Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Liam, moje záchrana - Epilog

bd doll 2


Liam, moje záchrana - EpilogA máme tu konec. Po několika měsících psaní můj přiběh končí. Doufám, že se vám poslední kapitola bude líbit. Mám Vás ráda. Kajushqa1

„Bello, připravená?“ zeptala se mě Naomi a usmála se.

„Jo, myslím, že jo,“ řekla jsem a pozorovala svůj odraz v zrcadle.

Bylo 7. července. Den mojí svatby. Den, kdy se k Liamovi připoutám navždy. V tomhle pojetí to možná znělo trochu strašidelně, ale mně ne, já se na to těšila.

„Vypadáš skvěle, tak pojď, ať ti neuteče ženich,“ řekla Adriana se smíchem.

To byla pravda. Holky se na mně opravdu vyřádily. Vlasy se mi teď vlnily v prstýncích podél těla, líčení nebylo přehnané a sedělo mi k pleti.

Před pár dny nám oficiálně skončila střední. Alice s Naomi uspořádaly velkou párty, zajímalo mě, kolikrát to už dělaly, když končí střední pravidelně každé čtyři roky už více než padesát let.

Párty byla v plném proudu, ale já měla myšlenky úplně někde jinde, přesněji řečeno u svatby. Začala jsem totiž panikařit. Naomi měla v plánu pozvat hromadu lidí a Alice s Adrianou ji v tom ještě podporovaly. Bála jsem se, že omylem řeknu něco špatně, nebo neřeknu ano v tu pravou chvíli a všichni ti lidé si o mně pak budou myslet bůhvíco.

Z mého přemýšlení mě vyrušil Liam.

„Ahoj,“ řekl a posadil se vedle mě.

„Ahoj,“ odpověděla jsem mu a opřela se o jeho rameno.

„Jasper mi řekl, že prý máš hrozný strach, ale nevěděl z čeho,“ řekl Liam a tázavě se na mě podíval.

„Asi se spletl, jsem v pohodě,“ zalhala jsem.

„Bello, nemusím cítit emoce, aby mi došlo, že jsi vyděšená, jestli se ještě nechceš stát upírkou, můžeme počkat, času máme dost,“ řekl Liam a pohladil mě po tváři.

„Ne, tím to není. Nic si nepřeju víc, než s tebou strávit věčnost, ale přemýšlela jsem o svatbě. Bude na ní hrozně moc lidí. Co když udělám něco špatně a všichni si to zapamatují? Liame, já nechci žít navždy ztrapněná a navíc nemám ráda tolik pozornosti,“ řekla jsem mu své obavy.

Liam chvíli přemýšlel a pak se na mě usmál.

„Mám nápad, ale je to dost šílené,“ řekl mi a spiklenecky se usmál.

„Beru cokoliv,“ řekla jsem mu a čekala na jeho plán.

„Můžeme jet do Vegas a vzít se tam, nebude tam nikdo, před kým by ses mohla ztrapnit. Budeme tam jenom ty a já,“ řekl Liam a já ho políbila.

„Už jsem ti někdy řekla, že jsi génius?“ zeptala jsem se ho.

„Ne.“

„Tak to říkám teď,“ řekla jsem mu a usmála se.

„Kdy můžeme vyjet?“ zeptal se mě Liam.

„Co třeba hned? Šaty mám na sobě ještě z předávání vysvědčení a ty zase oblek, není co řešit,“ řekla jsem mu a vzala ho za ruku.

„Tak dobře, můžeme jet,“ řekl Liam a usmál se.

Šli jsme ke vchodovým dveřím, když nám najednou cestu zastoupily tři rozzuřené upírky.

„Ani na to nemyslete,“ řekla Alice a Naomi s Adrianou přikyvovaly.

„Alice, tohle je směšný, nemůžete nám zakázat odejít,“ řekla jsem jim, ale začínala jsem o svých slovech pochybovat.

„Vážně? Tak sleduj,“ řekla Alice a stoupla si před dveře jako ochranka.

„Alice, chceme se vzít za trochu jiných podmínek, co je na tom tak hroznýho?“ zeptala jsem se.

„Co je na tom hroznýho? My vám plánujeme pohádkovou svatbu a vy se chcete vzít v nějaký provizorní kapli ve Vegas. Chápu, že nemáš ráda, když je kolem hodně lidí, ale stačilo říct a já bych to udělala jinak, pořád to ještě můžeme udělat jinak, pozvánky nebyly rozeslány, nebyl na to čas,“ řekla Alice a mně to vnuklo nápad.

„Vypadá to, jako kdybys měla plán,“ řekl Liam.

„Alice má pravdu, můžeme to udělat jinak,“ řekla jsem.

„Co máš na mysli?“ zeptala se mě Naomi.

