z domu, byly velmi povedené. Moc se mi to líbilo, ta propracovanost, ta souhra.

Kolem 3. hodiny odpolední jsme dokončily nákup nábytku a setkaly jsme se znovu s Alicí a Rose. Alice se už i sem-tam usmála. Dozvěděla jsem se, že mi koupily ještě spoustu oblečení. Ale Alice se chtěla podívat ještě na nějaké.

„Alice, ale já nemám peníze, kterými bych ti to zaplatila.“

„Bello, s tím si hlavu nedělej… Tyhle šaty ti budou slušet.“ Bavily jsme se v jednom obchodě, který jsme skoro vykoupily.

Kolem 4. hodiny jsme se potkaly s chlapci. Měli svého favorita. Koupili auto, přesněji sportovní auto, žluté Porsche 911 Turbo. Řídil ho Edward, Jazz a Emm jeli Jeepem.

„Alice, to je pro tebe.“ Vylezl z Jeepu Jazz a ukázal na ono Porsche.

„Jupííííí.“ Zavýskla Alice

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 4. kapitola (Pochyby):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!