Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 23. kapitola (Svatba)


Milující zrádce - 23. kapitola (Svatba)Další díl.... s názvem svatba

23. kapitola - Svatba

Všechny pozvánky jsou odeslané a potvrzené; květiny nakoupené a naaranžované; prstýnky připravené; svatebčané usazeni do svých pohodlných židlí; Carlisle - který oddává - i Edward na mě čekají na zahradě pod květinovým obloukem.

Najednou někdo zaťuká na dveře.

„Bello, pojď... je čas." Vklouzla do mého pokoje Alice, která celou svatbu perfektně zorganizovala i připravila. Alice, která mi pomáhala se připravit, upravit a s různými jinými maličkostmi - se kterými bych si nevěděla rady...

„Ano, jistě... ale ještě tu není Aro, kdo mě odvede?"

„Neboj se. Je tu za Deset sekund... Ahoj strýčku! Povedeš Bellu... přesně za pět vteřin po mě." Arop se jí nesnažil odporovat, jen přikyvoval.

„Bello, moc ti to sluší. Omlouvám se za zpoždění, ale ve Florencii byla strašná kolona - tedy, většinu tvořila Marcova a Caiova garda. Trvali na tom - že ikdyž tě jedu zkontrolovat inkognito - musím mít gardu. Ale utekl jsem jim. A neboj... jen tak mě nenajdou. Nezkazí ti svatbu."

„Vítám Tě. Chyběl jsi mi. Tak... asi bychom už měli jít, jinak Alice bude zuřit..." usmála jsem se.

Pomalým volným krokem jsem sešla ze schodů. Myslela jsem, že když mě povede k oltáři Aro, tak budou všechny pohledy upřené na něj, ale opak byl pravdou... všichni koukali jen a jen na mě. Mě ale  zaujal pouze jeden pohled... a to pohled mé vytoužené a dlouho neviděné lásky - celý den mě k němu Alice nepustila.

Cítila jsem, jak mi snad poskočilo srdce radostí, že ho vidím a že je v pořádku. Také jsem cítila, jak mé oči svlažily kapičky slz. Opět jsou tu. Musela jsem si vzpomenout na tu chvíli, kdy jsem je v očích měla prvně - v mém upírském životě. Ta chvíle, kdy jsem psala dopis Edwardovi...

Né, na to přece nesmím myslet... nikdy! Tohle jsou totiž jiné slzy... to jsou slzy štěstí. Bílé slzy...

V Edwardových očích se leskla touha, vášeň, pýcha... láska.

Neměla jsem na ty smutné chvíle myslet... teď mám sto chutí se touto uličkou rozběhnout za mým vytouženým cílem, za mou láskou, za okrasou mého šedého života... za Edwardem. Ještěže mě Aro držel...

Na pomalou píseň - ne obyčejný svatební pochod, ale Debussyho Clair de Lune - jsem prošla celou uličku ozdobenou snad miliony květin. Frézie, růže, lilie, orchideje, v mísách s vodou dokonce lekníny... Vonělo to tu taky úžasně - právě po těchto květinách.

Carlisle začal pronášet svou řeč, pak Edward pronesl svůj slib:

„Isabello Swanová, slibuji ti, že tě budu ctít a dělit se s tebou o vše. Budu tě milovat navždy. Přijmám tě jakou svou choť. Vítej do mé rodiny."

„Já - Isabella Swanová - si beru tebe - Edwarde Cullene - za svého právoplatného manžela. Slibuju, že tě budu milovat navždy. Naprosto navždy!"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 23. kapitola (Svatba):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!