Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 15. kapitola (Prstýnky)


Milující zrádce - 15. kapitola (Prstýnky)další kapitolka... znovu prosím o komenty a děkuju za ty, které jste daly do těch předchozích. hezky si to užijte!:)

15. kapitola - Prstýnky

„Kdepak jsi, lásko?" volal mě Edward.

„Jsem v šatně, lásko." Odpověděla jsem mu spěšně. Alice se pustila do vybírání oblečení nejen pro ni, ale i pro mě. „Alice mi vybírá nějaké šaty. Je docela nevýhoda se tu s ní potkat." Alice vedle mě nepatrně zavrčela. „Promiň," šeptla jsem jí.

„Můžu za vámi?" ptal se.

„Jistěže," odsouhlasily jsme obě s Alicí. Vstoupil dovnitř bez košile, ale jakmile si toho Alice všimla... okamžitě po něm jedno modrou hodila.

„Víš, lásko, rozhodly jsme se s Alicí, že pojedeme nakupovat."

„Hm... dobrá. Můžeme jet s Jazzem s vámi? Podíval bych se po novém autu. Představoval bych si něco modernějšího, rychlejšího... nevím ještě co, ale my to vybereme." Přemýšlel.

„Jistě," aspoň nepromarníme tolik času spolu.

„Vyrážíme hned." Zablýsklo se Alici v očích.

„Dobrá, jen to řeknu Jazzovi a Carlisleovi." Potvrdil.

„Dobrý nápad," řekla mi Alice, když Edward odešel.

„Dík, myslela jsem, že by to mohlo bavit všechny." Usmála jsem se na ni.

Jeli jsme tedy do Seattlu. Jeli jsme Carlisleovým mercedesem, řídila Alice. Kluky jsme vyhodily před jejich oblíbeným autosalonem a jeli jsme dál. Přijeli jsme do podzemních garáží velkého nákupního domu. Vylezly jsme a vešly do víru mnoha různých obchodů, ale první co jsem chtěla navštívit, bylo zlatnictví. Alice samozřejmě ihned věděla kde je, a tak mě k němu vlekla.

Vstoupily jsme dovnitř a já zůstala udiveně stát ve dveřích. Alice mě musela odtlačit - což mě probudilo - aby se do obchodu vůbec dostala. Ihned jsem se vzpamatovala a sebevědomě odešla k pultu. Prodavačka ke mně přiběhla se slovy: „Můžu Vám nějak pomoci?"

„Jistě, měla jsem představu... dva prstýnky, které do sebe zapadají. Máte něco takového?"

„Ehm... jistě. Ale asi poslední pár. Podívám se, počkáte?"

„Jistě." Odpověděla jsem.

„Myslím, že dostane tučné spropitné. Je velmi ochotná." Pošeptala jsem Alici. „Teď mi došlo... Alice, budeme se muset ještě postarat o alibi." Alice se na mě zářivě usmála.

Po chvíli asistentka přinesla dvě krabičky. V jedné byly dva prstýnky - takové... až moc složité, a taky tenké. V té druhé byly také dva, ale ty se mi zamlouvaly mnohem víc - dohromady měřily alespoň centimetr, byly docela jednoduché.

„Dalo by se na ně něco vyrýt? Šlo by to tady?" ukázala jsem na ty, které se mi zamlouvaly.

„Jistě, ale to dělá vedoucí. Zavolám ho, jestli chcete."

„Ano, jistě. Budete velmi laskavá." Vytáhla mobil a za pár chvil se zde objevil starý šedivý muž.

„Dobrý den, jsem Andrew Jacoby. Alishia mi říkala, že by jste si přála něco vyrýt na tyto prstýnky?"

„Ano. Na jeden: Bella, na druhý: Edward. Půjde to? A ještě dovnitř vyrýt Navěky spolu a Navěky milován? Prosím!"

„Jistě, ale bohužel to nebude hned..."byla jsem trochu zklamaná. „Myslím, že by to mohlo být tak do dvou hodin hotové." Rozzářila jsem se.

„Děkujeme, kdy budeme platit?"

„Až si pro to přijdete. A nebojte, pan Jacoby je kapacita."

„Dobře, jsme tu za dvě hodiny. Zatím nashle." Rozloučily jsme se s asistentkou.

„Vybrala jsi dobře, Bello." Pochválila mě Alice.

Za ty dvě hodiny jsme si obstaraly alibi - nakoupily jsme mnoho oblečení nejen pro nás. Alice byla velmi nadšená, a já vlastně taky protože jsem jí mohla udělat radost. Vyzvedly jsme tedy prstýnky, byly přesně podle mých představ. Všechny nápisy na svém místě... dokonalé.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 15. kapitola (Prstýnky):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!