Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Meluzína - Epilog

Alice and porsche by Horse


Meluzína - EpilogEpilog z pohledu Sarah. Naposledy příjemné čtení přeje domcamerci.

Epilog

Sarah

Bubnovala jsem bledými prsty do volantu a čekala, až se v pokoji ve třetím patře konečně zhasne. A taky nebude v dosahu parku živá duše.

Za poslední dva roky se toho dost změnilo. Žila jsem se svým dementním bratrem natrvalo u táty a jeho manželky Mely. Někteří jí říkali – Bello, ale mě to nějak zvlášť nevzrušovalo. Naše matka si totiž může podat ruku s Jasperem na začátku jeho vegetariánské kariéry. Teda, ono to ani dneska není ani nic slavného, ale to mu říkat nebudu. Každopádně žila na Aljašce s Denaliovými, daleko od mraveniště lidí. Řekla, že s námi nebude bydlet pod jednou střechou, dokud si nebude jistá, že zvládne naši vlastní, kolující krev. Marně jsem jí to vymlouvala. S celou rodinou pak do mě akorát ryli, že jsem napůl člověk – jako kdybych za to mohla – takže si nedovedu představit, jak silná a bolestivá je jejich žízeň… Bla, bla, bla. Všechno jsem pouštěla jedním uchem sem a druhým tam, protože kecy v kleci mi nepomůžou přežít tátovo manželství s Meluzínou Swanovic, teď už Cullenovic. Nutno dodat, že ta ženská je jako upír ještě otravnější a nesnesitelnější. Je tak šílená optimistka a všechno je fajn… Žijí s tátou na svém zaláskovaném obláčku, na který nikdo nemůže. Je mi zle, když se na ty jejich zamilované, zlatě zářící pohledy dívám. Div jim nekape jed z brady.

Mělo to sice výhodu toho, že mi táta všechno dovolil, protože se s ním dalo snadno vyjednávat. Byla jsem jeho holčička a on byl můj poddajný tmel. Například jsem ho přemluvila, aby mého vlčího ex Joshe nezabíjel a dokonce mu ani neudělal ze života peklo. Moje blbost.

Ale dobře. Jestli máma tvrdí, že s námi nemůže žít a dokonce se vzdá kvůli tomu i času s námi, bude to asi dost vážné a ví, co dělá. Kdyby jednomu z nás ublížila, nikdy by si to neodpustila a čistí upíři jsou v emocích chodící katastrofy. Hlavně, že bude v pohodě.

Conor zrovna přeskočil dvě třídy, protože je údajně geniální… Já osobně si myslím, že jeho inteligence je míň, než podprůměrná. Blbeček. Naštěstí máme pokoje každý na jiné straně baráku. To je taky pozitivum. Matka nás nutila, abychom měli ložnice vedle sebe, protože prý musíme být v kontaktu a sbližovat se. Fuj.

„Konečně,“ zašeptala jsem. V okně toho hajzla zavládla tma. Teď ještě, aby usnul, ale u čoklů je to rychlé. Nesnáším je… Otisk? Co to vůbec, kurva, nakonec je? Zní to úchylně a praxe je ještě horší. Viděla jsem akorát Joshe s razítkem a inkoustovým polštářkem, jak té jeho děvce dělá otisk na čelo.

„Pěkná noc,“ ozvalo se vedle mě a dveře bouchly. Vyjekla jsem a nadskočila.

„Ty nejsi normální,“ zasyčela jsem a vydýchávala to. Víc se mi líbila, když dělala u pohybu kravál a srdce jí bilo. Pak jsem přesně věděla, kde je.

„Kdopak to mluví,“ odvětila a usmála se na mě Mela.

„Ňaňa,“ utrousila jsem si pod nos otráveně. „Jdi pryč, Meluzíno!“ přikázala jsem jí. Zkazí moji akci.

