Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 20. kapitola (Den D)

Lol


Milující zrádce - 20. kapitola (Den D)Fanfáry prosím!!!! je tu 20.díl!!! na osalvu se podíváme zpět do Forks! prosim komentujte...

20. kapitola -  Den D

Konečně! Je tu ten den, který jsem tak dlouho očekávala. Den, kdy se konečně setkám s Edwardem. Dostala jsem úkol, tentokrát už oficiálně. Jane už si na nic nestěžovala, ba ani nic nepověděla o Cullenových. Asi si to rozmyslela,protože ji pokaždé Aro zasypal argumenty tipu: Jak by se sem dostali? Co by tu dělali, když jsem je já opustila?...

Jsem tak ráda, že už nebudu muset být pod neustálým ostřížím zrakem Caie i Marca. Jsem ráda, protože je to blízko... brzy, už brzy... budu s ním, s nimi. Tak moc se těším.

„Isabello - Bello - nemůžu si pořád zvyknout, odpusť. Takže, Bello, je čas, abys znovu opustila rodné doupě." Zasmál se Aro, když se se mnou loučil - oficiálně. Když jsme se loučili společně - neoficiálně -, tak přidal ještě: „Budeš mi chybět. Jsi jako má dcera. Alice mi tu nechala pozvánku na svatbu, tak doufám, že ti nebude vadit, když se tvůj... otec? tam podívá? Nevadí ti to? Beru tě totiž jako dceru, víš!?"

„Jistě, Aro. Beru tě jako velmi blízkého člověka. Sice jsem tě nenáviděla, bála se tě a takové věci, ale po tom co jsi pro mě udělal... jsi jako otec. Moc ti děkuju... Musím jít! Odlítám za půl hodiny." Loučila jsem se. „A... uvidíme se na svatbě." Dodala jsem a usmála se. Vyběhla jsem z pokoje, z pevnosti. Na letišti jsem byla asi za deset minut... z Volterry do Florencie je to docela dobrý čas - měla jsem ale dobrý důvod - láska, to je nejlepší palivo!:D

Let byl vcelku krátký - rozhodně kratší, nežli ta cesta sem. Těšila jsem se jako malé dítě na Vánoce, ale asi i víc. Božínku... zase uvidím Edwarda. Uvidím Alici, Rose, Esme, Emma, Jaspera... a Carlislea. No... s tím si to budu muset ještě vyřídit. Proč mi nic ani nenaznačil? Já jsem si pak dělala výčitky zbytečně... téměř. Opustila jsem Edwarda, to bylo trestuhodné. Chudáček se trápil...

Malé zakolísání a pak lehký dopad mě upozornili, že jsme přistáli. Letěla jsem do New Yorku, kde jsem se potkala s Alicí. Domluvily jsme se již ve Volteře. Jely jsme vybrat šaty, svatební šaty.

Prolezly jsme snad všechny módní salóny, všechny butiky... kdybych byla člověk, už bych umřela únavou. Jenže žádné šaty nebyly pro Alici moc dobré. Říkala, že nejsou vhodné. Že Edward čekal dost dlouho a že potřebuje velkou oslavu, vše perfektní. Prý se nemám bát, že vše zařídí. Tak to nechám na ní, stejně mám jiné věci, kterými bych se chtěla zabývat.

Nakonec se Alici žádné nelíbily, tak si je navrhla sama se slovy: „Že mě to nenapadlo hned!" donesla jejímu oblíbenému návrháři, předala instrukce a mohly jsme jet domů.

Jely jsme rychle, jak to jen šlo. Přes den jsme nakupovaly, v noci jely - to znamená, že jsme mohly jet neuvěřitelnou rychlostí. Alice měla půjčený Carlisleův mercedes, tak jsem si vzpomněla na ono Porsche, kterým jsem jela do Volterry.

„Alice, ráno se zastavíme v Seattlu, ano?"

„Ano, proč?" ptala se celá zvědavá, ale po chvíli zavýskla. „Jupíííí! Bello, moc ti děkuju! Děkuju, je vážně nádherné!"

„Alice, ještě jsem ti ho nekoupila! Nešil! Třebe ho neseženeme!"

„Ale ano, neboj!"

Tak jsme se stavily v Seattlu a koupili Alici nové auto. Krásné kanárkově žluté Porsche. Jela jím domů, tak jsme řídila Mercedes.

Byla jsem celá šťastná, když jsme míjeli ceduli s nápisem Forks. Projeli jsme celé město a přijeli před dům. Čekala tam na mě celá rodina.

„Vítej, Bello!" přihnaly se ke mně Rose s Esme.

„Vítej doma, lásko!" políbil mě Edward.

***

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/milujici-zradce-21-kapitola-navzdy/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 20. kapitola (Den D):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!