Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Liam, moje záchrana - 8. kapitola


Liam, moje záchrana - 8. kapitolaVelice zlomová kapitola. Jak se vyvine vztah Liama a Belly? Dočkáme se i pohledu Alice Cullenové. Některým z vás se to možná bude zdát trochu uspěchané, ale je to to nejlepší, co se mi povedlo napsat. Snad se vám bude líbit.

S Liamem už jsem chodila skoro čtyři měsíce. Náš vztah nemohl být lepší. Pořád jsme si užívali přítomnosti toho druhého a trávili veškerý čas spolu. Svou minulost jsem nechala kompletně za sebou a soustředila se na přítomnost, ve které jsem prožívala euforii. Byla jsem neuvěřitelně šťastná, každým dnem jsem Liama více poznávala a on mě. Zjistili jsme, že máme hodně věcí společných, například to, že oba máme rádi Shakespeara. Charlie si mé změny také všiml a byl spokojený, Liama měl rád a pokaždé ho zval na večeři, myslím, že by se tak mile nechoval, kdyby věděl, že u mě Liam tráví každou noc.

 

Byla sobota večer a já měla přespat u Warnerových, už se z toho stal zvyk a mně naprosto vyhovoval. Liam mě přivítal polibkem, dal mi tašku do kufru a vyrazili jsme k němu domů. Celou cestu mě Liam držel za ruku a občas mě políbil. Vystoupili jsme a ostatní Warnerovy mě hned přišli přivítat. Brala jsem je jako rodinu, kterou mi byli.

 

Šla jsem s Liamem do jeho pokoje a sedla si na jeho pohodlnou postel. Liam na chvíli zmizel a za chvíli se už vracel s knihou.

„Ještě jsme nedočetli Romea a Julii,“ řekl a posadil se vedle mě.

„Miluju, když mi čteš,“ řekla jsem a uvelebila se v jeho náručí.

 

S tímhle nápadem jsem vlastně přišla já, když jsme si jednou povídali o knížkách, z legrace jsem řekla, že bychom si je mohli předčítat, ale Liam to vzal vážně, s tím rozdílem, že bude číst jenom on. Opřená o něj jsem poslouchala jeho nádherný hlas a přála si, aby to tak mohlo být navždy. Vlastně, by to navždy být mohlo, ale já jsem nevěděla, jestli se na to mám Liama zeptat, anebo ne. Občas jsem o tom přemýšlela a doufala, že to se mnou myslí opravdu vážně a že mě nebere jenom jako povyražení.

 

„Bello,“ řekl Liam a vytrhl mě z přemýšlení.

„Promiň, zamyslela jsem se,“ řekla jsem.

„Trápí tě něco?“ zeptal se mě.

„Ne, vůbec nic,“ řekla jsem a cítila, jak mi rudnou tváře.

„Jsi špatná lhářka, tak co se děje, lásko?“

„Jde o to, že bych chtěla, aby to takhle bylo navždy, a nevím, jaký názor na to máš ty,“ řekla jsem se sklopenou hlavou.

 

Liam zdvihl mou hlavu a podíval se mi do očí.

„Dlouho jsem váhal, jestli je na to vhodná doba, ale myslím, že v tuhle chvíli je to naprosto perfektní.“

„O čem to mluvíš?“ zeptala jsem se nechápavě.

„Bello, pokud bys souhlasila, rád bych tě přeměnil v upírku,“ řekl Liam.

Koukala jsem na něj, neschopná slova. Opravdu mě miluje natolik, že se mnou chce strávit věčnost. Jenom jsem přikývla a Liam v tu chvíli vypadal tak šťastně, že jsem ho musela obejmout.

 

„Děkuji ti,“ řekl Liam.

„Ne, já děkuji tobě,“ řekla jsem.

„Já to myslím vážně, Bello. Nedokážu si představit, že bychom spolu nebyli navždy.“

„Já taky ne.“

Políbili jsme se, nejprve váhavě a pak vášnivě. Začala jsem Liamovi sundavat tričko. Liam se na mě překvapeně podíval.

 

„Myslím, že už jsme čekali dost dlouho,“ řekla jsem a znovu ho políbila.

„Bello, jsi si tím jistá? Nevím, jestli je tohle zrovna ideální,“ řekl Liam.

„Je to s tebou, takže to ideální je,“ řekla jsem.

„Já mám na mysli spíš těch šest upírů dole, kteří zřejmě všechno uslyší.“

„Jsem si jistá, že neuslyší, Naomi mi řekla, že na dnešní noc budou pryč.“

„Tys to naplánovala?“

„Ne, ale myslím, že Naomi něco tušila,“ řekla jsem a začalo Liama znovu líbat.

