Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 10. kapitola (Upss)

arolikesbunn


Milující zrádce - 10. kapitola (Upss)další díl je tady... Bella se líbala s Ewdardem, viděla je při tom Tanya

10. kapitola - Upss

Co to jen bylo, to jiskření mezi námi? Ptala jsem se neustále sama sebe. Přes noc byl v lese, a když se vrátil, choval se divně. Ne před Tanyou, ale když jsme byli sami, spolu.

„Edwarde, nezajdeme si na lov?" však víš, mám žízeň a sama se bojím! poslala jsem, mu vzkaz. 

„Dobře, jak chceš." Vyběhli jsme ruku v ruce z domu. Zaběhli jsme hlouběji do lesa a zastavila jsem se - tam, kde jsem si byla jistá, že nás nikdo z domu neuslyší.

„Edwarde, co se to jen děje? Proč se ke mně tak chováš?"

„Co se děje?... to je dobrá otázka. No, já se zřejmě zamiloval..." zamyslel se a já se na něj usmála. „Ale nejsem si jist, jestli ke mně chováš také lásku, nebo to je jen čistá nenávist vůči Tanye!?"

„To si o mě myslíš? Že jsem to včera jen hrála, abych odpudila Tanyu? Já taková nejsem, Edwarde. Ale jestli si tohle o mně myslíš, tak to nemá cenu." Řekla jsem smutně. Skoro jsem vzlykala.

„Ale Bello, tak jsem to nemyslel... podívej se na mě. Usměj se. Prosím odpusť... ale ne!"

„Co se děje, Edwarde? Zase jsem něco provedla?"

„Ne, ty ne!"

Po chvíli na místo kde jsme s Edwardem stáli v objetí, vstoupila Tanya.

„To ne! Edwarde, jak jsi mi to mohl udělat? Vážně je to pravda? Vy dva, spolu?" rozvzlykala se. „No počkej! Já jsem tě varovala!" najednou přestala vzlykat a skočila po mně. Snažila se mi utrhnout hlavu, zničit mě, ale nedařilo se jí. Zaprvé ji Edward táhnul ode mě a zadruhé to Alice viděla a poslala sem Jaspera. Podařilo se mu ji uklidnit natolik, že ji Edward za mě doslova serval.

„Tanyo, chováš se, jako bych ti patřil. Co si o sobě myslíš? Víš, tohle není fér! My za to nemůžeme, my si neurčujeme, do koho se smíme a nesmíme zamilovat! Je to tak těžké pochopit? Ale je jedna důležitá věc: Nikdy jsem Tě nemiloval." Spustil na ni verbální sprchu Edward, zřejmě ho rozlítilo, co se tu teď seběhlo. Nevím to jistě - nevidím mu totiž do hlavy -, ale je možné, že se o mě bál?

„Díky," řekla jsem všem.

„Nemáš zač, Bello. Už patříš do rodiny. Nevím, jak jsi to dokázala tak rychle, ale ano. Když s námi budeš chtít zůstat, budeme moc rádi!"

„Ó, tak to jste mě překvapili! Budu moc ráda," pokud mě ještě budete chtít. domyslela jsem si.

„A Bello, omlouvám se za své chování. Ještě jednou."

„Edwarde, to je dobré!" a políbila jsem ho. Esme koukala sice trošku vyjeveně, ale nejvíc to prožíval Jasper. Smál se - ne nahlas - a poskakoval. No, nebylo divu, když všichni byli šťastní.

Po chvíli Edward polibek ukončil. Co se děje? zeptala jsem se ho v myšlenkách.

„Jasper ti to poví sám."

„Díky, díky Bello! Díky tobě je i Edward úplně šťastný. Vlastně, díky tobě jsou šťastní všichni. Je to jak z nějaké uhozené venezuelské telenovely." Tomu se všichni zasmáli.

„Pojedeme domů?" zeptala jsem se.

„Ano, už mi to tu leze krkem." Odpověděl mi Edward.

„My ještě ne. Asi tu pobudeme ještě do konce týdne. Pokud nás tu budou ještě chtít." Zasmál se Carlisle.

„Nebojte se Carlisle. Budeme jen rádi, že tu zůstanete. Bello, je mi to moc líto. Nemohla bys tu zůstat aspoň den?" ptal se Eleazar.

„No..." podívala jsem se na Edwarda, „... asi ano." Odpouštět je božské...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 10. kapitola (Upss):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!