Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 24. kapitola

na strOme


Milující zrádce - 24. kapitoladalší díl... po delší době... doufám, že jím nikoho neurazím....:D

24. kapitola – Pokažené? Slabé slovo…

„… naprosto navždy!“

Od teď jsme byli oficiálně manželé. Honem nás našly Esmeiny ruce, následně Arovy, Carlislovi a zbytku rodiny.

Pak ale Alice strnula. Postupně ještě Edward a Aro. Všichni se koukali jedním směrem. Nikdo si nevšímal mého tázavého výrazu. Podívala jsem se tedy tím samým směrem.

Byli tam… celá garda. Demetri, Jane, Alec, Chelsea, Afton, Corin, Felix, Heidi, Renata, Santiago. Byli tam i další – Michaelle, Cathrine, Elisabeth, Lucia a Claire – mé kamarádky se svými druhy. Stáli tam všichni… všichni se sešli, aby mi zničili nejdůležitější den v životě (v existenci).

Mí příbuzní se postavili do volné řady. Útvar gardy ze rozestoupil. V čele nyní byl Caius. Marcus zde asi ani nebyl, nebo s ním něco Caius udělal. To vážně teď nevím. Bála jsem se, ale ne o sebe, nýbrž o svou rodinu – ať už oficiální, nebo neoficiální.

„Bratře. Jane mi řekla, co se stalo ve tvé pracovně. Zprvu jsem jí to sice moc nevěřil, ale když to mlela skoro tři měsíce… začal jsem se tomuto tématu více věnovat. Pověděla mi úplně všechno.“ Ujal se slova Caie.

„O – co prosím? Co ti pověděla?“ tázal se ho diplomaticky Aro.

„Pověděla mi o tvém plánu změnit postupně všechny upíry v takzvané vegetariány… Donutit je? To jsi Vážně chtěl?“

„Nemyslíš, že je to přehnané? Mým snem, bylo pouze to, aby se dobrovolníci stali vegetariány. Nikoho bych nenutil… a byl bych rád i za poloviční vegetariány. Lidí ubývá – až na Čínu, tam je víc a víc lidí a navíc se tam zabývají klonováním… - i já sám jsem díky statistikám polovegetarián. Nemohl bych někoho nutit…“ ohrazoval se Aro.

„Tys – tys zneuctil naši pověst? Ty se živíš i zvěří? Fuj…“ odfrkl si Caius. Dále jsem zaujatě poslouchala rozhovor bratří Volturiů, když tu do mě Alice jemně šťouchla loktem.

„Bello, připrav si štít…“ šeptla mi.

„Bratře, a co Isabella? Tu jsi nenutil?“ vysmíval se dále Arovi Caius.

„Bratře, ale vůbec ne. Bella dostala Příkazem se sem pod nějakou záminkou dostat… neříkám, že jsem jí k tomu nepošťouchl, ale… nenutil jsem ji!“

Po těchto slovech Caius zvedl nad hlavu tři prsty. Náhle na můj štít narazily čtyři různé útočící schopnosti.

Caius byl evidentně zmaten krachu osvědčených schopností. Zřejmě mu Aro neřekl, že jsem štít.

„Víš, bratře, neboť jsem cítil, že chystáš vzpouru – nechal jsem si pár tajemství pro sebe.“ Řekl trochu s vítězoslavným podtónem. Náhle - mě dotýkajíc se Aro – promluvil znovu.

„Odřekni své poskoky – proti mé dceři jsou stejně krátcí a pouze se ti vysílí.“ Kladl velký důraz na slovo dceři.

„Strýčku, kde je otec?“ zeptala se Alice úzkostlivě.

„O – zlatíčko, ty jsi tu též? Tvůj otec se ve Volterře. Neboj, má tam tu nejkomfortnější celu. I s přísunem potravy – běhají m tam myši a krysy.“ Alice úzkostlivě nakrabatila obličej. Vypřávěla mi, že její otec právě tyto živočichy nesnáší.

„Isabello, tvůj otec…“ to slovo vyslovil s neskrývaným odporem, „…tvůj otec tam půjde ostatně také! Vlastně, asi celá ta tvoje rodina… včetně manžela. Jinak mnoho štěstí do nového společného života… Isabello a Edwarde. … jen tak mimochodem. Ty tam s ním nebudeš!“ vyhrožoval dál. Být bez Edwarda? Bez Alice? Esme? Rose? Emma? Jaspera? I Carlislea? To mě rozohnilo…

„Ani nápad…“ udělala jsem nečekanou věc. Abych to upřesnila… sama jsem ji nečekala. Něco ve mně se probudilo a udělalo to tlakovou vlnu a Caie to odfouklo jeden kilometr daleko.

Dvacet pět párů očí na mě zvědavě koukalo...

***

další díl tu bude oficiálně 7.7., ale  pro ty, kteří jsou nedočkaví je tu odkaz:

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/milujici-zradce-25-kapitola-nova-sila/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 24. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!