Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 16. kapitola (Dopis)

stmivanibylujgi


Milující zrádce - 16. kapitola (Dopis)další díl... podle mě je to strašně dojemný, ale já jsem to psala a tak jsem si to až moc živě představovala... až moc živě... moc si to užijte

16. kapitola - Dopis

Ještě ve zlatnictví...

Když jsem platila, v kapse mi zavibroval mobil. Podívala jsem se na displej, kdo mi to volá. A kdo jiný než... Edward.

„Ano, lásko?" přijmu hovor.

„Lásko, už jste skončily s nakupováním?"

„Ano, teda alespoň já. Nevím jak Alice." Odpověděla jsem. Alice naznačila, že už pojedeme domů.

„Tak Alice taky ponakupovala. Proč?" dodala jsem.

„Tak se potkáme na parkovišti, za 5 minut?"

„Dobře, jsem moc zvědavá. Alice není!" dodala jsem, když jsem viděla, jak se Alice tvářila. Vůbec ne kriticky, dokonce i nadšeně.

„Tak za chvíli, pa, lásko."

„Miluju Tě."

Vyběhly jsme na parkoviště, kde se opíral Jasper o Carlisleovo auto. Přitáhl si Alici k sobě a něžně ji políbil, mě ukázal, kam mám jít. Ukazoval na stříbrné Volvo, přesněji Volvo c30. Tedy mě se víc než to auto líbil jeho majitel a řidič, ale to auto taky nebylo úplně k zahození. Přiběhla jsem k němu, otevřela jsem dveře, vytáhla řidiče z auta a vášnivě ho políbila.

„Chceš řídit?" zeptal se mě, když jsme se přestali líbat.

„Můžu?" zeptala jsem se ho nazpět.

„Jistě, proč ne!?"

Řídila jsem tedy až domů. Auto jelo rychle, tak jsme byli i brzy doma.  Tam jsem schovala prstýnky v šatně - u Alice. Zbytek dne jsem věnovala Rose a Emmovi. Noc s Edwardem - tulili jsme se, líbali...

Další den jsme se dohodli, že pojedou na lov a já pojedu nakoupit  ještě nějaké drobnosti, co jsem zapomněla. Chabá výmluva, já vím. Tento den jsem věnovala Carlisleovi, Esme  a Jasperovi. Moc jsme si to užili, i s Edwardem.

„Lásko, chci abys věděl, že ať se stane cokoliv... Miluju tě." Řekla jsem mu v posteli.

„Já tebe. Víš, nerad to na sebe bonzuju, ale jsem pyšný. Jsem pyšný, protože tě mám."

Ještě jsme se fotili - tím foťákem, co vám tu fotku hned vytiskne. Poslední památka na cestu. Všichni na jednom snímku, usmívajíc se... šťastná rodinka.

Noc jsme si užili mnohem intenzivněji. Nevím, co si Edward myslel, že mi mé chování vracel stejně. Hlavní bylo, že se nebránil. Chtěla jsem si ho užít, poslední chvíle strávené ne jako zrádce a jeho oběť, ale jako snoubenci - zamilovaní, mírumilovní budoucí manželé.

Je ráno, moje rodina odjíždí na denní výpravu za potravou. Edward se sice nechtěl ode mě hnout ani na krok, ale Emm a Jazz ho přemluvili - za což jsem jim byla vděčná.

Už jsou pryč... jsem tu úplně sama. Je čas napsat dopisy na - dočasnou - rozloučenou. Zaběhla jsem k Alici do šatny a vyndala prstýnky z mezi jejích halenek. U Carlislea jsem si vzala papír a pero. V kuchyni jsem si sedla za stůl a  začala psát.

Milovaná rodino,

Jste pryč asi hodinu a už mi chybíte. Důvod mého odchodu je důvod mého příchodu. Teď si myslím, že by se Emmett smál. Přišla jsem sem za jiným důvodem, než se odnaučit pít lidskou krev. Když to mi hodně pomohlo. Hlavní důvod je jeden rozkaz, který bych nejraději neslyšela. Byla jsem naprosto oddaná členka gardy Volturiů. Proto mě každý úkol od nich nesmírně těšil, jak to bylo i s tímto. Na začátku - když jsem vás ještě neznala. Nyní velmi lituji. Oni by přišli. Nejraději bych zůstala navždy, ale moje srdce poroučí: Zachraň své milované!  Poslouchám své srdce, ale asi i rozum. Není mi líto, že jsem vás poznala - to naopak. Lituji všeho, čím jsem vám jen sebemíň mohla ublížit.

Omlouvám se tedy a prosím. Přemýšlejte o tom, že bych se mohla vrátit. Je to pro mě velmi důležité. Mám zde nejlepší kamarádky, milovanou osobu, milované rodiče, milované bratry a sestry.

Prosím ještě o jednu věc: Nezlobte se na mě.

S láskou, vaše Bella.

A ještě jeden: adresovaný přímo mé jediné lásce.

Milovaný Edwarde,

Miluju tě a moc mi chybíš. Jak již jsem psala v dopisu pro tvou rodinu - moc se za vše omlouvám. Doufám, že až se vrátím, bude ještě možnost si tě vzít za manžela. Já vím, musí být obtížné to překousnout. Moc se omlouvám, znovu. Ach... právě mi upadla slza na papír. Jsem asi jediný upír, který může plakat. Je mi po tobě smutno, když tě nemám u sebe vteřinu, a tak nevím, jak přežiju celý měsíc bez Tebe. Měsíc, zhruba tak dlouho bude trvat má výprava pro poklidný život do konce věčnosti. Už teď se celá klepu. Né že bych se bála o sebe, ale o Tebe. Bojím se, že tě ztratím. Na posteli máš malý dárek. Je to prsten. Pokud mi odpustíš, nasaď si jej. Ten prsten zapadá do toho, který mám teď na ruce já. Pořádně jej prozkoumej, třeba mi pak odpustíš snáz. Je mi toho tolik líto. Doufám v další shledání. Klepu se ještě z jednoho důvodu. Mám abstinenční záchvat - nejsi tu už tak dlouho. A zřejmě tě ještě dlouho neuvidím. Miluju Tě opravdově, vášnivě, stále víc. Nikdy jsem city k nikomu z vaší rodiny nepředstírala, prosím věř mi. Vzala jsem si s sebou pár fotek: naši společnou - celá rodina, a naši - jen nás dva. Bude tak snazší pro mě přežít tak dlouhou dobu bez vás. Vrátím se sem, pokud to půjde.

Tvá navždy milující,

Bella

Tak, a je dopsáno. Roznesla jsem dopisy na správná místa - pro celou rodinu do obýváku na stůl, pro Edwarda k nám do pokoje na postel. Z krabičky jsem si vzala mou část prstenu a nechala ji otevřenou na stole. Znovu mi ukápla slza. Nevím, co se to se mnou děje. Kdybych tu zůstala ještě chvíli, neodešla bych. Odešla jsem na chodbu, otevřela okno a vyskočila ven. Běžela jsem lesem - u sebe jsem měla pouze peněženku, ve které byly nějaké doklady a kreditní karta od Ara. Stejně jsem ji hodlala použít pouze na zaplacení letenky a prstýnků.

K mému štěstí-neštěstí mi letělo letadlo za půl hodiny po vstupu do letištní haly.

Já jsem brečela, sice jen malé potůčky, ale i tak... myslím, že jsem jediná.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 16. kapitola (Dopis):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!