„Co mu chceš provést?“ optala se. Co jsem říkala? Otravnější, než když byla ještě před dvěma lety člověk. Pak jsme se ale vrátili od její babičky a ona začala s tím, že už je zbytečné čekat, a že chce být s tátou navždy. A taky, že nepotřebuje být starší o další rok. Kdyby radši propadla botoxu a nebyla pořád bdělá a nedohlížela na mě. Myslím, že mámě slíbila, že na mě bude dávat extra pozor. Super, bomba, bezva, cool.

„Kdyby ti do toho něco bylo, tak bych ti možná odpověděla.“

„Ty mi to řekneš, protože to bude pravděpodobně dost riskantní a já tě nenechám, aby sis ublížila. Slíbila jsem to tvé mámě.“ Slíbila? Říkejte mi – vědmo…

Mlčela jsem a ignorovala ji. Ale moje macecha je vytrvalá.

Brousila očima všude kolem, ale ono tu toho moc nebylo. Jen pár záchytných bodů a ona je super všímavá. Za co, panebože?

„Chceš mu zničit auto?“ docvaklo jí.

„Ty jsi vážně otravná… Jo! Chci vzít tu jeho kraksnu a narazit ji na korunu stromu!“

„Brilantní plán,“ uznala. Zarazila jsem se.

„Co? To je všechno, co mi řekneš? Žádná prohibice a ani hraní si na rodiče? Nezavoláš to hned tátovi a třeba i do Bílého domu jako vždycky?“

„Ne. Už jsem se ti několikrát snažila vysvětlit, že nechci být tvoje matka, ale kamarádka. Mámu už máš. A skvělou. Miluje tě.“ V tomhle mě máma zradila. Byla s Melou kamarádka, či co. „Ale jsi pubertální výrostek, takže se to zatím míjí účinkem.“

„Haha.“ Zírala jsem na přední sklo. Vážně to nepráskne tátovi? Ten by nezuřil kvůli ničení majetku, ale protože narážení aut na stromy je dost nápadné. Ale já chtěla okázalou pomstu. Nejlepší by byly i famfáry.

„Navíc… Ten kluk si to zaslouží. Na střední mě taky jeden hajzlík podvedl. Přibrala jsem z pojídání zmrzliny a nechávala mu otevřené, nenávistné vzkazy. Až na vysoké přišel tvůj táta a já se do něj zamilovala. Byl to tak úžasný chlap.“

„Jo, to táta je,“ hlesla jsem, potěšená tím, že se mnou souhlasí. V podstatě mě v tom podporuje, ne?

„Sama to možná nezvládneš. Jsi jen poloviční upír,“ připomněla mi taktně. „Mohlo by ti to v půlce sletět. Nemáš takovou sílu a můžeš se unavit.“

„Spoléhám na touhu po pomstě.“

„Přesto… Fyzika je silnější.“

„Ale mně nestačí to auto rozmlátit…“

„Takže ho nahoru dostanu já,“ rozhodla s klidem Angličana. Vyvalila jsem oči.

„To jako vážně?“ optala jsem se nevěřícně.

„Samozřejmě. Zlomil srdce dceři mého manžela. To si začal s tou nepravou.“ Ta se teda překonala. Byla jsem tak vykolejená, že jsem slabě šeptla poděkování. „Nemáš zač. Tak jdeme na to,“ řekla mi bez průtahů a vylezla elegantně z auta. Už dávno to není dřevo. Zkoprněle jsem pokračovala za ní. Nemohla jsem tomu uvěřit. S otevřenými ústy jsem civěla na to, jak dává ruce pod podvozek černého Nissanu Navary a zvedá ho.

„Já demoluju, ty hlídáš.“

Možná, že všechny macechy nejsou tak děsné. Moje je teda nakonec pěkně krutá. V tom pozitivním slova smyslu.


