Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 17. kapitola (Přivítání)

Plakát 2


Milující zrádce - 17. kapitola (Přivítání)další díl je tu... a znovu moc prosím o komenty, moc je nepíšete ... tady je zatím poslední díl,který jsem napsala a asi i poslední do konce školního roku. jak uz jsem psala, nemuzu na pocitac, protoze mam problemy s Nj... mrzi mě to, vase KristenCullen

17. kapitola - Přivítání

Let byl tak zdlouhavý... nevím, jestli trval pouze hodiny, nebo třeba měsíce. Celou dobu jsem si přehrávala naše společné okamžiky a zážitky. Nejčastěji přehrávanou byla ta, ve které mě Edward žádal o ruku... nebo ta, ve které jsme se prvně políbili. Pokaždé mi tekly potůčky slz po sněhově bílé tváři... stékaly, stékaly až na límeček halenky. Halenky, kterou jsem dostala od Edwarda - proto jsem si ji také vzala.

Najednou se mě dotkly teplé ruce...

„Slečno, prosím, opusťte letadlo. Jsme ve Florencii." Promluvila letuška, podle tónu jejího hlasu už po několikáté.

„Oh, pardon." Zvedla jsem se, vzala jsem si své příruční zavazadlo a vylezla z letadla. Pod schody na ě čekal autobus, který mě měl dovézt k hale. Nastoupila jsem. Teprve tam jsem si všimla, že je noc - protože tam byla rozsvícená světla. To byla výhoda, protože jsem si mohla půjčit auto.

Půjčovna byla non-stop, takže to byla další věc, kterou jsem nemusela řešit. Při výběru auta jsem měla jedinou podmínku, aby bylo rychlé - tedy, to nejrychlejší co tady měli. Bylo to Porsche kanárkově žluté. Mě na tom nějak nesešlo, ale Alici by se moc líbilo. Vzpomínky se ke mně vracely neustále, bez přestání.

Vše se mi zdálo až moc jednoduché... příliš. Ve Forks bylo zataženo, ve Florencii tma, auto hned k půjčení... asi jsem paranoidní.

Už jsem na místě - cesta sem z Florencie mi trvala hodinu a deset minut - a jsem ráda, že tu nejsou se mnou. Zabouchala jsem na bránu města. Dva hlídači v kápi ji otevřeli. Jeden z nich mi zaklepal na okénko.

„Co potřebujete ve Volteře?" zeptal se.

„Jedu za šéfem. Jsem Isabella... Isabella Swan - Volturi." Načež ho ten druhý odstrčil a odhrnul si z obličeje kápi.

„Vítej zpět, Bello."

„Felixi?" pokynula jsem směrem k bráně hlídači.

„O, jistě. Jeď. Za chvíli se uvidíme." Řekl Felix.

„Co? Ty tu kost znáš? Seznám mě s ní." Vyzvídal a žadonil druhý hlídač od Felixe.

„Hele, brácho, s tou bych si bejt tebou moc nezahrával." Šeptal mu zpět Felix.

To mě rozesmálo - trochu a po dlouhé době. Zajela jsem do soukromých podzemních garáží - pod hradem. Byl tam pikolík - vystoupila jsem a hodila mu klíče.

„Odvezte ho zpět do půjčovny ve Florencii." Řekla jsem.

„Jistě, madam." Ach ti lidé... jsou tak nepoučitelní!

Nastoupila jsem do výtahu... ve druhém patře ke mně přistoupila malá Jane - málem zrudla vzteky.

„Neboj, nejsem tu na dlouho." Pošeptala jsem jí, načež se štěkavě zasmála. Chápu jí. Udělala jsem jí radost tím, že jsem Cullenovým také podlehla - tudíž selhala.

Vystoupila patro přede mnou, naštěstí... a jsem v patře, které jsem potřebovala. Giana na recepci již byla v pozoru. Pro to jsem měla vysvětlení - Felix. Teď jsem zvědavá, co mě čeká za dveřmi.

Vstoupila jsem do místnosti, která byla narychlo ozdobená všelijakými konfetami. Byli zde Aro, Marcus, Caius, Felix... ti byli veselí. Dále tam byli Jane, Alec, Demetri, Heidi a mnoho dalších, kteří se koukali buďto nenávistně, nebo znuděně.

„Vítej, Isabello." První promluvil Aro.

*** Ještě jednou prosím o komenráře...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 17. kapitola (Přivítání):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!