Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 22. kapitola (Otec)

Miley


je tu dvaadvacátý díl, je sice trochu krátký a nic moc se v něm "NEDEJE"

22. kapitola - Otec

„Hm... zajímavé. A pak mě poslal sem, protože mi to pořád nešlo? To je od něj velmi milé. Mám ještě větší pocit, že mu něco dlužím. Jak se mu jen odvděčím?"

„To vážně nevím... zkus třeba mu vrátit rodinu, kterou nikdy neměl. Dovol mu, aby se stal tvým... otcem. Pokud by tě to moc neobtěžovalo." Navrhl mi Edward.

„Víš, že to není vůbec špatný nápad. Já to tak udělám... občas spolu za ním pojedeme do Volterry, občas on přijede na návštěvu k nám... budeme si volat. Jako správná rodina, jako vy." Pronesla jsem k rodině.

„Ano, to je rozhodně dobrý nápad, Bello." Chválila mě Alice. „Ale budeš tam muset znovu a požádat strýčky a otce o propuštění. Pokud odmítnou... budeme tam my.  ...Neboj, vrátíme se všichni."

„No dobrá... ale jsem přece na misi - musím mít nějaký čas pro její splnění." Podívala jsem se šibalsky na Edwarda.

„Alice, myslíš, že bychom mohli termín svatby přiblížit... tak na... pozítří?" zeptal se jí Edward a Alice zakývala - kladně- hlavou.

„Moje práce je časově omezena... Esme, pojď mi prosím pomoct." Usmála se  na mě - děkovně.

Rozhodla jsem se - přesně za týden vyrazím. Teď už ne jako Isabella Swanová, ale jako Bella Cullenová. Tak moc se těším.

„Musíme nechat natisknout pozvánky... kolik? Bello, kolik?" pomalu hysterčila Alice.

„Nevím, jak velká ta svatba bude. Kolem 20-ti lidí?"

„Není to málo? Ale co mám s tebou dělat... koho chceš pozvat?"

„Ara, Kate, Irinu, Eleazara, Carmen, všechny Cullenovy..." usmála jsem se, „...a asi i Tanyu nějaké Edwardovy přátele?"

„Ano i Tanyu by bylo slušné pozvat... a Edwardovy přátele... asi Petera, Charlote, Alistaira, Siobah, Liama, Maggie... a Vladimira se Stefanem. To jsou naši rodinní známí... však je brzy poznáš. A s Arem by mohla přijet i jeho manželka - Suplicia, ne?" rozmýšlela se Alice - a byla při tom legrační.

„Jistě, sice to není 20 lidí/upírů, ale těch dvacet pozvánek nech udělat. Určitě máte - s Esme - nachystaný nějaký vzor?"

„Jistě..." zašmátrala v šuplíku, „Líbí?" ukázala mi pozvánku. Byla smetanově bílá se stříbrnými okraji. Uvnitř bylo napsáno: Bella a Edward - odteď spolu a navždy. Pak ještě místo konání - u Cullenů na zahradě - a čas konání - 1. Srpna v 18,30 hodin.

Takže zítra...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 22. kapitola (Otec):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!