Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovely - Gracefull Vampires 3.kapitola

Sraz Ostrava!!! 11


Lovely - Gracefull Vampires 3.kapitolaDalší dílek letí.... tenhle je dle mého názoru zatím nejvtipnější... užijte si ho

3.kapitola – Nákupy

Potřebujeme nakoupit oblečení, knihy, CD, a hlavně auto! Ještě že máme těch peněz tolik… Jely jsme znovu do Seattlu. Alice říkala, že v Port Angeles není žádný obchod s oblečením. To samozřejmě nebyla pravda, ale dnes byl den jen k radosti Alice.

Z obchodního domu jsme vylezly o celých sedm hodin později. Alice je nakupovací maniak a to doslovně. Mě a Rose zavřela do kabinek a tuny a tuny oblečení. Když jsme si oblékly nějaký nový kus, musely jsme vylézt z kabinky a ukázat (a zatočit se) Alici. Pak si šla zkoušet Alice, ta náš názor nepotřebovala, nejlíp totiž věděla, co jí sluší a co ne! Já s Rose jsme zatím šly sehnat něco na odvoz. Koupily jsme si auto (Volvo c30, černé). Rose chtěla vlastní a rychlejší auto, ale náš dům měl malou garáž. Všechno to zařizování okolo auta trvalo tři další hodiny. To by mě zajímalo, kolik obchodů stihla Alice mezi tím vykoupit. Než jsme s Rose stačily zaparkovat, už na nás Alice mávala od východu. Byla jak vánoční stromeček. Poskakovala tam před vchodem na jedné noze. Rychle jsem přepočítala, kolik těch tašek vlastně měla. Bylo jich třicet šest a to jenom s oblečením + byly naplněny až povrch. Zhrozila jsem se. Asi si budeme muset najít práci, s tímhle nákupem se nám pěkně zúžily úspory. Jestli nás budou chtít Volturiovi najít, nebudou muset používat Demetriho (stopaře), aby nás našel. Bude docela stačit, když půjdou po největších útratách ve světě, tak nás brzy najdou!

Alice běžela k autu a no, to snad ne, ona měla za sebou schované boty. Lépe řečeno osmnáct krabic s botami. Už slyším ty fanfáry, dostali jsme se na první příčku žebříčku největších útrat světa…

Rozhodly jsme se, že půjdeme do školy, abychom nebyly tak nápadné. Já s Alicí bychom šly do druháku, zatímco Rose by šla do třetáku.

Druhého dne jsme se jely do školy přihlásit. Tedy nejdříve se zeptal, jestli mají volná místa, pak dohodnout všechny formality a odjet domů. Zaparkovaly jsme a vystoupily z auta. Na parkovišti bylo jen pár lidí a kolem nás procházelo nějaké sympatické děvče, tak jsem se jí zeptala. „Ahoj. Prosím, kde je tady kancelář?“ „A-a-ahoj,“ asi jsem ji trochu zaskočila. „Paní Copeová má kancelář tam!“ a ukázala na malé dveře uprostřed velké budovy. „Děkujeme, já jsem Alice. Těší mě!“ „I mě těší, jsem Angela.“ „Já jsem Bella.“ Představila jsem se. „Rose.“ Pozdravila Rose. „Vy sem budete chodit? Nikdo o vás nemluvil!“ zeptala se nesměle. „Chceme se přihlásit.“ Přikyvovala jen Alice. Zazvonilo. „Jé, tak ahoj, už musím jít!“ „Ahoj.“ Odpověděly jsme sborově, až jsme se tomu musely zasmát.

Přihlašování proběhlo hladce, bez jakýchkoliv problémů. Mohly jsme spokojeně domů. Lehla jsem si na svou novou postel, a zaposlouchala se do nového CD – Debbusyho Clair de Lune. Relaxovala jsem a psychicky se připravovala na zítřek.

pozn.: Promiňte mi, prosím, že sem nedávám odkazy na další kapitoly. Ještě je nemám všechny přepsaný a nechci Vás nechat dlouho čekat. Kdyby jste si je přečetli všechny najednou, museli by jste čekat... Díky, že to stále čtete.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovely - Gracefull Vampires 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!