Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lowe 4ever - 5. kapitola

Edward and Bella by Jelda


Lowe 4ever - 5. kapitolaTak, po konečně trochu kratší době další díl. Jakou blbost Bella udělá?

5. Lehko se dáme oklamat tím, co milujeme

Byla zábava sledovat Edwarda při sledování Pirátů z Karibiku. On normálně mluvil s postavami. Bylo to, jako bych měla soukromé kino. Byla to opravdu zábava. Několikrát jsem vyprskla smíchy a on se na mě pak zaraženě koukal a mumlal něco ve smyslu, jestli jsem normální. Co jiného jsem měla v té situaci dělat? Ke konci filmu jsem čekala na vtipné scény a potom se až rozchechtala.

„Nemohl by sis s nimi povídat míň nahlas?“ zeptala jsem se ho. Zaraženě se na mě podíval a poté přikývl. Na chvíli si opravdu dával pozor, pak to ovšem začalo nanovo. Film skončil a já kdybych nevěděla o čem je nazpaměť, bych vůbec děj nevěděla. Celou dobu jsem sledovala Edwarda.

„Nechceš se podívat ještě na něco?“ zeptal se.

„Dům u jezera?“ vylovila jsem svoje oblíbené DVD. Přikývl.

„Doufám, že se ti to bude alespoň trochu líbit,“ usmála jsem se.

„Myslím, že ano,“ řekl. Pustila jsem to tedy. Ty reklamy nacpou už vážně všude. Pomalu jsou už i na spodním prádle. Film konečně začal a já se jako vždy vžila do příběhu. Jak já to miluji. Bezmyšlenkovitě jsem položila hlavu na Edwardovo rameno. Začal mě hladit po vlasech.

„Kdy se mají tvoji rodiče vrátit?“ zeptal se.

„Kolem sedmý,“ odpověděla jsem mu zamyšleně.

„Ještě hodně času,“ řekl. „Chtěl bych něco zkusit.“ Zvedla jsem hlavu a podívala se na něj.

„Co?“ zeptala jsem se zvědavě. Začal se pomalu přibližovat, srdce mi začala divoce bušit. Zastavil se těsně u mích rtů. Čekal, mohla jsem se odtáhnout. To jsem ovšem v téhle chvíli nechtěla. Toužila jsem jen po jednom. Spojil naše ústa. Začala jsem mu polibek vášnivě oplácet. Zamotala jsem ruky do jeho vlasů a přitáhla si jej co nejtěsněji k sobě. Ani nevím, jak jsme se tam dostali, ale najednou jsem byla ve svém pokoji a ležela na posteli. Mozek mi přestal pracovat a já se nechala stáhnout do hlubin vášně.

 

Nemůžu uvěřit, že jsem to opravdu udělala. Vždyť jej neznám pořádně ani dva dny. Neslibovala jsem si snad, že s tím počkám. Chtěla jsem až po nalezení opravdové lásky. Ale já ho miluji. Vždyť to už vím. Tak co řeším? Pohledem jsem zavadila o hodiny a zděsila se. Panebože, jen to ne. Otočila jsem se na Edwarda. Ležel vedle mě a zamyšleně mě pozoroval.

„Rodiče se za chvíli vrátí,“ řekla jsem smutně.

„Tak to abych se vypakoval z domu. Asi by nebyli rádi, kdyby mě zde našli,“ usmál se a políbil mě.

„Ne to by nebyli,“ odpověděla jsem. Zvedl se a začal hledat své oblečení, poházené po celém pokoji. Já začala dělat to stejné. Jen co odjel a zabočil za roh, objevilo se tátovo auto. Oddychla jsem si.

„Ahoj Bells,“ pozdravil mě nadšeně.

„Ahoj tati, jak bylo v práci?“ zeptala jsem se.

„Dneska se nastalo nic zajímavého,“ odpověděl mi. Zívla jsem.

„Já si asi půjdu lehnout. Jsem unavená,“ řekla jsem a vydala se do pokoje. Jsem zvědavá na zítřek…

 

Zabočovala jsem na parkoviště a zastavila na obvyklém místě. Vystoupila jsem a všichni se na mě jako na povel otočili. Vydala se za mnou Jessica.

„Ahoj,“ pozdravila jsem ji.

„Ahoj,“ odpověděla mi. „Tak jsi mu taky neodolala?“ zeptal se. Vytřeštila jsem oči.

„Co?“

„Edwardovi. Promiň, že jsem ti to neřekla předtím. Moc se o tom tady nemluví. Edwarda si to rozdal už snad se všemi holkami na škole. Je to hrozný děvkař,“ odpověděla mi. Hlasitě jsem polkla. A do prd…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lowe 4ever - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!