Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Matka, dcera - Kterou miluji? - 5. kapitola

9


Matka, dcera - Kterou miluji? - 5. kapitolaS Martinkou jsme pro Vás sepsaly další kapitolu.
Co se stane, když Charliemu zazvoní služební telefon? Jde jen o něco nepodstatného nebo je to něco důležitého?
Příjemné počtení, přeje Rock a martisek.

5. kapitola

Jak se dá vyhnout malé otravné holčině, která vás ještě ke všemu chce tahat po obchodech a nakupovat? Přemýšlela jsem o nějaké náhodné viróze, ale stačilo na to jen pomyslet, objevila se z ničeho nic vedle mě a děsivě se mračila. I když nerada, musela jsem si přiznat, že jsem se ji v tu chvíli bála.

Nechtělo se mi jet domů a tak jsem po vyučování nastoupila do svého náklaďáčku a jen tak tiše seděla. Pustila jsem si rádio, které stejně posloužilo jako zvuková kulisa. Opřela si hlavu o sedačku a zírala na šmouhu na předním skle. Vím, byla to ušlechtilá činnost, ale já nechtěla jet domů Stejně bych tam byla sama, tak co?

Aniž bych to dokázala nějak ovlivnit, narovnala jsem se a střelila pohledem na skupinku úchvatných lidí, kteří právě vyšli ze školy.

Jako by zachytili můj pohled, otočili se mým směrem a podívali se. Zachytila jsem v jejich pohledech, nemohla jsem uhnout. Naštěstí to pro mě udělali oni, když se vydali dál, ke svým autům.

Oddechla jsem si, otočila klíčkem v zapalování, a po třetím pokusu mi náklaďáček s hlasitým zaburácením naskočil.

„Bezva,“ řekla jsem si pro sebe a vydala se domů. Jela jsem pomalu, protože nebylo kam spěchat. Nehledě na to, že tohle auto nedokázalo jet rychleji. Když jsem dojela domů, Charlie už tam byl, což mě překvapilo.

„Ahoj, tati,“ zavolala jsem na něj.

„Ahoj, Bells,“ ozvalo se z obývacího pokoje. Jak jinak - on a jeho baseball.

Nechala jsem vše ležet v chodbě a vydala se do kuchyně nachystat večeři. Rozhodla jsem se, že udělám rybu, protože Charlieho zásoby byly tak na dvacet let dopředu. Tak proč je nezredukovat?

***

Dovařila jsem a zavolala na Charlieho. Ihned přiběhl.

„Hm, Bells, to ale voní,“ řekl a nandal si plný talíř.

„Díky, tati,“ řekla jsem, když v tom se Charliemu rozezvučel mobil.

„Tati!“ zasténala jsem. „Žádné telefonování při jídle.“

„Ale tohle je pracovní,“ řekl pěvně a zmáčkl tlačítko přijmout.

Odešel vedle do pokoje, abych to nejspíš neslyšela. Když se vrátil, jen se mračil.

„Večeře bude muset počkat, musím jet do Port Angles,“ řekl a už si oblékal svoji pracovní bundu. Když si kontroloval zbraň, zhrozila jsem se.

,,Proč si bereš zbraň?" skousla jsem si ret. Povzbudivě se pousmál a pohladil mě po tváři.

,,Budu v pořádku, děvenko." S tím vyšel z domu a namířil si to k autu. Pozorovala jsem ho oknem, schovaná za záclonkou. Co když se mu něco stane?


Zbytek večera jsem seděla v kuchyni u stolu a snažila se dýchat co nejméně, abych náhodou nepřeslechla auto vjíždějící na cestu k našemu domu. Moje oči opět střelili na hodiny na zdi. Je pryč už tak dlouho...

A pak zazvonil telefon. Leknutím jsem nadskočila a pokusila se uklidnit svoje srdce. Doklopýtala jsem k telefonu a se zatajeným dechem ho zvedla.

„Slečna Isabella Swanová?“ ozval se hlas nějaké ženy.

„Ano?“ řekla jsem nejistě. Kdo to sakra je?

„Dcera Charlieho Swana, náčelníka policie?“ vyptávala se dál a já cítila, že je zle.

„Ano, co se stalo?“

„Tady Elisabeth Lagrie, vrchní sestra chirurgického oddělení ve Forks.“ Zalapala jsem po dechu, ano, stalo se něco hrozného.

„Co se stalo? Je Charlie v pořádku? Co se stalo?“ chrlila jsem otázky.

„Uklidněte se, slečno. Charlie Swan byl postřelen a následně převezen do naší nemocnice,“ řekla téměř klidně.

„A to mi říkáte jenom tak?“ vybuchla jsem. „Co se přesně stalo? Jak je na tom?“ vyptávala jsem se dál.

„Pro bližší informace si budete muset přijet, nashledanou.“ A pak už se ozvalo jen tůt, tůt. Ona mi to normálně položila!

Myslím, že moje srdce prodělalo srdeční zástavu. Na nic jsem nečekala a vyběhla ven. Až později jsem si uvědomila, že mám pantofle a na sobě jen tričko. Rychle jsem se vrátila, oblékla se, obula a vyrazila ven. Nasedla jsem do náklaďáčku a vyrazila do nemocnice.

Ta cesta mi připadala nekonečně dlouhá. Až když se mi podařilo zaparkovat, zamknout auto a doběhnout k recepci, vydechla jsem. Hlavně ať je v pořádku, běželo mi hlavou, zatím co jsem se nakláněla nad pult a snažila se působit klidně. Paní, která tam seděla a zrovna pokládala telefon, se na mě podívala.

„Dobrý večer. Volali mi, že je tady Charlie Swan. Jsem jeho dcera, mohla bych ho vidět?“ zeptala jsem se.

„Vašeho otce právě operují, takže musíte chvíli počkat,“ řekla mi. Svěsila jsem ramena a otočila se. Chtěla jsem odejít, ale upoutal mě doktor, který právě přišel k recepci. Tedy spíš mě upoutalo to, na co se jí ptal.

„Až dorazí slečna Swanová, pošlete ji za mnou.“ Žena se na něj zářivě usmála a přikývla. Vypadala jako zhypnotizovaná. Ani jsem se na ni nepodívala a rovnou se otočila na doktora.

„Já jsem Swanová, Isabella. Jak je na tom můj otec?“ Doktor si mě prohlídl a napřáhl ke mně ruku.

„Jsem Carlisle Cullen,“ představil se. „Pojďte, zavedu vás za ním.“


martisek <<< shrnutí >>> Rock


4. kapitola X 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Matka, dcera - Kterou miluji? - 5. kapitola:

 1
31.01.2016 [15:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!