Liam mi polibky oplácel a já ho pomalu začal svlékat, stejně jako on mě.

 

(...)

 

Ráno jsem se probudila, šťastnější, než kdykoliv předtím.

„Dobré ráno,“ řekla jsem Liamovi, když jsem zvedla hlavu z jeho hrudi.

„I tobě,“ řekl a políbil mě.

 

Zvedla jsem se z postele a šla se vysprchovat. Po sprše jsem se převlékla do oblečení, které jsem na sobě měla včera, když jsem přišla. Sešla jsem dolů po schodech a šla do kuchyně, odkud se linula skvělá vůně palačinek, mého oblíbeného jídla. Když mě Liam spatřil, usmál se.

 

„Myslel jsem, že bys mohla mít hlad,“ řekl Liam.

„Díky moc,“ řekla jsem a posadila se ke stolu.

 

Liam se posadil naproti mně, neodolala jsem a políbila ho. Snídani jsem hned snědla. Pak mi Liam řekl, ať chvíli počkám. Hned byl zpět a něco držel v ruce. Z ničeho nic si přede mě klekl.

„Isabello Swanová, miluji tě z celého srdce a chci s tebou strávit věčnost, staneš se prosím mou ženou?“

Byla jsem převapená. Opravdu mě teď žádá o ruku? Přece jenom jsme spolu jen čtyři měsíce. Ale miluji ho a tohle uvažování je stejně k ničemu, když už jsem se dávno rozhodla.

„Ano,“ řekla jsem šťastně.

Liam mi nasadil prstýnek a já mu skočila do náruče.

„Miluju tě,“ řekla jsem.

„Já tebe víc,“ řekl Liam.

Možná, že spolu jsme jen čtyři měsíce, ale věděla jsem, že jsem se rozhodla správně.

Alice

Měla jsem vizi, Bella přijala žádost o ruku od nějakého upíra, kterého jsem neznala. Musela jsem ji vidět, moc mi chyběla a i ostatním z rodiny, teda kromě jednoho delikventa.

„Edwarde,“ řekla jsem do domu.

„Co potřebuješ, sestřičko,“ řekl sarkasticky.

„Vracíme se zpět do Forks, hned,“ řekla jsem výhružně.

„Na to zapomeň, nemám náladu na Belliny prosby o to, abych se k ní vrátil,“ řekl Edward.

No, pochybuju, že tě bude o něco prosit, řekla jsem si v duchu a málem si neuhlídala myšlenky, chtěla jsem, aby Edward nevěděl nic o Belliném zasnoubení.

„Co přede mnou skrýváš?“ zeptal se mě.

„Řeknu ti to, až budeme na parkovišti Forkské střední,“ řekla jsem s předstíranou milostí.

„Nemyslím si, že tohle je pro mě dostatečná motivace,“ řekl Edward posměšně.

„A co pár upírů, kteří by tě rádi nakopli?“ zeptali se Emmett s Jasperem.

„O co vám jde? Bella byla stejná jako všechny ostatní, takže nevím, proč vám to vadí u tohohle případu,“ řekl Edward.

„Bella se jako jediná zajímala i o nás, Edwarde, ne jen o tebe,“ řekla Rose.

„To je mi jedno. Byla otravná tím, jak do mě byla zamilovaná, nesnáším ty lidské dívky, je s nimi občas sranda, ale to je tak všechno,“ řekl Edward.

„Máš smůlu, Ede. Všichni ostatní chtějí zpět, takže se musíš přizpůsobit, anebo zůstat tady bez jakýchkoliv financí,“ řekl Emmett.

„Jdu objednat letenky,“ řekla jsem.

Edward se jenom kysele zatvářil a šel si balit.

„Letiště? Chtěla bych si zarezervovat sedm letenek první třídy na nejbližší let do Port Angeles.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Liam, moje záchrana - 8. kapitola:

 1
10.02.2012 [19:36]

EmmettkaKonečně Cullenovi!! :) Eda je debil !!! Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 04.09.2011 [11:00]

Tak to je dobrý! Edí totalní idiot a Liam nejlepší kluk na světě, zajímavý! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kačka
02.09.2011 [20:58]

jéééé, to je krásný!!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Petronela webmaster
17.07.2011 [14:00]

PetronelaJá to věděla Emoticon. Nic nemůže být moc dlouho dokonalé a teď když se Eda vrátí to bude jisto jistě bomba Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!