Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 18. kapitola (Překvapení)

Stephenie Meyer


Milující zrádce - 18. kapitola (Překvapení)DOSTALA JSEM SE K POČÍTAČI!!!! HURÁ!!!! je tu díl, ve který jsem ani nedoufala že bude! není nic moc, ale určitě budete překvapeny! krásné počtení... nevím, kdy bude další...:(

18. kapitola - Překvapení

„Vítej, Isabello." Promluvil Aro.

„Ehm... děkuji. Ale... myslím... že není čas pro oslavy. ...Můžeme si promluvit?" mluvila jsem k Arovi. Jane se opět štěkavě a kousavě  zasmála. Aro se na mě významně podíval. Ukázal k velkým dveřím do jeho pracovny.

„Děkuji. Musím říct hned nazačátek... že... že jsem zklamala. Jak říká Jane, jsem další co podlehla." Aro se mým slovům zasmál.

„Víš Bello, asi máš problém. Řekni mi, proč jsi odtamtud odešla? Co tě k tomu vedlo?"

„Víte, já jsem je nechtěla ztratit. Varoval jsi mě, že se přijdete podívat. Nemohla jsem t připustit. Chtěla jsem je chránit."

„Hm... velmi zajímavé. Lidské city se ukázaly i u Tebe. Zůstaň tu s námi, budeme slavit." Oslavy? Proč? Nesnáším to, je to za trest?

„Můžu se zeptat, co se bude slavit? Nebo proč?" zeptala jsem se poskakujícího a evidentně šťastného Ara.

„Hm... asi...NE! Nemůžeš se zeptat." Zasmál se. Nevím proč, ale připomínal mi Alici. Dál jsem se neptala. Raději.

Byla jse zavřená v pokoji, který mi patřil i dříve. Pořád se něco slavilo a lezlo mi to krkem. Nechtěli mě odsud pustit. Měla jsem dvě možnosti. Buď tam s nimi slavit - na což jsem neměla náladu, ani buňky; nebo být zavřená v pokoji a rozjímat o své existenci. Hádejte co jse si vybrala!?

Bylo asi 10 hodin a Aro si mě zavolal k sobě. Byl vážný.

„Hm... Isabello," byl zamyšlený. „Něco tu pro Tebe mám." Podával mi přeložený papír. Rozevřela jsem jej a tam stálo. Odpusť! Jsme blíž, než si myslíš.

„Odpusť? Jsme blíž? Kdo je blíž? Co to má znamenat?" najednou mi to docvaklo Cullenovi. Ach ne, to ne.  „ONI jsou tady?" dávala jsem velký důraz na to slovo.

„Ano." Řekl vážně Aro.

„Nech je prosím jít. Dám ti za to vše, co mám."

„Vážně?"

„Ano."

„Chci ten prsten. Ten co máš na ruce." Podívala jsem se na Ara nevěřícně.

„Vše, jen to ne!" pronesla jsem hrdě.

„Je to tvá volba." Pronesl svým medovým hlasem a zasmál se. Nevím proč jsem si toho všimla, ale poskok co tu dnes měl službu, zatáhl za sametovou stuhu připevněnou někam... nic se nedělo - chvíli.

Zeď za mnou se rozestoupila.

„Áááááá Bello, tolik jsi mi chyběla." Výskala Alice.

„Alice, co to děláš? Co tady děláš? Jde vám o krk."

„Ale né. Bello neblbni! Strejda by nám neublížil." Rozesmála se svým zvonivým hlasem.

„Strejda? Co to má znamenat?"

„No, asi ti to líp vysvětlí Carlisle s Arem."

„Edwarde? Co se děje?" koukla jsem se, jestli má Edward na ruce prsten. Měl! Rozzářla jsem se jako sluníčko.

„Nevím, Bello. Poslechněme si je." Pokynul směrem k Carlisleovi a Arovi.

„No, víš Bello, Aro k nám občas pošle své oblíbené upíry na „převýchovu". Stala ses favoritkou. Aro se snaží předělat všechny upíry na vegetariány, jenže se bojí, že by se mu všichni vysmáli, tak posílá jen své oblíbence, aby se naučili žít lepší život (existenci)."

„Aha. Takže abych to schrnula. Jsem Arův oblíbenec a tys vše věděl? Jak jsi to uchránil před Edwardem?"

„No pochopila jsi to dobře. A před Edwardem... no nebylo to tak těžké, protože Edward od prvního okamžiku myslel jen na tebe. Nemám pravdu?"

„Ano. Od okamžiku, kdy jsem tě prvně viděl, jsem nemyslel na nic jiného, než na tebe."

„To je tak dojemné." Otevřely se dveře a v nich stála Jane.

***

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/milujici-zradce-19-kapitola-male-problemy/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 18. kapitola (Překvapení):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!