„Chci, aby na mojí svatě byla jenom moje rodina, nikdo jiný. Takže, když si to spočítáme, tak to máme patnáct hostů, když ještě připočteme mě a Liama, tak je to sedmnáct, to mi bohatě stačí,“ řekla jsem a Liam mě objal kolem ramen.

„Takže pokud správně hádám, zveš všechny Cullenovy, kromě jednoho člena, naši rodinu, tvýho tátu a tvoji mamku s jejím manželem,“ řekla Naomi.

„Přesně tak,“ řekl jsem.

„Dobře, myslím, že s tím můžeme pracovat,“ řekla Naomi a odtáhla Alice a Adrianu do svého pokoje, aby mohly začít plánovat.

„Už jsem ti někdy řekl, že jsi génius?“ zeptal se mě Liam.

„Ne,“ odpověděla jsem mu.

„Tak ti to říkám teď,“ řekl Liam a políbil mě na čelo.

Alice, Naomi a Adriana začaly plánovat a teď jsem tady, mířím k oltáři, u kterého stojí největší láska mého života, moji nejlepší přátelé se na mě usmívají a já jsem neskonale šťastná.

Pomalu jsem došla k oltáři a postavila se naproti Liamovi. Podívala jsem se kolem. Naše malá svatba se odehrávala na louce, všude kvetly květiny a výjimečně bylo docela hezky, sice nesvítilo slunce, ale i tak měla louka svoje kouzlo. Moje budoucí švagrová a Alice jsou asi ty nejchytřejší upírky vůbec.

Rozezněly se první tóny klavíru, na který hrála Rosalie. Myslím, že po tom, co už nechodím s jejím bratrem, nějak překonala tu nevraživost a souhlasila, že pomůže s mojí svatbou.

Pomalu jsem došla k oltáři a podala svoji kytici Alice, která byla společně s Naomi a Adrianou družička. Všechny tři měly krásné modré šaty a moc jim to slušelo, jako by to upírkám mohlo neslušet, věděla jsem, že i kdyby si na sebe oblékly pytel od brambor, vypadaly by pořád překrásně.

„Jsme tu dnes, abychom spojili ve svazek manželský Bellu a Liama,“ začal kněz s úvodní řečí.

Usmála jsem se na Liama on mi úsměv opětoval.

„Je hodně věcí, které bych vám dnes mohl říci, ale místo toho jsem se rozhodl, že si poslechnu slova, která máte pro toho druhého,“ řekl kněz a pokynul mi, abych začala.

„Liame, naučil jsi mě, že i když vše vypadá bledé a ponuré, vždy je zde světlo. Ty jsi pro mě to světlo. Budu tě navždy milovat. Slibuji, že nic na světě mě od tebe neodloučí,“ řekla jsem.

„Bello, předtím než jsem tě potkal, byl můj život jednotvárný, dny a noci míjely a můj život postrádal smysl. Ten den, kdy jsem tě potkal, se můj život změnil. Budu tě navždy milovat. Vždy tě budu chránit. Vždy a navždy,“ řekl Liam.

„Bello, slibuješ, že budeš Liamovi věrnou a oddanou manželkou, v dobrém i ve zlém, ve zdraví i nemoci?“ zeptal se mě kněz.

„Ano," řekla jsem a vzala jsem si prstýnek od Alice, který jsem následně Liamovi navlékla na ruku.

„Liame, slibuješ, že budeš Belle ochráncem a věrným manželem, v dobrém i ve zlém, ve zdraví i nemoci?“

„Ano,“ řekl Liam a navlékl mi prstýnek.

„A teď vás zde před všemi svědky prohlašuji mužem a ženou, můžete se políbit,“ řekl kněz.

Usmála jsem se na Liama a ten mě k sobě přitáhl do něžného polibku.

„Miluju tě, Bello.“

„Miluju tě, Liame.“

Poté jsme se otočili na naše rodiny a všichni začali tleskat. Pomalu jsme šli uličkou, ruku v ruce. Holky za námi házely květinami a usmívaly se. Došli jsme ke stanu, ve kterém byl malý taneční parket a nějaké jídlo, Alice mi slíbila, že ta výstavba nijak nenaruší moji oblíbenou louku, přála jsem si, aby to tak opravdu bylo.

Přišla na řadu řeč svědků. Mým svědkem byla Naomi. Všichni jsme se pohodlně usadili a začali poslouchat.

„Když mi Liam řekl, že potkal skvělou dívku, byla jsem za něj opravdu šťastná. Věděla jsem, že se snažil najít tu pravou, ale nedařilo se mu to. Najednou se objevila Bella a všem bylo jasné, že tohle je opravdová láska, taková, kterou najdeme jenom jednou za život a ať se děje cokoliv, nesmíme ji nechat jít. Když se podívám na Liama s Bellou, vím, že by je nikdy nemohlo nic rozdělit. Vidím tu naprostou oddanost tomu druhému a vím, že takhle to má být. Na Liama a Bellu,“ řekla Naomi a pozvedla skleničku s vínem.

