Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Matka, dcera - Kterou miluji? - 3. kapitola

Alice a Jasper tapeta by Alice


Matka, dcera - Kterou miluji? - 3. kapitolaPo delší době tu máte novou kapitolku. Tentorát z pohledu Edwarda. Doufáme, že se Vám bude líbit. Rock a martisek.

3. kapitola - pohled Edwarda

Když jsem se dozvěděl, že na naší školu přijde nová studentka, bylo mi to jedno. To se ovšem změnilo, když jsem jí poprvé uviděl, jak vchází do jídelny.

Dlouhé kaštanově hnědé vlasy jí padaly po zádech v nepravidelých vlnkách. Byla bledá, skoro jako my, a upírala na nás svoje nádherné čokoládové oči. Vypadala jako Reneé.

Alice zalapala po dechu. „Já jsem neviděla, že přijde.“

„Vypadá jako Reneé,“ vydechl Emmett a ostatní přikyvovali. Jen já na ní tupě zíral.

Proč je ji tak podobná? Kdybych si mohl alespoň něco přečíst v jejích myšlenkách! Počkat, já nemohu číst její myšlenky? Jak je to možné? 

,,Nemůžu jí číst myšlenky," zasyčel jsem směrem k sourozencům a těžko potlačoval hysterii. Kdo ta dívka vlastně je? Proč musela přijít do tohohle města? Zrovna sem, kde upíři tvoří významnou část populace.

,,A nejsi nějakej rozbitej?" ušklíbl se Emmett. Rosalie si odfrkla. Proč zrovna mě učaroval někdo s takovou inteligencí, to nechápu, pomyslela si. Nad tím jsem musel protočit oči. Copak nic nechápou? Neví, jak je to pro nás teď nebezpečné?

,,Není důvod se něčeho obávat. Kdyby se něco mělo stát, Alice nám to řekne, viď, zlato?" řekl Jasper, když ucítil moje emoce a pak se tázavě podíval na svoji ženu.

,,Jasně. Vidím její budoucnost. Takže se připrav na Dějiny kultury - máte je společně," mrkla na mě a pohlédla na dívku sedící pár stolů od nás. Všichni jsme její pohled opětovali. Jako by poznala, že ji někdo pozoruje, zvedla hlavu od talíře a podívala se přímo na moji rodinu. 

Kdo sakra byla? A proč vypadá jako Reneé? Proč musí tato malá bezvýznamná holka otevírat moje skoro zahojené rány?
Ach, Reneé, ani nevíš, jak moc se mi stýská. 

Proč se tahle holka musela přistěhovat právě sem, proč, proč? kolovalo mi v hlavě.

„Edwarde,“ drcla do mě Alice, „musíme jít.“

„Ehm, jasně.“ Zvedl jsem se a vydal na další hodinu. Tu jsem měl s Jasperem a hned jsem toho litoval. Nebo lépe řečeno jeho. Celou dobu jsem totiž myslel na svou milovanou Reneé. A hlavně na tu bolest, kterou jsem cítil, když mi řekla, že se stěhuje. Chtěl bych jí znovu vidět, ale není to možné. Navíc netuším, kde teď je. Vždy milovala slunce, tak snad někde tam. Doufám, že je šťastná, jen na tom záleží.

„Edwarde,“ promluvil na mě Jasper a já zjistil, že už je konec hodiny. Musel jsem být hodně mimo.

Teď už zbývala jen poslední hodina. Tu jsem měl ovšem - podle Alice - s tou dívkou.

Pomalu jsem se vydal na svoji další hodinu. Dějiny kultury - velice nezáživný předmět, ve kterém se toho ani moc neděje. Sedl jsem si do jedné lavice a chvíli jen tak koukal kolem sebe a nechal svoje myšlenky volně plynout. Nevnímal jsem, co si ostatní myslí. Až na jednu myšlenku.

Jessica většinou myslela jen na sebe, na to jak je úžasná a kdo ví co všechno, ale teď to bylo jiné. ...a jak na něj zírá. Jako by ho chtěla sníst. Tak to ne, holčičko, Edward je můj...

Ignoroval jsem poslední větu a podíval se směrem, odkud přicházela ta zvláštní vůně. Její vůně.

Pohlédl jsem do čokoládových očí a myslel, že se utopím. Hned, jak si všimla, že se na ni dívám, sklopila zrak. Byla nesmělá. To Reneé nikdy nebyla. Už podle toho, jak se tato dívka chovala, jsem poznal, že není jako má Reneé. Ona milovala společnost, kdežto Isabella se všech stranila. 

Isabella mi přišla rozumná, možná až moc, kdežto Reneé a její ztřeštěnost, někdy se chovala jako dítě. Proto si taky dobře rozuměla s Emmettem. Ach, Reneé. 

Když skončila hodina, na chodbě jsem potkal usmívající se Alici.

„Co se děje?“ zeptal jsem se zmateně. Ona se jen usmála a v myšlenkách mi přehrála její vizi. 

... Já a Isabella u mě v pokoji. Usmíváme se. Najednou se k ní nakloním a z lehka ji políbím...  

„To se nikdy nestane,“ zavrčel jsem na Alici.

Usmála se. „Sám moc dobře víš, že to, co vidím, se splní.“

„Ne, pokud to bude nutné, změním budoucnost,“ řekl jsem a vydal se k autu. Alice do mě celou cestu hučela, ale já jí nevnímal. Počkal jsem na sourozence a potom jsme vyjeli domů.


Zavřel jsem se ve svém pokoji a musel pořád přemýšlet nad Isabellou. Nejen nad ní, ale i nad Renné. Pořád byla v mém srdci na prvním místě, přesto jsem cítil, jak mě k Isabelle něco táhne. A ať už se tady děje cokoli - ať už se děje se mnou cokoli, musím to zarazit dřív, než bude pozdě. To, co viděla Alice, se nikdy nesplní. Udělám vše proto, aby se to nestalo. Ochráním ji před sebou samým.

Někdo potichu zaklepal na dveře, ale nevešel dovnitř. Můžu dál? zeptal se mě Jasper v myšlenkách. Povzdechl jsem si. ,,Ano."

Zavřel za sebou dveře, přešel doprostřed pokoje a sedl si na zem, nohy zkřížil pod sebou.

,,Proč se tomu tak moc bráníš?" zamumlal a trochu se zamračil. Proč si mě najednou všichni tak všímají? 

,,Ničemu se nebráním," odsekl jsem mu podrážděně a pak si to uvědomil. ,,Promiň, nechtěl jsem... je toho na mě teď nějak moc," vysvětlil jsem svoji reakci. Jazz si povzdechl. 

,,Vím, že to pro tebe není snadné, ale to pro nikoho z nás. Chybí nám, ale už je to tak dávno," odmlčel se, ,,nemůžeš zůstat na jednom místě. Život jde dál, obzvláště u nás," zamumlal a zvedl se.

Než za sebou zavřel dveře, ještě zamumlal: ,,Mysli na to, co jsem ti řekl."


Shrnutí od martisek

Shrnutí od Rock


2.kapitola

4.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Matka, dcera - Kterou miluji? - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!