Už jsem u první kapitoly upozorňovala, že tohle bude krátkej proces. To jen aby nevznikly dohady, že jsem si něco zkrátila. Já jsem sice tu povídku nesnášela, ale plány jsem dokončila. :D Přece víte, že bych nic nenechala otevřený nebo nedopsaný. Ještě jednou - mrzí mě ty dvanáctidenní časový pauzy. Snad jste u toho strávili pár příjemnejch chvil. Mějte se krásně a s některými se budu vídat dál. Však to znáte. :)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Meluzína - Epilog:

 1 2 3   Další »
24. ChantalleBooker
02.12.2017 [21:14]

Zase to okomentuji jen krátce, jelikož jdu hned na další.
Že začátku to byla trochu nuda, ale tvůj styl psaní mi to vynahradil. Docela jsem se i nasmala, ale spíš teda vládly nervy :D. To je tak, když má někdo doma rozežrané dítě a pak o takových ještě i čte :D.
Jinak se mi to líbilo, jako vše od tebe :-))). Kdybys tady ještě někdy zavítala, ráda bych se dozvěděla, kde momentálně píšeš, jestli teda někde píšeš :-).

23. Jalle
23.09.2014 [16:25]

Super Emoticon Emoticon Emoticon

22. Martík
18.03.2014 [23:51]

Domcamerci, nevím zda se ještě na tento web vracíš a tak doufám že si přečteš komenty. Tvé povídky (a četla jsem téměř všechny) jsou prostě úžasné!!! Mám období kdy se k některým povídkám ráda vracím a četla jsem je již dvakrát nebo i třikrát, to se mi zatím u jiných autorů nestalo :) Píšeš že tato povídka Ti nebyla podle gusta, ale i tak si ji zvládla na jedničku a dokázala si se vžít do pocitů mladé dívky, která má přítele s dvěmi dětmi :)Nevím na jakých stránkách píšeš nyní ale přeji mnoho inspirace i do budoucna, hlavně ať Tě to stále baví Emoticon

21. danje
01.09.2013 [2:15]

Nějak mi ty smile nešly vložit mezi věty, tak je z toho takový paskvil.

20. danje
01.09.2013 [2:07]

Do této povídky jsem se nemohla nějak dostat. Přečetla jsem všechno, co jsi dosud napsala. Meluzína byla někde uprostřed, když jsem začala číst tvoje povídky- na stránkách stmívání jsem asi rok. Nějak mi to přišlo moc klidné-ze začátku, než jsem byla u Tebe zvyklá. |Takže jsem přečetla první kapitolu a prostě to odložila. Ale dnes jsem na ni dostala chuť. Popíjím si vínko a měla jsem na to asi správnou náladu. Dříve bych udělala pár smailiků, ale po tom co jsem přečetla Tvoje vyjádření, že málokdo píše komentáře a i pablb udělá aspoň smaily, píši teď mezi obrázky nějaké slovo. Tím Tvým vyjádřením o komentářích jsem z Tebe dostala strach. a hodně respektu. To už jsi samozřejmě měla předtím, díky tvorbě, ale teď to bylo tím, co jsi napsala - vykřičela- naplno. Taky se divím, že při zobrazení povídky je třeba - zobrazilo 600 a komentů je 14.Já jsem člověk, který nedokáže sepsat souvisle ani h...
To co jsem Ti teď napsala, je otázka asi půl hodiny. A to doprčic je moje maximum. Svůj životopis jsem schopna napsat v pěti odrážkách a mám pocit,že je vše jasné. a to je mi 50. Všechny vás obdivuji.A za povídku děkuji.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. petronka91
02.05.2013 [20:25]

to bylo cool... Paráda a hlavně i sranda... Emoticon

27.03.2013 [17:25]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Lil
26.03.2013 [19:50]

Takže the end :( Myslím že na téhle povídce nebyl ani tak zajímavý děj,jako fakt, že se tu vyskytly děti :D Ze všech nejvíc mi asi přirostla k srdci Sarah...byla prostě cool :D Jsem zvědavá, jakou oddechovku budeš psát k virusu, snad nám to brzo prozradíš :)
Tak díky za další super příběh! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Ajda
26.03.2013 [19:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Seb
26.03.2013 [18:54]

Bella - Mela se nám pěkně vyvrbila, díky. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!