Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Měj oči vždy otevřené, andílku - 2. kapitola

na parod


Měj oči vždy otevřené, andílku - 2. kapitolaV této kapitole se zdá Belle noční můra, která se jí zdá po několik měsíců. Neví, co znamená, a taky se na to raději přijít nesnaží. Co když se za tím ale skrývá víc, než si myslíme? Co když je to klíč? Poodhalím taky, co vlastně je světlo života. Chcete-li vědět víc, čtěte. Ocením jak kritiku, tak i tu menší pochvalu.

2. kapitola

Noční můra

(Pohled Belly)

Už to tu bylo zase. Opět a ta samá noční můra. Byla jsem zahlcená temnotou, která mě v něm provázela. Chodila jsem stále dokola v bludišti chodeb. Všude kolem byla krev, mrtvá těla a hlavně těla mých rodičů. Ten pohled na ně byl srdcervoucí. Nedá se to popsat slovy. Bylo to k zbláznění. Chtěla jsem utéct, ale neměla jsem kam. Bylo mi hrozně. Ano, správné slovo bylo zoufalá a bezmocná. Chtěla jsem jít od toho všeho pryč. Nedalo se na to dál koukat. Běžela jsem za nějaký roh a najednou jsem spatřila postavy v černých kápích, věděla jsem až moc dobře, kdo to je. Byli to Volturiovi. Ano, ti, co se nás pokoušejí dostat do své sbírky. O něčem důležitém tam spolu debatovali. Všimla jsem si, jak uprostřed sedí nějaká postava. Bylo zřejmé, že se baví o ní. Chtěla jsem jít blíž, ale bála jsem se, že si mě všimnou a dostanou mě.

Ta postava na mě začala upírat své krásné zlatavé oči v barvě roztaveného zlata. Byl v nich vidět strach, bezbrannost a hlavně čekání na jistou smrt. Byl to chlapec. Ta tvář byla bezchybná a krásná. Když jsem si ho prohlížela pečlivěji, zjistila jsem, že je to můj bratr. To mě naprosto vyvedlo z míry. Stála jsem tam jako socha s otevřenou pusou dokořán a nevěděla jsem, co mám dělat. Jeden upír v černé kápi si mě všimnul a škodolibě se na mě usmál. V tuto chvíli jsem věděla, že bratrovi nedokáži pomoct a že se mnou je naprostý konec. S náma oběma, přesněji řečeno.

Najednou mi zazvonil budík, já sebou prudce trhla a začala těžce oddechovat. Byla jsem celá zpocená a třásla se. Do očí se mi draly slzy a začalo se to stupňovat do hysterického stavu. Takhle ten sen končil vždy a to na tom bylo to nejhorší. Vůbec jsem nevěděla, co přesně znamená. Tato noční můra se mi zdála každou noc, jen necelý měsíc jsem měla klid a byla v pohodě. A on se objeví znovu a můj stav se nadobro vrátil. Ano, díky tomu, jsem taky ty hysterické stavy měla. Rozhodla jsem se použít uklidňující metodu a to použít světlo života. Vím, že se to nemá, ale v tuto chvíli mi to bylo jedno. Potřebovala jsem se zklidnit. To je vlastně síla, díky níž pomáháme ostatním v nouzi a dokážeme je vrátit do času, ve kterém se cítili šťastní a plní života. Uvedu to na příkladu. Mé spolužačce Angele se před rokem stala nehoda a díky tomu skončila na vozíku. Byla z toho nešťastná. Chtěla znovu chodit. My ji vrátili do času, než se jí to stalo a my zabránili tomu, aby se ta nehoda nestala. A opravdu se nám to podařilo. Lépe řečeno, dokážeme cestovat časem. Je to velice mocná síla, ale to už jsem zmiňovala. S ní dokážeme ledacos, ale i ona má svou slabinu. Jako všechno, že? Má i uklidňující účinky, které chci použít na sobě. K tomu jsem potřebovala odříkat formulku, díky které tu sílu přivolám. Vím, vypadá to, jako bych byla v kostele a začala odříkávat modlitbu, ale tak to není. Možná vypadám i jako blázen. No nic, snad až to odříkám budu aspoň na několik dnů klidná.

 


 

Tak co, stálo to vůbec za něco? Zkritizujte mě a to, prosím, pořádně. Potřebuji vědět, na čem jsem. Adminům se chci opět předem moc omluvit za chyby, které mi tam naleznou a já je přehlédla. Snad jsem nepřidělala starosti.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Měj oči vždy otevřené, andílku - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!