Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Magie lásky - 2. kapitola

Já jako napůl upírka by Rosabella Larrin Cullen.


Magie lásky - 2. kapitolaTak tady přidávám další kapitolu. Moc díky za komentáře, jsou pro mě povzbuzení, abych jsem dala novou kapitolku. ;D

Kapitola 2: Návštěva

 
Pohled Edwarda

 
Stál jsem tam ještě pěknou chvíli, a pak jsem se rozběhl domů. Nemohl jsem uvěřit tomu, co jsem viděl. Ta dívka, s kterou sedím – Bella – je víla. A k tomu, ještě vládne ohni, tudíž víla ohně. Ve všech knihách, které jsem četl, bylo napsáno, že ohnivé víly mají za poslání ničit upíry, tudíž i mě. Až do dneška jsem na ně nevěřil. Vlastně, tu vílu jsem potkal i včera večer, došlo mi. Seděla na tom souhlasném stromě, ale neukázala se mi tak jasně. Škoda, že uletěla, mohl jsem si s ní povídat.

 

Kruci, co to povídám, ona mě může zabít mávnutím prstu. Neměl bych s ní trávit čas, pomyslel jsem si, ale mé podvědomí zareagovalo bolestí tak silnou, že mě to překvapilo. Nemůžu být do ní zamilovaný, přece ohnivé víly a vlkodlaci jsou nepřáteli číslo jedna pro upíra.  A taky bych měl varovat ostatní, problesklo mi hlavou. Ale uvědomil jsem si, že jsem jí dal slib, že to nikomu neřeknu. A já ten slib splním. Řeknu jen, že jsem potkal ohnivou vílu a ne, že jsem potkal Bellu.

 

Už jsem byl skoro u domu, tak jsem zpomalil, ale něco bylo špatně. Asi přišla návštěva. Proboha, tady jsou ještě nějací upíři? To snad není možné, dnešek je čím dál tím horší. Doběhl jsem k domu a vešel dovnitř. Celá moje rodina byla v obývacím pokoji a k tomu tu byly ještě dva upíři – návštěva.

 

Byl to pár, šlo to vidět. Dívka byla tmavovlasá, jen o trochu vyšší než Alice. Z myšlenek ostatních jsem zjistil, že se jmenuje Corin. Muž byl vysoký, asi jako Jasper. Byl také tmavovlasý a dobře stavěný. Prý se jmenoval Randall. Oba dva měli zlaté oči jako my, takže byli vegetariáni. Alespoň to. Podle myšlenek s nimi každý vycházel dobře.
„Jsou moc milí, žijí tady asi rok. S lidmi se moc nevídají. Dobře se s nimi povídá. Corin má dar – psychický štít – a halí sebe i Randalla. Proto neslyšíš jejich myšlenky,” informovala mě myšlenkami Alice.
„Jo, a mají adoptovanou dceru, ale tu s sebou nevzali. Ví o tom, že jsou upíři, ale je ještě člověk. Ráda bych jí poznala. Doufám, že chodí na střední se mnou na nějakou hodinu,” dodala a už plánovala, jak se s ní seznámí.
„Hm,” odpověděl jsem. Na víc jsem se prostě nezmohl. Chtěl jsem uniknout do svého pokoje, ale slušelo se, abych si s nimi povídal.

 

O své dceři moc nemluvili, nevím proč. Asi nechtěli, abychom jsme o ní moc věděli. Nakonec, asi o půlnoci se rozloučili, a vydali se na cestu domů. Konečně jsem unikl do svého pokoje. Stále jsem nemohl uvěřit tomu, že jsem skutečně viděl vílu. Jak jsem tak seděl ve svém pokoji, cítil jsem touhu být s ní. Až po nějaké chvíli jsem si uvědomil, co to znamená. Zamiloval jsem se do ní. Našel jsem si téměř po století svou lásku. Musím ji vidět. Hned teď. Vyskočil jsem oknem a rozběhl se temnou nocí za jejím pachem.

 

 

 

Pohled Belly


Doletěla jsem domů a přeměnila se do podoby člověka. Pak jsem se zavřela v pokoji. Musela jsem přemýšlet. Jestli ho opravdu miluju, tak ty city nedokážu zapírat moc dlouho. U mě jsou silnější než u člověka. Tak jsem přemýšlela asi do půl jedné ráno. Pak jsem se přeměnila a ve svém pokoji si hrála s plamínky. Nechala jsem je poletovat po pokoji, tančit okolo mě.

 

Potom jsem uslyšela kroky, které nepatřily rodičům. Byli na lovu, a vrátí se asi dneska odpoledne. Řekli mi to, když se vrátili od Cullenových. Než jsem stihla něco udělat, už byl v okně Edward a nevěřícně zíral do pokoje, na ty plamínky. Okamžitě jsem je zhasla.
„Skutečně, je to ohnivá víla,“ povydechl si pro sebe.
Jak jsem se mu dívala do očí, tak jsem v nich viděla lásku, která byla pro mě. Ale v jeho očích bylo ještě něco víc. Byla tam něha, ale také smutek. Tan smutek byl asi z toho, že se zamiloval do víly, která má upíry zabíjet a ne milovat. Ale milovala jsem ho, i z těch mála slov co mi řekl a já řekla jemu. Tak jsem otevřela okno a nechala ho vklouznout dovnitř.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Magie lásky - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!