Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Life after death - 1. kapitola

Ashley Greene


Life after death - 1. kapitolaDemetri je, jak je známo, věrný svému pánovi, Arovi. Ten mu dává různé úkoly, aby zabíjel, ať už lidi nebo upíry. Jenže co když jednoho dne dostane od Ara úkol, aby zabil mladou, čtrnáctiletou dívku, která ví o upírech? Jak to dopadne? Je to naše spoluautorská povídka... Přejeme vám příjemné čtení. Vaše patulka13 a PetraCullen.

Zrovna když jsem se vracel zpátky do hradu, všichni šli z hlavního sálu, a tak jsem se následoval.

„Demetri," ozvala se přeslazeným hláskem Jane. „Aro tě potřebuje, máš jít za ním."

„Dobře," odsekl jsem jí. Neměl jsem na ni ani trochu náladu a hned jsem kráčel za Arem.

Jakmile jsem vešel do hlavního sálu, Aro spolu se svými bratry seděl, jako vždy, na trůnech a živě o něčem diskutovali. Vím, že Aro nemá rád, když ho někdo přerušuje, tak jsem čekal, než domluví. Po chvíli si mě všiml a usmál se. To se mi vůbec, ale vůbec nelíbilo.

„Demetri, konečně jsi tu,“ přivítal mě hned s úsměvem.

„Pane,“ oslovil jsem ho, „co potřebujete?“ Aro se významně podíval na své bratry, ale nic neříkal. Zase se o něčem bavili, tentokrát potichu. Poté si Aro stoupl a přešel ke mně.

„Demetri, vím, že jsi nejlepší z mé gardy. Proto jsem pro tebe vybral speciální úkol, který určitě zvládneš,“ začal a já jsem poslušně poslouchal.

„Pošlu tě do Anglie, budeš mít za úkol zabít jednu malou, lidskou holku, který ví o nás mnoho,“ domluvil a potěšeně se na mě usmál. Neviděl jsem v tom žádný problém, protože o naší existenci nesmí vědět žádný člověk, a tak jsem přikývl.

„A kdy pojedu, pane?“ optal jsem se slušně. Hlavně, abych ho něčím nenaštval.

„Už zítra, můj milý.“ Zase se na mě usmál. Znovu jsem přikývl a odešel do svého pokoje, abych se mohl nachystat. Možná bych si mohl zajít ještě na krátký lov, aby se něco nestalo. Nachystal jsem si věci. Moc dlouho mi to netrvalo, a tak jsem si zašel na ten lov. Měl jsem štěstí. Potkal jsem mladého kluka, který se na mě díval docela vyděšeným pohledem.

„Nezabíjejte mě, prosím!“ prosil mě a ještě k tomu se na mě díval smutným pohledem. Zřejmě bude rodině chybět, napadlo mě. Ignoroval jsem to a s chutí jsem se mu zakousnul do lákavé krční tepny. Chlapec měl dost velkou výdrž, protože sebou docela dlouho mlel, ale poté už to vzdal. Ani moc nekřičel… Když jsem se vracel zase do hradu, přemýšlel jsem o tom úkolu, co mi Aro dal.

Byl jsem tak zamyšlený, že jsem si skoro nevšiml, že jsem u sebe v pokoji. Sedl jsem si na koženou, černou sedačku a pořád jsem přemýšlel o té mladé dívce, které zítra skončí život. Po všech těch staletích mi najednou přišlo divné někoho zabít. Vzít mu jeho život, rodinu. To je přeci… No není to správné. Jenže já jsem zrůda, zrůda lačnící jen a jen po krvi. Nic jiného mě nikdy nezajímalo. Ano, chtěl jsem si někdy najít někoho, s kým bych mohl strávit zbytek života, ale do doby, dokud se ze mě nestal upír.

Od té doby už jsem mohl na krásný lidský život zapomenout. Nikdy by mě nenapadlo, že bych si teď mohl někoho najít. Všechny upírky sice jsou hezké, ale mně nejde jen o vzhled. Jde mi o pravou lásku. Možná, že to zní absurdně, ale já bych dokázal milovat. Zadíval jsem se z okna, venku zapadalo slunce. Povzdechl jsem si a přešel jsem k posteli. Lehl jsem si na ni, i když jsem ji už dávno nepotřeboval.

