Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 12. kapitola (Novinky)

Sraz Ostrava!!! 24


Milující zrádce - 12. kapitola (Novinky)další díl, trochu retrospektivní... vracíme se zpět ke 13. červenci. ráno se Bella dozví radostnou novinu, bylo to už v minulém díle, ale tady je to rozvedené více.... Příjemnou četbu. a jedna malá prosba: Prosím, komentujte! je to palivo na které jedu a pomalu dochází, protože minulý díl jste moc nekomentovaly! Dík.

12. kapitola - Novinky 1.

Jak již jsem řekla. Dnes je 13. července. Tento den mi naprosto změnil den. Hned ve dvou věcech.

Hned ráno si mě zavolal Carlisle do pracovny.

„Ano, Carlisle. Co jsi potřeboval?"

„Bello, dnes je tvůj den. Rozhodl jsem se - jako zakončení tvé odnaučovací kůry -, že půjdeš do školy s ostatními."

„O-o-h. Carlisle, to jsem tedy nečekala. Vážně můžu? Já ale nevím, jestli to zvládnu..."

„Bello, ty to zvládneš. My ti věříme." Věříme, věříme... ta slova mi hlavou lítala celý zbytek dne. Oni mi věří... je to zlé...

„Děkuji." Nezmohla jsem se na nic jiného. Byla jsem sama sebou ohromená.

„Pojď to říct zbytku rodiny," vybídl mě.

„Dobře." Rozešli jsme se tedy dolů do obýváku, kde už na nás všichni čekali.

„Bello, gratuluju! To je vážně báječná zpráva. Už se tak těším." Rozběhla se za mnou Alice.

„Ano, skvělá zpráva, lásko!" souhlasil Edward.

„Alice, já jsem to chtěla říct sama."

„No promiň, ale je to tak dobrá zpráva. Musela jsem to říct. A Edward by si to stejně přečetl v něčí mysli." Obhajovala se.

„Bello, lepší zprávu jsem neslyšela od té doby, co mě Emmett naposledy požádal o ruku." Shodila mě na podlahu Rosalie. Ačkoli jsme se spolu malinko oddálily - po tom, co jsme se dali s Edwardem dohromady - jsme stále byly veliké kamarádky. A to to dokazovalo. Měla jsem ji moc ráda.

„A budeš chodit do třídy se mnou, nebo Edwardem?"

„To ještě nevím. Pomalu to rozdýchávám."

„To je tak... prostě skvělé."

„Gratulujeme, Bello!" vyskočili zpoza gauče Emmett a Jasper v klaunských oblečcích a s různými proprietami.

„Wow. Emmette, kde jste to tak narychlo sehnali?" tázala se jich Alice.

„To jsem tu měl schované. Z dřívější doby."

Po celý zbytek dopoledne jsme se bavili. Nebyla to oslava, to bych nepřežila, ale příjemná konverzace. Odpoledne mi Edward řekl, že pojedeme do Port Angeles na procházku. Alice mě ve tři hodiny přesně vzala do její nové připravovací místnosti - do té, která vznikla sestěhováním mě a Edwarda. Začala mě upravovat. Natočila mi vlasy, nalíčila mě... zkrášlila mě celkově. Měla pro mě nachystané úchvatné šaty. Byly po kolena, květované.

Edward na mě čekal dole v obýváku. Když jsem sestoupila po schodech z patra, málem mu spadla brada. Načež se Emmett strašně začal smát.

„ha, ha... Edwarde,... vidíš, jak se tváříš... fakt super... tenhle xicht mě musíš naučit..." vysoukal ze sebe Emmett v záchvatu smíchu. Načež Edward zareagoval znuděným obličejem, ovšem na mě se usmál.

„Jsi okouzlující!" pronesl vznešeně.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 12. kapitola (Novinky):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!