Potom dostal slovo Damien, který byl Liamovým svědkem.

„Když jsem Bellu viděl poprvé, věděl jsem, že je to ta pravá pro Liama. I přesto, že byli prvně jenom přátelé a chvíli vypadalo, že to tak i zůstane, nakonec se z toho vyklubala opravdová láska. Vím, že ať se stane cokoliv, Liam bude Bellu vždy chránit a ve všem ji podporovat, i když to bude ta nejšílenější věc na světě. Vím, že ty dva nic nerozdělí. Navíc bez sebe nevydrží ani pár hodin, takže si myslím, že to opravdu nehrozí,“ řekl Damien a všichni se zasmáli, včetně mě a Liama.

Pak přišel čas na tancování.

Já a Liam jsme měli první tanec. Vybrala jsem písničku, na kterou jsme tancovali na našem prvním rande.

„Víš, že jsem nějak tušil, že vybereš tuhle?“ zeptal se mě Liam, když jsme pomalu kroužili dokola.

„Já vím, nějakým způsobem je pro mě důležitá,“ řekla jsem a zaposlouchala se do melodie.

„Pro mě taky,“ řekl Liam a políbil mě. Naomi začala zuřivě cvakat foťákem. Byla jsem si jistá, že dostaneme nové fotoalbum.

„Já tak miluju šťastné konce,“ začala se rozplývat Naomi a usmála se na nás.

„To já taky,“ řekl Liam a políbil mě do vlasů.

„Já taky,“ řekla jsem a pevně se uvelebila v jeho náruči, ve které budu už navždy, a nic na světě mě z ní nedostane.

(…)

Měsíc po naší svatbě jsem se stala upírkou. Všechno jsme s Liamem naplánovali do posledního detailu, a tak jsem 10. srpna stála před zrcadlem a koukala na svoje karmínové oči.

Liam a celá jeho rodina mi pomáhali se začátky, museli jsme se odstěhovat a já věděla, že mi bude chybět Charlie a Cullenovi. I když s Cullenovými se ještě uvidím, s Charliem už ne. Měla jsem pro něj ale dobrou výmluvu. Podle něj teď studuji literaturu na Oxfordu v Anglii. Ve skutečnosti bylo v plánu, že literaturu opravdu studovat budu, ale v Americe a až poté, co se budu moci ovládat.

Můj život byl perfektní a za nic bych ho nevyměnila. Jako Liamova manželka jsem nemohla být šťastnější. Byla jsem mu vděčná za svůj nový život a za to, jak ho změnil k lepšímu.

Myslím, že z mého života plyne ponaučení. I když si myslíte, že když ztratíte lásku, o které si myslíte, že je to láska vašeho života, nemusí to být pravda. Vždy se může objevit někdo, koho budete milovat ještě víc. Já někoho takového našla.


Chci vám všem moc poděkovat za to, že jste tuhle povídku četli. Ani nevíte, jak moc pro mě znamenaly všechny komentáře, které jste mi pravidelně zanechávali u každé kapitoly, ať už to byl smajlík, nebo krátký příběh.

Doufám, že jste s povídkou byli spokojeni.

Chtěla bych vás všechny poprosit, jestli byste mi nezanechali názor na povídku, moc by mi to pomohlo.

Předem díky.

Kajushqa1



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Liam, moje záchrana - Epilog:

 1 2   Další »
13. SimaRCullen
26.07.2013 [22:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.08.2012 [15:02]

mokasinaTuhle povídku už čtu po druhý a opět jsem se rozbrečela jako malá holka nádherná povídka moc se mi líbila námět byl originální a krásnej a ze své vlastní zkušenosti mohu potvrdit to, že když někoho ztratíte najde se jinej lepší kdo si Vás zaslouží Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. *
12.08.2012 [18:55]

wau ! Emoticon Emoticon

10.02.2012 [21:00]

EmmettkaBomba! Úžasný! Skvělý! :) Emoticon Emoticon

01.01.2012 [10:13]

alicecullen105 Emoticon

8. Berninka
19.11.2011 [20:08]

po dlouhé době povídka do které sem se tak začetla, že sem si jí musela přečíst celou v kuse, jinak by to nebyl ten zážitek. Jinak samozřejmě skvělá s dokonalým koncem Emoticon

7. ting
24.10.2011 [21:57]

móóóc pěkná povídka....přečtená jedním dechem ;)

6. Majullka
16.09.2011 [17:19]

Krásná povídka já nemám slov!Když Edward Bellu donutil k tomu aby nebyla s Laimem tak jsem brečela.Já si myslím že je to opravdu jedna z nejhezčích povídekna tomhle webu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [20:21]

IwuushkaaNádherná povídka Emoticon Myslela jsem, že Edwarda zabiju, když donutil Bellu, aby se rozešla s Liamem Emoticon Ale naštěstí to vše dobře dopadlo Emoticon

4. Kačka
02.09.2011 [22:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!