Zrovna teď mi chyběl ten pocit, že bych mohl zavřít oči a nechat si něco zdát. Dal bych za to všechno. V klidu jsem přemýšlel o té holce, když jsem uslyšel kroky. U mého pokoje a přešlapovaly z místa na místo.

„Dále,“ zavolal jsem otráveně, protože už jsem to nemohl vydržet.

„Přišla jsem se rozloučit,“ ozvala se zase svým hláskem Jane. „Budeš mi chybět.“ Lehce mě objala, ale já jsem se od ní zhnuseně odtáhnul.

„O tomhle jsem ti už něco říkal,“ varoval jsem ji a odstrčil ji od sebe. „Já k tobě nic necítím, tak už se o nic nesnaž!“ pokračoval jsem, protože ona se na mě zase začala lepit. Nebyl to zrovna dvakrát příjemný pocit. „Co si to dovoluješ?“ zasyčel jsem na tu malou mrchu nenávistivě a kdybych byl člověk, byl bych rudý vzteky.

„Co bych si dovolovala?! Jenom jsem se přišla rozloučit!“ zakřičela na mě a uraženě odešla pryč. Tak to bychom měli, pomyslel jsem si a spokojeně se usmál. Ta malá Jane dokázala být tak nesnesitelně otravná. Neměl jsem ji rád, nenáviděl jsem ji.

Pořád jsem musela přemýšlet o té dívce. Začínalo mi jí být trochu líto. Zatřepal jsem hlavou, abych se zbavil těchto myšlenek. Jenže to nešlo. Mé myšlenky patřily jen a jen jí. Nikomu jinému a to jsem nechápal. Proč je mi najednou líto nějaké holky, co o nás ví? Už tolik lidí jsem zabil a nikdy mi to nevadilo. Ale vždyť nemůže vědět tolik, že by pro nás byla nebezpečná, napadlo mě.

Proč ji chce Aro zneškodnit? Proč? Tohle mi prostě nešlo do hlavy. A proč já se vůbec zajímám o nějakou lidskou dívku? Co se to se mnou, sakra, děje?! Snažil jsem se myslet na něco jiného než na ni, ale ať jsem se snažil jakkoliv, nemohl jsem v sobě potlačit ten podivný pocit, který mě doprovázel, kdykoliv jsem na ni pomyslel.

Ani jsem si to neuvědomil, ale mé myšlenky mě zaměstnaly natolik, že jsem si nevšiml, že už musím jet na misi. Šel jsem ještě do hlavní síně za Arem, aby mi dal poslední instrukce. Naposledy jsem se podíval na Volterru. A teď hurá zabít nevinnou dívku, pomyslel jsem si ironicky.

 


Chtěly bychom vás obě moc poprosit, jestli byste nám mohli napsat komentáře, jestli má cenu pokračovat. Přijmeme i kritiku, co máme zlepšit. Moc vás prosíme. Patulka13 a PetraCullen. :)


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Life after death - 1. kapitola:

 1 2   Další »
17.10.2013 [22:52]

RosabellaLarrinCullenSuper, je to zajímavé! Jdu na další díl! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Break
18.08.2011 [13:18]

BreakMoc zajímavé Emoticon Emoticon Takže nejsem na dlouhé proslovy... Úžasné a chci pokračování!!! Emoticon Emoticon
P.S. Jdu na druhou kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2011 [12:36]

DarkFirefliesMoc pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. SimsAnna
01.08.2011 [12:17]

Páni, že by se Demetri zamiloval? To mi na něj nejak nesedí. A Jane po něm jede? Ale je to zvláštní, líbí se mi, že začíná procitat jeho lidská stránka Emoticon

11. JasminaWhite
30.07.2011 [18:31]

Krása!!!!!:-) Emoticon Emoticon Další:-)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.
Smazat | Upravit | 29.07.2011 [21:14]

No, jak jsem napsala dříve. Máš talent a to se nezmění. Zase nemám co vytknout! S patulkou píšete úžasně! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. lelus
29.07.2011 [20:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.07.2011 [17:30]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. AngelJennifer
29.07.2011 [17:25]

Krááása. To jsem zvědavá, co se bude dít dál, tak rychle další kapitolu prosím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.07.2011 [16:36]

stefimooooc hezký Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!