Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mám už jinou rodinu - 6. kapitola

wsdjizt


Mám už jinou rodinu - 6. kapitolaV tomto díle dostane Edward výchovnou lekci od Joshuy. Prosím o komentáře.

7. kapitola 

Ráno svítilo krásně sluníčko a já se probudil se skvělou náladou. Dnes půjdu navštívit Bellu, jen doufám, že už to Joshua vstřebal a já nedostanu jednu zprava a druhou zleva. Nasnídal jsem se dole v bufetu a vyrazil ven. Bylo devět hodin ráno a já stál před jejich domem. Teď jsem byl trošku nervózní a potily se mi dlaně.  Snad to přežiju. Zazvonil jsem na domovní zvonek a nervózně přešlapoval u dveří. Co když ještě spí a já budu vypadat jako nějaký nadrženec?

„Ahoj,“ ozvalo se hlubokým hlasem ode dveří. Byl to Joshua, tak teď jsem měl opravdu nahnáno.

„Můžeme si promluvit někde venku?“ zeptal se mě spíš ze zdvořilosti, ale jinak to byl příkaz. Tak tohle nepřežiju.

„Včera mě holky přemlouvaly, ale já ti to říct musím. Jsem rád, že se Bella zase zamilovala, ale nespěchej na ni. Prožila si toho tolik, že jsem už nedoufal, že si pustí ještě nějakého muže k sobě. Je to moje sestřička a já nedovolím, aby se jí to stalo znovu. Bella říkala, že ti o své minulosti už řekla, ale jedno určitě nevíš. Když jsem ji po tolika letech našel, nemohl jsem se jí ani dotknout, týdny jsem se nemohl ani přiblížit, aby nezačala vyvádět. Jen ti chci poradit. Bella potřebuje prostor a ty jí ho dát musíš, ona ti dá sama najevo, kdy budeš moct zajít dál. Jinak vám to přeji a budu vás respektovat,“ dokončil svůj dlouhý proslov a já si nahlas oddechl.

„Já na ni tlačit nebudu, to ti slibuju. Mně se Bella moc líbí, to hned od začátku, a budu jí dávat tolik prostoru, kolik bude potřebovat,“ ujistil jsem ho.

„Dobře, tak pojď dál, Bella už tě netrpělivě vyhlíží.“ Zasmál se a konečně se povolilo to dusno, co tady bylo.

„No konečně,“ volala Mary už od dveří a dívala se škaredě na svého muže.

„Snad jsi ho neodradil,“ dodala naštvaně a svraštila čelo.

„Nic se nestalo.“ Pohladil ji po čele, a tím jí vyhladil všechny vrásky.

„Ahoj, Edwarde.“ Smála se na mě.

„Ahoj, Mary, je Bella vevnitř?“ dodal jsem rychle, protože už jsem chtěl být radši pryč.

„Je nahoře v pokoji, druhé dveře vlevo.“ Usmála se na mě.

„Díky,“ naznačil jsem němě a vyběhl schody.

„Konečně.“ Povzdechla si, když jsem otevřel její pokoj.

„Ahoj.“ Zasmál jsem se její nedočkavosti.

„Ahoj, doufám, že sis to nerozmyslel?“ otázala se. Vypadala rozkošně, ležela na posteli v krátkých kraťáskách a tričku, vlasy měla volně spuštěné a řekl bych, že až rozcuchané.

„Nikdy.“ Zasmál jsem se a přisedl si k ní na postel. Přisunula se blíž ke mně a položila mi hlavu na nohy.

„Jak ses vyspala?“ zeptal jsem se jí a přitom ji hladil po vlasech. Přemýšlel jsem, že ji i políbím, ale možná by to bylo už moc, takže jsem se raději stáhl a spokojil se s tím, že ji mám blízko sebe.

„Dobře, ale měla jsem strach, že tě Joshua odradil.“ Usmála se a dívala se mi do očí.

„Žádný Joshua mě nemůže odradit,“ pošeptal jsem jí, aby to slyšela jenom ona.

„Nepůjdeme se projít?“ navrhl jsem jí, protože jsem nechtěl, abychom byli posloucháni.

„Dobře,“ odpověděla a přešla ode mě ke skříni. Začala si stahovat tričko, až jsem se zalkl. Najednou se zarazila a otočila se zpátky na mě.

„Otočíš se, prosím?“ Poslala ke mně prosebný výraz a já se poslušně otočil. Za sebou jsem cítil vítr, takže se oblékala upíří rychlostí. Za celou dobu jsem se neotočil, až se mě dotkla její ruka, která mi naznačila, že se již mohu podívat.

„Děkuji,“ zašeptala, ale dál nic neřekla. Určitě věděla, že bych se jí chtěl dotknout, ale nebyl jsem si jistý. Musel jsem jí dát čas, aby mě začala brát jako svého přítele, který jí neublíží a který ji miluje.

 

 


Omlouvám se, že je tak krátká, ale v dalším díle se přehoupneme v čase dále, tak jsem to musela rozdělit. Prosím o komentáře.

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mám už jinou rodinu - 6. kapitola:

 1
6. DAlice
20.02.2013 [20:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2013 [19:39]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon
už sa veľmi teším na pokračovanie... Emoticon

4. Seb
12.02.2013 [16:36]

Moc jim to přeju. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS
12.02.2013 [16:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
12.02.2013 [13:50]

Hlavě,že jsi přidala další.To,že je kratší nějak překoušu,ale prosím o další díl.Jsem nenažraná??Určitě. Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
12.02.2013 [12:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!