Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 28. kapitola (Svatební cesta)


Milující zrádce - 28. kapitola (Svatební cesta)Další díl po dlouhé době...

28. kapitola – Svatební cesta

Alice přistála na letišti poblíž Forks, kde jsme na ni už všichni čekali. Jasper se jí nemohl dočkat a Rose se těšila na nové oblečení a na molo. Tak moc se do Milána těšila…

Prozíravě jsme vzali všechna auta, protože známe Alici. A jak se i později ukázalo, tak to bylo dobře. Alice nelhala… do zavazadlového prostoru tryskáče už by se nic nevešlo. Samé nákupní tašky, krabice od  bot i na klobouky… to všechno tam bylo.

Nejvíc to odneslo naše Volvo a Emmettův Jeep, protože to byly auta, která uvezla nejvíc nejen díky úložnému prostoru.

Alice se ještě stavila doma,aby sbalila s sebou Roseino  oblečení, a aby se s námi rozloučila před svatební cestou.

„Alice, dost loučení. Musíme jet.“ Brzdil ji Edward.

„Já vím a vím i to, že je Rose nedočkavá…“ řekla a neochotně mě pouštěla ze svého obětí.

„Taky mi budeš chybět. Však se brzy uvidíme. Nehodlám umřít ani nic takového a věřím, že si to v Miláně pěkně užijete…“ řekla jsem jí.

„Dobrá… mějte se hezky!“ řekla jsem k rodině, když jsem nastupovala do svého tryskáče. Ruku v ruce jsme s Edwardem naposled zamávali a pak se za námi zavřely dveře.

„Konečně sami… víš jaké to je, slyšet pouze to, co řekneme nahlas? Po tak dlouhé době…“ řekl když nastartoval letadlo a naše kola se odlepila ze země.

„Hm… jsem za to ráda. Za to, že jsi šťastný.“

„Já jsem šťastný i tak, ale je to úleva. Chápeš? V domě je slyším i přes stěny… je to jako když z diskotéky vyjdeš do tmy a hala je zvukotěsná. Nikdo kolem tebe není.“

„Chápu. Tak to bývalo na plesech ve Volterře. Hluk byl pouze v sále, pak když jsem přišla do své komnaty, tak jsem byla šťastná – samozřejmě v mezích.“ Dál už jsem je tomu tématu nechtěla věnovat.

Zbytek cesty jsme mlčeli a poslouchali hudbu. Teda, Edward mě ještě učil pilotovat… a bylo to docela jednoduché, až na tu všechnu elektroniku.

Doletěli jsme na místo… bylo to tu vážně úchvatné.

„Oh- Edwarde… je to… nic takového jsem dosud neviděla. Pojďme dovnitř… zkusit, kolik to tu vydrží?“ zeptala jsem se po malé prohlídce ostrova. Jen kývnul, vzal mě za ruku a táhl mě po malé pěšince před krásný malý domek. Tam se zastavil, aby mě políbil a vzal do náruče.

„Má novomanželská povinnost.“ Pronesl šeptem. Jen jsem kývla a nechala se nést. Jemně mě položil na postel a všechna ta – ta… vášeň se ve mně objevila znovu. Tak jak jsem se před ostatními krotila, tak tak jsem se nyní přestala ovládat.

Roztrhala jsem mu košili… a užívali jsme si celou noc.

Tento týden plný koupání se v moři, vyhřívání se na sluníčku, procházek po ostrově jsem si užila vážně moc.

***

Ahoj holky... jelikož už mě nenapadají jiné zápletky, tak to budu nucena ukončit. tedy... bude to končit asi až třicátým dílem, ale končit to nemusí... stačí, kdyyž napíšete do komentářů svůj nápad! Předem všem moc děkuju.

Vaše KristenCullen



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 28. kapitola (Svatební cesta):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!