Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lowe 4ever - 3. Kapitola

fffffffffffffffffffffffffffffffff


Lowe 4ever - 3. KapitolaPromiňte že jsem tak dlouho nenapsala další díl. Doufám že jste na tuhle povídku nezanevřeli a přečtete si v pořadí již 3. díl.

3. Každý den je boj. Před očima musíte mít stále cenu pro vítěze

„Ahoj,“ pozdravil mě Mike hned jakmile jsem vystoupila z auta.

„Ahoj,“ usmála jsem se na něj.

„Tak ty jsi mluvila s Cullenem?“ zeptal se mě.

„Máš s tím snad nějaký problém?“ naštvaně jsem odsekla.

„Ne, jen že on se na tebe celou dobu co jsi přijela divně dívá,“ zadíval se do země. Ohlédla jsem se a opravdu uviděla Edwarda opírajícího se o Volvo a čumící se na mě. V té chvíli, jsem si připadala jako opice v ZOO. Podívala jsem se mu rovnou do očí a začala se v tom topazu topit. Usmál se. Urychleně jsem se zadívala do země a zčervenala. Co to se mnou dělá?

„Tak ať. Na mě se dívá tolik lidí,“ zamumlala jsem.

„To se nedivím,“ řekl a odešel. Prohrábla jsem si nervózně vlasy a vydala se na hodinu. Všechny, jsem zcela v pohodě zvládala. Přišel čas oběda. Rychle jsem se přesunula do jídelny a zařadila se do fronty.

„Ahoj,“ pozdravil mě vesele, sametový hlas a já leknutím nadskočila.

„Promiň, nechtěl jsem tě vyděsit,“ omluvil se.

„Ahoj, já jsem už od rána trochu vyděšená. Chtěl jsi ještě něco jiného nežli mě jen pozdravit?“ zeptala jsem se šeptem.

„Vlastně ano, nechtěla by sis se mnou a mými sourozenci sednout?“ zeptal se s nadějí v hlase. Přikývla jsem. Zářivě se usmál a mě se zase vehnala růž do tváře.

„Sluší ti, když se červenáš,“ řekl. Zčervenala jsem ještě více. Zasmál se. Dostala jsem se na řadu a tak jsem si vzala vodu a jablko, pak jsem se s Edwardem vydala za jeho sourozenci.

Se všemi jsem si potřásla rukou a představila se jim. Bylo mi s nimi velmi příjemně. Po třech minutách si mě zcela získala Alice. Dokonce se jí podařilo, mě donutit, s ní jít nakupovat. Už teď toho lituji. Podle toho co o ní vím, tak je nakupovací maniak. Ale stejně si já nebudu moct nic koupit, zas tak bohatá rodina my nejsme.

„Země volá, Bellu,“ mával mi rukou před očima Emmett.

„Vnímám,“ oznámila jsem mu.

„Dobře, takže co tomu nápadu říkáš?“ zeptal se zvědavě.

„Jakému nápadu,“ to by mě zajímalo.

„Nepůjdeme na hodinu? Už je čas,“ vyhrkl Edward vyděšeně. Ten nápad musel být pořádně praštěný. Přikývla jsem a zvedla se ze židle.

„Stejně, se jí na to v nejbližší době zeptám,“ zavolal na Edwarda Emmett, hned poté jsme vyšli z jídelny.

„Na co se mě zeptá?“ začala jsem ihned vyzvídat.

„Na nic. Pusť to z hlavy,“ odpověděl mi Edward.

„Já na to přijdu. Klidně se vrátím do jídelny a zeptám se ho,“ řekla jsem nenuceně a otočila se na patě. Opravdu jsem chtěla za Emmettem jít. Edward mě chytil za ruku a otočil si mě k sobě.

„Řeknu ti to, ale až časem. Jen s ním prosím, nemluv,“ zašeptal. Díval se mi rovnou do očí a já nemohla jinak. Prostě jsem přikývla. V téhle chvíli bych přikývla na vše. Donutila jsem se, odvrátit pohled a ten se zastavil na jeho rtech. Byl tak blízko. Srdce se mi, při pomyšlení co by mohl udělat, rozeběhlo na plné obrátky. Usmál se, jako by mi četl myšlenky, ale nic neudělat.

„Měli bychom jít na hodinu, jinak přijdeme pozdě,“ řekl a pustil mě. Až teď, jsem se odtáhnul, jsem si uvědomila, že jeho ruka byla hrozně ledová. Ale to nebylo nic, proti tomu, co se v té krátké chvíli dělo, jako bych jasně viděla ty jiskry které kolem nás poletovali.

Zatřepala jsem hlavou. Bells, nemůžeš se zamilovat. Máš na to dost času.

Když jsme došli ke třídě, již byly dveře zavřeny. Podívala jsem se na hodinky a zjistila že přicházíme o tři minuty později. To bude trapas. Edward se na mě povzbudivě usmál a zaklepal na dveře. Poté je otevřel.

„Promiňte, že jsme přišly o chvíli později, zakecali jsme se,“ usmál se zářivě na učitele.

„Příště, ať se to neopakuje,“ odpověděl učitel a zvědavě si nás měřil. Co si, proboha myslí, že jsme dělali? Když jsem si uvědomila, jak to muselo vypadat, když jsme přišly společně a ještě pozdě, zčervenala jsem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lowe 4ever - 3. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!